eMAG és a garanciaidő felezése...

írta: raczger, 5 éve

2017.03.16.-án rendeltem egy A+ G3-Odin egeret az eMAG-tól. Akkor már volt egy ilyenem, az ára ellenére egészen jól bírta a strapát, gondoltam tartalékba elteszek egyet. Később viszont a tartalék került elő, mert az előzőnek a gombja kontaktos lett és visszaküldtem.

Az említett tartaléknak vett egér is feladta a harcot egy idő után, nem volt időm/kedvem foglalkozni vele így pár hónapot pihent a polcon, végül 2018.09.06.-án szántam rá magam, hogy érvényesítsem a garanciáját.

A weboldalon keresztül a megfelelő helyen nem tudtam elindítani a kérelmet, mivel a weboldalon a Termékgarancia menüpontban nem szerepelt az egér annak ellenére, hogy a letöltött garancialevélen 24 hónap szerepelt.

Felhívtam az ügyfélszolgálatot és elpanaszoltam a problémámat. Az ügyfélszolgálatos nemhogy a garanciával kapcsolatos dolgokat nem látta, de számára még csak a rendelés sem létezett, nem találta meg... Végül emailt írtam.

2018.09.18.-án jött a válasz, az egérre csak 12 hónap garancia van. Na mondom nem lehetek ennyire hülye, úgy emlékszem 2 év van rá. Letöltöttem a garancialevelet és megdöbbenve látom, hogy valóban csak 12 hónap szerepel rajta. Úgy éreztem valami nem ok, ennyire nem szoktam benézni a dolgokat. Megnyitottam a korábban letöltött garancialevelet és nézzenek oda, 24 hónap szerepelt azon. Sőt, Megvan még a 2018.04.04.-én letöltött is, azon ugyancsak 24 hónap van. Válaszoltam is, hogy két különböző garancialevél van, most akkor hogyan is történhetett ez?

2018.10.23.
Egy másik ügyfélszolgálatos elkérte a megrendelés számát emailben (nehezen hiszem el, hogy a cégen belül ezt ne tudták volna megnézni).

2018.12.08.
Írtam nekik, hogy hahó, válaszolni is kéne.

2019.01.04.
Megint írtam nekik: halihó

2019.01.15.
Megérkezett a válasz, a kollégái egyeztettek a beszállítóval és a termékre 12 hónap garancia tartozott a vásárlás időpontjában.
Igazából megírtam nekik ugyanazt, amit már szeptemberben megírtam, hogy akkor hogyan fordulhat elő, hogy az egyik garancialevélen X, a másikon Y hónap szerepel a garanciaidőnél?

Kíváncsi vagyok ezúttal milyen lassan érkezik meg a semmitmondó válasz.

Van arra tippem, elméletem hogy mi okozhatta az eltérő garanciaidőt, de csak remélni tudom, hogy nincs igazam, mert akkor azt elég súlyos hibának gondolnám.

Szinte biztos vagyok benne, hogy 24 hónap garanciával rendeltem meg a terméket 2017-ben. És egyébként nem arról a pár ezer forintról van szó amibe került, az pont nem érdekel.