Heroes of the Storm: Tassadar talent build guide

írta: F-ECT$, 9 éve

A bejegyzés nem frissül, itt vannak a friss buildek!

Tassadar dps

Tassadar survivor

Tassadar egy erősen dmg orientált support karakter, mely nagyon jó solo lane-re, védekezésre, team fightra, mindezekért cserébe viszonylag gyenge 1 vs 1-re, főleg lvl 10 előtt. A december eleji nerf óta csökkent a kiosztott sebzése, de még így is nagyon jó ezen a téren is, a 4k goldos árát bőven megéri. Bár heal képességei korlátozottak, de az Oracle által adott előny főleg egy Zeratul / Nova páros ellen sokszor többet ér ennél. Az első build főleg dps-ben erős, míg utóbbi a túlélőképességeket erősíti, és a dps-t az Archon idejére koncentrálja.

Level 1: Tassadarnak (is) elég erős mana gondjai vannak a játék során végig, ha ez nagyon zavar minket, akkor érdemes lehet valamelyik regen talentet választani (Psi-infusion, Conjurer's Pursuit). A Psionic Storm hatótávolságát megnövelhetjük az Overload-dal, míg Minion Bulwark-nak nagyon kevésszer vennénk hasznát, és amúgy sem lesz manánk a minionokat shieldelni.

Level 4: A Leeching Plasma főleg azokon a karaktereken hasznos, akik sokat és gyorsan Auto Attackolnak (pl Valla), de ilyen általában kevés van, illetve a 20% heal sem jelentős. A Reinforce Structure jól jöhet védekezéskor, de ezért nem szívesen adok 1 talentpontot, ahogy a Mental Acuity-ért sem, meg kell tanulni időben használni az Oracle-t. A Promote jó lehet néhány helyzetben, de általában nincs gond a lane push-sal nélküle sem. A legjobb supportot kétségtelenül a Healing Ward jelenti, fontos a jó időben és helyen történő használatát megtanulni.

Level 7: A Deep Shift nagy mértékben segíti a túlélésünket. A Mule és a Khala's Embrace a support képességet növeli. A Static Charge pedig egy nagy dps boost, amit vétek kihagyni, ha ez irányba visszük a karaktert.

Level 10: A Force Wall lehet nagyon jó, hiszen 1-2 elszeparált ellenfelet sokkal könnyebb leverni, mint 5 főt, de nagyon nehéz jól elhelyezni jól a falat, illetve egy menekülő képességgel megáldott hero ellen nem sokat ér. Az Archon viszont szinte minden esetben jól jön: shield, nagyobb dmg és aoe, más nem is kell egy team fight eldöntéséhez.

Level 13: A Prescience segítségével 2x menekülhetünk meg, és a Diemsional Warp-pal használva kb fullra healelhetjük magunkat. A Scryer nem ér meg 1 pontot, a Distortion Beam csak lassít (ha a dmg-t is növelné, akkor megérné), a Spell Shield-re nincs szükség a Shift miatt (ami tökéletes pl a Nova bármelyik ultija ellen). A Shrink Ray az egyértelmű support választás, akár menekülés, védekezés esetén is jól jöhet, de főleg a támadáskor 1 hero leburstöléséhez ad nagy segítséget.

Level 16: A Dimensional Warp segít túlélni a team fightokat, ami nem árt, mert egy halott hős 0 dmg-t tol, a Resonation ad egy mini cc-t, főleg a menekülő hősök ellen hasznos, az Evasive Shielding a bajban lévő hőst segíti a menekülésben. A Second Strike mind védekezéskor, mind támadáskor segíti az ellenfelek lesebzését, és szinte folyamatos mozgásra kényszeríti őket.

Level 20: Ha a Wall-t választottuk, akkor a Force Barrier logikus választás, míg a Twilight Archon az ultinkat teszi még jobbá. Ha mi vagyunk az egyetlen support, akkor a Storm Shield is választható.