eltűnt rendelés hazai boltból

írta: flymi, 5 éve

December első napjaiban asszony rendelt edigitalból pár cuccot, h majd karácsonyra biztos ideérjen.
Rendelést le is adta, jó 4-5 nap elteltével küldtek egy üzenetet, h összeálították a pakkot és hamarosan átadják azt a futárszolgálatnak.
(Ennyi idő alatt az ország másik végéből egy levél kétszer ideért volna, de sebaj, van még idő, meg amúgy sem vagyunk türelmetlenek.)

Eltelt úgy egy-másfél hét, nagyon nem izgultunk, ez idő alatt a futarszolgálattól is érkezett mail, h már a központi feldolgozóból továbbították is Pécsre az elosztóba és x napon a délutáni órákban várható a kiszállítás. Eltelt két nap, nem történt semmi, futár nem jött.
Ránéztünk a nyomkövetésre ahol azt írták, h nem szerepel minden tétel, ezért visszaküldik a boltnak a holmikat. (Átvették, a központi feldolgozóból továbbították az elosztóba, kiadták a futárnak és csak ott tűnt fel??? WTF? )
Felhívtuk az ominózus bolt ügyfélszolgálatát ahol nem voltak túl készségesek (magyarán leráztak), ezért írtunk mailt. Válasz érkezett ugyan 1-2 nap múlva, de nem volt benne semmi megnyugtató. A bolt kiadta a csomagokat, innentől a futárszolgálaté a felelősség, náluk lehet érdeklődni. Közben eltelt a karácsony meg az újév is, a csomagnak se híre, se hamva. De most már komolyan kezd bosszantani a dolog mert először is eltelt egy hónap és a rendelés még mindig nincs itt, másrészt nem két forint volt.
A bolt a futárcégre mutogat, a futárcég azt írja, h a csomagot az elégtelen tételek miatt visszaküldte a boltnak.
Most akkor hol kopogtassak? Senkinek nem tűnik fel, h van egy rendelés a nagy büdös éterben valahol, várják a csomagot egy hónapja, érdeklődnek utána és mindenki aki illetékes lenne szarik bele?