Sapphire HD7870 / HD7850 Black Screen

írta: 04ahgy, 11 éve

Sziasztok!

A Black Screen hibajelenség leginkább a Sapphire fentebb említett sorozatát érinti. Segítsetek a tesztelésben, mert rettenetesen nehéz reprodukálni, bármitől függhet, hogy jelentkezik-e a hiba. Az egyik gépben hibás kártya másik tesztrendszerben akár hetekig is mehet hibamentesen.

Közös érdekből, egy statisztika elkészítésének céljából hoztam létre ezt a kérdőívet, hogy a rejtélyes Black Screen hibajelenség tesztelésében segítsek, hogy a jelentkezését közös erővel reprodukálhatóvá tudjuk tenni. Ha a garanciális ügyintézésre visszavitt kártyán a boltban nem akar épp a hiba előjönni (simán előfordulhat), akkor tudunk támpontokat adni, hogy a hiba jelentkezzen és ne kapjuk vissza úgy a termékünket, hogy náluk jó, de nálunk továbbra sem. Ez azonban nem csak nekik jó, hanem nekünk, vásárlóknak még inkább! Gondoljátok csak el, ha hamarabb megtalálják a hibát, akkor hamarabb számíthatunk cserére.

Köszönöm, hogy kitöltöd a kérdőívem, mely az alábbi linken érhető el: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE13U3gxQUgzQklYbjg1aUhfLTRzT3c6MQ.

Kérlek, amennyiben az ismertségi körödben van valaki, akinek volt vagy van ilyen hibája, kérd meg a kérdőív kitöltésére.

Köszönök a közösség nevében is minden segítséget!

HGyu