S lám, k*csög BMW-s lettem.

írta: alkatraz3000, 7 éve

A történet egy tök átlagos családi meetingen indult meg. Fater unokatesójának van/volt egy e39-es 523i BMW-je, melyet bontóba akart tolni. Felvázoltam neki a lehetőségeket, miből hogyan lehetne nagyobbat kaszálni, mert egy bontós kb csak megköszönte volna neki, de értelmes összeget nem adtak volna neki. Hazafele úton párommal gondolkodván, arra jutottunk, hogy az építés idejére nyugdíjazni kéne az Astrát, és így addig sem kopik/romlik az állapota, ha már ide eljutottam vele.

Meglepő, de az unokatesó minden ellenvetés nélkül elfogadta az ötletemet, hogy a BMW kerüljön hozzám, addig is kicsit rendbe vágjuk, majd eladjuk mire az astra elkészül.

Igazából az autó egyetlen hibája, hogy rettentően csúnya. Évek óta egy parkolóban állt a napon, és néhány helyen a lakk távozott az autóról - ami állítólag típushiba. Ezt leszámítva az autó kifejezetten egyben van, computeren sem találkoztunk semmi aggasztó, drága hibával.

Az elmúlt 1 hónapban már lassan 2000km-t letekertünk, bár egyszer traileren is voltunk a vízpumpa elhalálozása miatt. Szerencsére az Opel-társadalomban kialakult kapcsolataimnak köszönhetően, elég gyorsan és olcsón megoldódott a dolog.

A történet valószínűleg annyi csavart tartalmaz, hogy én szeretném megvásárolni ezt az autót, mert egyszerűen Isteni érzés egy ilyent vezetni. Meglepő volt az index léte, amit az esetek 99%-ban használok is ;) .

Az Opel továbbra is maradna, mert mint régebben írtam, azt az autót mellém temetik, csak hobby kategóriába soroljuk. Ha elég érett lesz rá - ami már csak néhány év - mehet OT vizsgára, remélhetőleg addigra anyagilag már nem lesz megpróbáltató ezt finanszírozni. Általában 1-2 hetente kihozom a garázsból, és egy lezárt (sic!) védett pályán megmozgatom, ugyanis a forgalomból kivontam, így semmi nincs az autón :)

Most is nagyon hiányzik a kicsi Opel, mert gyakorlatilag abban az autóban nőttem fel, életem minden fontos mozzanata abban történt idáig. De sajnos azt is be kell látnom, hogyha megcsinálom patikára és egy kvázi "szoborrá" alakítom, akkor nem szabad kitennem egy mindennapos nyúzásnak. A BMW kényelmesebb, biztonságosabb, halkabb, egyszóval mindenben fényévekkel előtte van, pedig már a bimmer is 20 éves.

A legjobb részét nem is említettem, ugyanannyit eszik a 2 autó :D csak "kicsit" másak az erőviszonyok.

Hátránya a dolognak, hogy bár rengeteg BMW-s fórum, oldal elérhető, egyáltalán nincsen meg az a segítőkészség az emberekben, mint az Opeles csapatoknál. Sajnos így sokkal nehezebben fogom magam kiismerni az autónál, és így történhetett meg, hogy egy alkalommal sikerült 2 nem belevaló alkatrészt venni az autóhoz :/ Remélem meg fogom találni a megfelelő embert, aki kicsit tudja egyengetni az utam.