Sirandrish blogbejegyzései

[ Új blogbejegyzés ]

  • BIG 2017 Nyereményjáték!

    Heyho mindenkinek!
    Ismét egy hatalmas nyereményjátékra hívnám fel a figyelmeteket!

    A TheGamers Hungary csoport ezen a karácsonyon is szeretne maradandót alkotni, éppen ezért próbáltunk egy komolyabb nyereményjátékot összehozni.
    Hogy sikerült-e azt döntsétek el ti!

    A megnyerhető játékok: Itt egy dia amin végig tudjátok nézni

    És itt vannak egyben egy képen:

    Hogy nyerni tudj semmi mást nem kell tenned, csak facebookon csatlakozol a csoporthoz, majd a kapcsolódó nyereményjáték alá hozzászólásba megírni hogy mit is szeretnétek megnyerni, aztán már csak várni kell a jézuskát!

    Igazán nem nagy ár a nyeremények tükrében szerintem! :)
    A kapcsolódó nyereményjáték

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 6 éve 0

  • 7 Days to Die nyereményjáték!

    Heyho mindenkinek!

    Csak azért írok hátha érdekel valaki jelenleg is futó nyereményjátékunk, ahol is egy 7 Days to Die nevezetű játékot lehet nyerni.
    Ha érdekel, akkor a lenti videót nézd meg, ott minden információt megkapsz ami csak kell.

    Sok sikert mindenkinek! :R

    Blogbejegyzés 7 éve 2

  • Óriási (B1G!) nyereményjáték!

    Üdv mindenkinek!
    Nem szoktam ilyet csinálni, de úgy gondolom ez talán sokakat érdekelhet. Nem is oly rég Staff tag lettem a TheGamers csoportban a facebookon. Nyugi, nem ez a hír, hisz gondolom ez a kutyát nem érdekli (:D), ám ebben a csoportban jelenleg egy igen durva nyereményjáték fut, a csoport egy éves szülinapja alkalmából.

    Az elnyerhető játékok: (klikkelhető a kép)
    (IMG:http://imgur.com/HiTmrOt)(/IMG)

    A platform a képek bal alsó sarkában látható

    Szerintem igen impozáns a lista, szóval megéri vetni rájuk egy pillantást.

    A részt vételhez csak csatlakozni kell a csoporthoz, és onnantól már mehet is a buli.
    A Szabályzatot itt tekinthetitek meg!

    A sorsolásra május 7.-én kerül sor.

    Sok sikert mindenkinek!

    Blogbejegyzés 7 éve 8

  • Fantasy Life élménybeszámoló!

    Elöljáróban elárulom hogy ez nem egy objektív teszt lesz, csupán megosztom az olvasókkal azt a néhány észrevételemet/véleményemet amire néhány óra játékkal szert tettem. Először is elmondom hogy mikor az első videókat láttam a játékról, azonnal magával ragadott a látvány ami elém tárult. Persze nem a poligonok milliárdjairól beszélek (valószínűleg a 3DS fel is robbanna tőle) hanem a színes tájakról, és a élettel teli városról például. Éppen ezért elő is rendeltem, és a tegnapi nap folyamán ugyan nem éppen egyszerűen de sikerült átvennem a csomagot. Kaptam néhány hűtőmágnest és Marios csomagolópapírt is a játék mellé szóval boldogság van. :)

    A játék a karakterválasztás/generálással kezdődik. Indítás után egy meglepően részletes karaktergeneráló fogad minket. A testalkaton kívül még számtalan dolgot beállíthatunk mint például a fejforma, haj, szem, orr, szemöldök, fül, száj, és még 6 előre készített hang közül is választhatunk hogy hogyan is szólaljon meg a karakterünk a későbbiekben, de még sorolhatnám. Ezután ki kell választanunk hogy milyen "szakmát" szeretnénk elsajátítani.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 10 éve 3

  • Dohányzás Vége(!?)

