Narancs Üzletszabályzata

írta: Narancs, 12 éve

Félrerakás, jegelés

A leggyorsabb vevő viszi a terméket. Félre nem tudok tenni, az viheti az árut, aki előbb eljön érte és kifizeti. Tehát ha megbeszéltük, hogy holnap elviszed, de ma jön valaki és elviszi, akkor így jártál. (Ilyen azért ritkán történik…)

Postázás

Postázni sajnos nem tudok, a korábbi nagyon rossz tapasztalatok miatt. Ha nem megy máshogy, és megbízható vevő vagy, akkor meg lehet oldani, de ilyenkor nem alszom nyugodtan.

Alku

Alkudni lehet, sőt! Lehetsz pofátlan is, nem fogok megsértődni, maximum nem fogadom el az ajánlatod. Amit viszont nem lehet, az a helyszínen alkudozás. Ha az átvétel előtt nem jelzed, hogy a meghirdetett ár alatt szeretnéd megvenni a terméket, akkor csak raboltad mindkettőnk idejét.

Garancia

Minden általam meghirdetett termék a vétel előtt kipróbálható. Megnézheted, szagolgathatod, letesztelheted az általad óhajtott módon, így csak kifogástalan működésű termék kerülhet értékesítésre. Szerintem ez így korrekt. Ha utána belecsap a villám, vagy a húgod leönti kólával, azon én már nem tudok segíteni. Ha a termékre még van bolti garancia (ezt mindig külön jelzem), akkor természetesen az adott üzletnél lehet próbálkozni.

Az EU országaira vonatkozóan 2004.01.01.-én életbe lépett új, a magán adás-vételi jogokat szabályozó törvény értelmében: az összes aukcióra bocsátott termék év/vagy áru adásvétele során az eladót nem terheli semmiféle garancia, felelősség, vagy visszavételi kötelezettség a vevőjével szemben. A vevő ezt a vásárlásával elismeri és tudomásul veszi.

Fentiektől eltérni

Közös megegyezéssel, előre megbeszélt módon a fentiektől el lehet térni. Ezen megegyezés során jelentős előny, ha már üzleteltünk korábban és minden rendben ment, vagy ugyan még nem üzleteltünk, de hozzám hasonlóan híresen megbízható vagy. :K