Mi történt a Mustanggal 7 hónap alatt?

írta: alkatraz3000, 3 éve

Egész tartalmas volt ez az elmúlt 7 hónap. Szerencsére nem negatív élmények tarkították ezt az időszakot, bár volt 1-2 kellemetlenség is, de semmi durva.

Az üzemanyag rendszert érintő démon után elszabadulhatott az agyam, és jöhettek az átalakítások.
Már nem is emlékszem időrendi sorrendben a dolgokra teljesen. Elkezdődött a kipufogó rendszer elemeinek cseréje. Először mentek fel a hengerenkénti leömlők, és március elején egy pár Roush 427 R Axle-back végdob is megérkezett. Májusban végül megépült a teljes dual pipe rendszer egy X-pipe középdobbal. Bár még most is irdatlan hangos tud lenni bizonyos fordulatokon, majd később foglalkozom ezzel a témával újra.

Kifogtam nagyon jó áron egy cold air intake rendszert az ebayről (Spectre performance), így tulajdonképpen az eltervezett tuningokat meg is csináltam, majd a szoftvert állítjuk hozzá egyszer. Így cirka 260ló 360nm lesz elérhető. Jelenleg is elég szépen tud kilőni rajtnál, meg is lepődnek néha, hogy egy ilyen primitív, tohonya autó hogyan tud ekkorát ugrani.

Persze akadt olaj és szűrők cseréje, eldugult lefolyó miatt beázás, illetve megelőző karbantartás is. Meg is lepett, hogy egy benzines motoron gumi csillapított főtengely szíjtárcsa van. A gumi réteg már nagyrészt távozott belőle, idő kérdése volt, mikor szakad le.

Aztán klímát töltettem, az első jó idő eljövetelekor a tető úgy döntött, hogy neki elég volt. Nem tudtam rájönni a hibára, így május közepén elment szakemberhez. Szerencsére csak eloxidálódott érintkezés lehetett.

Most utoljára meg az első szélesség jelzőket kötöttük vissza gyárira, hogy ne a primitív módon befaragott helyzetjelző világítson.

Jelenleg inkább csinosítás a fő cél, meg majd a felnit szeretném vibro-políroztatni. Várhatóan a felni már csak télen kerül sorra, amikor úgyis pihenni fog az autó és az Opel lesz kizárólagos üzemben. Apropó, jól kicsesztem magammal, egyszerre jár le a 2 autó műszakija. :B