bepken blogbejegyzései

[ Új blogbejegyzés ]

  • Ezredik napja

    A mai napon töltöm 1000. napomat itt, a PH! oldalain. Aznap történt, hogy megejtettem első hozzászólásomat a fórumon.

    Mindezt a Pulse Mini topicban követtem el, ugyanis akkortájt épp telefonvásárlás előtt álltam. Az ott kapott tanácsokat megfogadva, bár kissé félve, de végül megvettem első androidos készülékemet, mely - szerencsére vagy sem - még inkább elősegített abban, hogy rendszeres látogatója legyek a topicnak (ugyanis arról a készülékről általánosságban elmondható volt, hogy semmi se működött rajta :DDD) - mivel egyre több időt töltöttem itt, lassacskán bele-beleolvasgattam a többi topicba is, elkezdtem egyre több témában hozzászólni, majd egy idő után rákaptam a logout cikkekre is...szóval szép lassan a mindennapjaim részévé vált ez a fórum, ez a lapcsalád :)

    Köszönöm Mindenkinek, aki eddig bármilyen formában a segítségemre volt, ha problémám adódott! És persze köszönet a Házigazdáknak is, hiszen egy folyamatosan fejlődő, igényes és informatív - közösségi - oldalt terelgetnek, jó irányba. Így tovább! ;)

    Ennyi lett volna a kis "intermezzóm", további szép napot és kellemes fórumozgatást!

    Blogbejegyzés 10 éve 3

  • Brainwavz R1 v2.0

    Éppen egy hónapja történt, hogy szeretett Brainwavz fülesem kezdte megadni magát. A bal oldala, valahol egészen a fülhallgató "nyakánál" (illesztésnél) sajnos megtörhetett, így csak bizonyos szögben tartva lehetett használni. Igazából, mivel egy ún. over-the-ear kialakítású fülesről van szó, viszonylag könnyen meg lehetett találni azt a pontot, ahol jól érezte magát. Ráadásul nem is kellett vigyázzban állni, egész jól tűrte a fejmozgatásokat, amin jómagam is meglepődtem.
    Ettől függetlenül természetesen hamar beláttam, hogy ez így nem egészséges. Pláne úgy, hogy a fülhallgatóra 1 év garancia is van. Igen ám! De nincs se magyarországi....sőt, még európai szerviz sem! Mit kell ilyenkor csinálni?

    Első dolgom volt, hogy rákérdeztem a tapasztaltabb Kollégáknál a "fülhallgatós topicban", hátha valaki intézett már ilyet korábban.
    Innen nyilván kapásból az mp4nation support oldalára irányítottak, ahol is nyitottam egy hibajegyet. Szerencsére elég gyorsan reagálnak ezekre a jegyekre, az én ügyemmel egy Kam nevezetű emberke foglalkozott. Pár levélváltás után arra jutottunk, hogy küldjem vissza nekik a hibás fülhallgatót, ők azt megvizsgálják és hogyha indokolt, küldenek egy cserét.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 11 éve 13

  • Kodak CAMEO - "...csak átalakul"

    Egy ócska Kodak analóg fényképezőgépből makrólencsét mobiltelefonhoz? Hát majd meglátjuk...

    Tovább a teljes címlapos íráshoz...

    Bemutató 11 éve 33

  • Sony Xperia Sola - "ZÁRVA"

    "Bootloader unlock allowed: NO" - avagy mit tehet egy Xperia Sola tulaj, ha nem nyitható a bootloader?

    Tovább a teljes címlapos íráshoz...

    Tudástár 11 éve 40