Nepperélet

írta: Zolaash, 9 éve

A vérükben van a hazudozás. Biztos nem mindnek, de én csak ezt az oldalt tapasztaltam. Pár hete lecseréltem a régi szekeremet egy Rezsó 307SW-re. 1.4 Hdi motoros. Olvastam nemrég a Totalcar-on, hogy a magyar vevő igényli, hogy átverjék. Én kösz, de kösz, nem.
Megkérdeztem, hogy a kettős tömegű lendkerék illetve a részecskeszűrő ki lett-e cserélve benne, mire azt a választ kaptam (némi [zavarodott] gondolkodást követően), hogy igen, ki vannak cserélve.
Gyárilag nincs is benne, egyik sem.

Az órában ~176 ezer kilométer van. Az autó 2003-as évjáratú. 2006-ban lett cserélve benne vezérlés (megtaláltam a motortérben a matricát), 101 ezer kilométernél. Ezt követően 9 év alatt került bele a maradék 75 ezer?

A forgalmiban egy olasz név volt, mint előző tulajdonos. Megtudtam, hogy a kocsi végig magyar rendszámos volt, csak egy olasz orvosé volt, akinek persze a neje használta, és most visszaköltöztek olaszba, ezért hagyták itt a kocsit. A fedélzeti computer olaszul brekegett, mikor megvettem. A kocsi csomagtérajtaján egy olasz autószerelő (autómentő? mittoménmi) plecsnije van. A rendszám M-mel kezdődik.

Valahogy nem csípem, mikor hülyének néznek. És igen, ennek ellenére megvettem a kocsit. Valószínűleg nem dohányoztak benne, nincs kiégetve sehol a kárpit. Sőt, nagyon rendben vannak a kárpitok, nincsenek kiülve az ülések, meg úgy mindent összevetve szerintem nagyon jó állapotban van. És hát ugye nem kilométert meg évjáratot veszünk, hanem állapotot. Az pedig nagyon ott van. Remélem hű társam lesz sokáig. Nem csak saját erőből finanszíroztuk, viszont a bankok kimaradtak a boltból. ;)
Eddig kapott új szűrőket és olajat. Amint engedi a keret, megkapja az új vezérlést, illetve fékbetéteket.
Remélem ezzel beéri, és szerethető szekér lesz, nem úgy mint az az átkozott fiat, amit beszámoltak az új jövevénybe... ;]