Egy piros pont az AQUA-nak

írta: Oliverda, 10 éve

Körülbelül 2 hete történt az eset, hogy az Aqua webshopjában berendeltem egy 1000 wattos tápegységet. Sajnos belefutottam abba, hogy a cuccot nem tudták meghozni, amiről a megrendeléstől számított kb. 24 óra múlva tájékoztattak. Nem esett jól a eset, hisz épp nagy szükségem lett volna a tápra, ráadásul addigra nagy hirtelen már sehol nem volt rendelhető hasonló modell, így a történetről meg is emlékeztem.

Előzetes kalkulációim alapján 850-900 watt körüli teljesítményre lett volna szükségem, így próba szerencse alapon végül úgy döntöttem, hogy megrendeltem a 860-as modellt, hátha megfelel a célnak. Végül bánatomra sajnos nem jött be a dolog. :( Mivel webes megrendelés volt, így ma, azaz a vásárlástól számított 8. munkanapon visszaslattyogtam a táppal. Gyakorlatilag a fóliát leszámítva olyan állapotban tettem le a pultra, mintha még sosem bontották volna ki. Szerencsére egy hasonló moduláris modell meglétéből fakadóan voltak kéznél kompatibilis kábelek a kipróbálás során, így magán a tápon kívül semmit nem kellett kibontanom.

Elmondtam a problémámat, majd bármiféle vita vagy akadékoskodás nélkül, ~2 perc alatt jóváírást kaptam, azaz visszaadták teljes bruttó vételárat. Magam sem számítottam arra, hogy ilyen simán fog menni az egész, így a múltkori negatív kritika után úgy fair, ha ez az eset is megörökítésre kerül.