Garanciális ügyintézés Banggood módra

írta: Szoszo94, 8 éve

Sziasztok!

Nagyjából másfél hónapja rendeltem az említett webshopból egy Eachine BT sound bar fantázianevű hordozható hangfalat. Volt EU raktáron nekik, így egy hét alatt ide is ért, azóta pedig szinte napi használatban volt. Iskola után járok 6 órában diákmunkára, ahol egy nagy gyárban sokan vagyunk diákok, a zenehallgatás pedig engedélyezett, így elég sokat ment maximum hangerőn órákon át a kis zenedoboz. Nem recsegett, tiszta hangja volt, köröket vert az itthon kapható ciripelőkre, amik hasonló árban kaphatóak (27$ volt, mikor vettem).
Aztán egy hete történt, hogy munka közben mintha recsegni kezdett volna - közelebb mentem hozzá és a sejtésem beigazolódott, a jobb oldali hangszóró beadta a kulcsot. Valószínűleg nem ilyesfajta felhasználásra tervezték az elavulást és tönkremenetelt ;]

Írtam a banggood-nak a weboldalukon keresztül (24 órán belüli választ ígérnek), két nap múlva újra, aztán tegnap délután már a közvetlen email címükre. Felvettem egy videót a hibáról, feltöltöttem Drive-ra és elküldtem az email-ekben a linket.
Egy órája jött a válasz, hogy probléma volt a rendszerükkel, nagyon sajnálják a késői választ és már vissza is utalták a PP számlámra a pénzt, pár napon belül meg fog jelenni.

Amit tudni érdemes, hogy én nem kértem se pénzt, se mást, csak annyit kérdeztem, hogy mit tudnánk most tenni....a garanciáztatást tartottam valószínűnek, csak azt nem tudtam, hogy majd az EU raktár címére küldjem vissza és küldenek másikat, vagy Kínába utaztassam és majd ott megjavítják. Na ebből egyik opció sem vált valóra, hanem visszaadták/ják a vételárat és megtarthatom a hibás eszközt. Ez szerintem több, mint korrekt, viszont így már rendelem is meg vagy a hangszórópárt a javításhoz/cseréhez, vagy készítek valami nagyobbat. Az biztos, hogy DIY lesz, mert már először is magam akartam ilyet készíteni, csak időm nem nagyon volt rá és pont szembetalálkoztam a téma tárgyával :)