Samsung Garanciafutár.

írta: sagit, 12 éve

Tömören leírom a tapasztalataimat egy Galaxy S készülék garanciáztatásáról.
A készüléket egyébként 2010.12.05.-én vásároltam a Telenornál. 1 év teljeskörű plusz egy év korlátozott garanciával.
A telefon hibája a következő volt: Statusbar vonalában beégett a kijelző, de csak alacsony fénynerőnél látszott. (egyébként a munkalapon olvashatjátok mit írtam be panasznak)

Korlátozott garancia röviden: tartozékokra nem vonatkozik ( akku,füles,töltő) és fő darab cserélésének esetén nem indul újra a garancia.

2012.03.25.-én vasárnap este hat felé megrendeltem online a my.samsung.hu-n a garanciafutárt. Ki is írta hogy keddre várhatom.

(ide érdemes beregisztrálni mert még két hónap extra garanciát is kapunk)

Hétfőn (26.)jött egy sms hogy nemsokára keresni fognak a központból. Ez rá 5 percre meg is történt. Az ügyintéző rendes volt, küldte a futárt.
Másnap reggel (Kedden, 27.) jött egy sms hogy a futár nemsokára keresni fog. ( és benne a futár számával)
Fel is hívtam a számot, felvette a futár és mondta hogy 10 előtt tud már jönni. Mondtam hogy ez nekem még korai mert még nem vagyok a munkahelyemen ( oda kértem a futárt)
Megbeszéltünk egy időpontot amit pontosan be is tartott. Nagyon rendes és rugalmas volt.
A telefont egy bubis zacsiba rakta, azt pedig egy kibélelt dobozba, teljesen korrektül elcsomagoltuk. Csere készüléken nem kértem de egy Galaxy Ace-t tudtak volna biztosítani, az ügyintéző még hétfőn meg is kérdezte hogy kérek-e.

Tegnap ( azaz szerdán, 29.) jött az sms hogy a telefont megjavították és hamarosan hívni fognak. Hívtak is a központból és egyeztettünk. Mondtam hogy most otthonra kellene hozni a telefont mert nem dolgozom. Mindenféle probléma nélkül azonnal át is írták a címet.

Ma reggel 8:30-kor jött az sms hogy a futár nemsokára keresni fog és az sms-ben most az aktuális szám is benne volt természetesen.
Hívott is a futár, 8:40-kor már át is vettem a telefon. Ismét tisztességesen be volt csomagolva bubis boríték és egy másik nagyobb zacskóba.

Munkalapot is kaptam természetesen amin az áll hogy cseréltek: 7 csavart, LCD-t, Érintőplexit, Előlapot, Vibramotort,Hangszórót és headset csatlakozót.

Le is fóliázták, a telefon hátulját is kipucolták ( hátlap alatt nyoma sincs pornak )

Korrektek voltak és nagyon gyorsak!

Nálam ez a szolgáltatás most 10/10-re vizsgázott, a szoftveres supportra is bár csak ezt mondhatnám!
Ezek a saját tapasztalataim, más mást is tapasztalhatott természetesen.

Ma át is vette az új tulaj, kapott mellé egy szintén fóliás újj hátlapot is. Mintha új telefont kapott volna.

Örült is neki, nekem meg már most hiányzik az eddigi kedvenc telefonom. :O :))