Ügyfélkapu szívás

írta: weiss, 2 éve

Történt, hogy nem tudok belépni az ügyfélkapuba. Nem tudtam mi van, mert csak egy semmitmondó hiba ID-t kaptam belépéskor, szóval írtam a helpdesknek. Egész gyorsan válaszoltak is, hogy valószínűleg lejárt a személyim, és mivel külföldi vagyok, mehetek a kormányablakba. Tök jó, van is egy a környéken, bementem, ügyintéző mondta, hogy persze, semmi gond, csak itt frissíti az adatokat, és kész is vagyunk. Jött egy email az újraaktiválásról, új jelszó, és... ugyanaz a hiba.

Bementem megint, hogy biztos jók-e az adatok, de megerősítették, hogy igen. Megint újraaktiválás, semmi nem változott.

Újból írtam a helpdesknek. Bekérték ugyanazokat az adatokat, amelyek amúgy is benne vannak a levelezésben, csak azért, hogy már 3x is megkapjam ugyanazt a sablon emailt.

Most nem tudom, hogy ott hülyék dolgoznak, vagy csak simán rosszindulatúak. Én lehúztam kb. 5 évet helpdesken, ebből kettőt állami szférában, de ha ilyet csinálok, páros lábbal rúgnak ki.

És zseniális, hogy csak az egymásra mutogatás megy :W

UPDATE - 2022.08.10

Történetünk szerencsés véget ért, egy másik kormányablakban kenték-vágták a szitut, valami módosítás gombra nyomtak, újra nyilván lettem tartva, működik minden, öröm és boldogság.