    Hello mindenki!
    14év aktív füstölés után, holnap lesz egy hete hogy én is a dohányzásról való leszokáshoz vezető rögös útra léptem. :)
    Egyelőre nagyon büszke vagyok magamra, mert azt hittem hogy 2 napig se fogom bírni, és ahhoz képest meglepően jól megy. Értem ezalatt hogy semmi komoly elvonási tünetbe nem ütköztem..naponta 4-6 alkalommal eszembe jut az épp aktuális megmozdulásomról hogy ekkor rá szoktam gyújtani, de kb ennyibe ki is merül. Ami még meglepő számomra hogy az sem zavar ha a környezetemben pöfékelnek. :N

    Remélhetőleg nem gyengülök el és sikerül végig csinálnom. :B
    Egyébként aki hasonló cipőben járt valamikor is, tehát komolyabb idő után tette le a cigit akkor miket tapasztalt? És mikor? Pl volt olyan ami csak 1-2 hónap után tört rá, vagy az eleje a legnehezebb?

    Blogbejegyzés 10 éve 102

  • Kegyetlen karácsonyi ajándék!!!

    :C

    Blogbejegyzés 10 éve 6

  • PS3: szükséges árcsökkentés

    "A Sonyra nagy nyomás nehezedik a kiadók részéről a PS3 árcsökkentését illetően, mivel fennáll annak a veszélye, hogy a fejlesztők Wiire pártolnak" - állítja Mike Hickey, a patinás Janco Partners elemzője a pénzügyi világ híreit mozgató Bloombergnek adott interjúban. A Sony eddig állta a sarat, ám az elkövetkezendő hetekben 50 vagy 100 dollárral kurtíthatja meg a gép árát. A Tokiói vállalat a konzolháborúban jelenleg a harmadik helyen áll, fele annyi felhasználóval rendelkezve mint a Wii, ráadásul majdnem dupla annyiba kerül. A PS3 árcsökkentése hatásos fegyver, a 2007-es első módosítás után az eladások megduplázódtak, ez pedig ismét megismétlődhet. A vállalat jelenleg hatalmas átszervezésen megy át, 16 ezer munkahelyet szüntetve meg. Az árcsökkentés régóta esedékes, több elemző egybehangzó véleménye szerint a jelenlegi negyedév lezárása után azonnali beavatkozás várható a kérdésben.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 3

  • 4 millió Resident Evil 5

    Milliókban dőzsöl a Capcom: a két millió kiszállított Street Fighter IV után dupláz a japán kiadó. Az új favorit a négy millió, a sorszámozást tekintve az ötödik Resident Evil ennyi példányban várja a vásárlókat, akikből gyaníthatóan lesz bőven - a magas pontszámok mellett a RE5 próbaverzióját 4 millió alkalommal töltötték le a PSN-ről / Xbox Live piactérről.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Dead Space: Extraction - masszív tartalom?

    Egyszerű átirat helyett új stílusba taszított, de ennek ellenére alaposan átgondoltnak és tartalmasnak tűnő mellékszál. A Wii exkluzív Dead Space: Extraction a fénypisztolyos lövöldéknek adózva meséli el az Ishimura katasztrófáját, (állítólag) ugyanakkora terjedelemben, mint az eredeti - vagyis 6-8 órában, ami a stílusában páratlan és egyedülálló lenne. Ahogy az intenzív co-op módozat is, mely menet köben is lehetőséget ad a csatlakozáshoz. Az EA komolyan kezeli a projectet, teljesen új területeket mutatva be sőt, az új ellenféltípusokat temérdek, eddig nem látott fegyverrel fejelve meg.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Portolás a kezdetekben

    Hétfői híradag retro érdekességgel indítva: a portkészítés alapjainak elemzésével publikál várhatóan sikerkönyvet az MIT Press. A Racing the Beam: The Atari Video Computer System a konzolozást tulajdonképpen széles körben megteremtő és népszerűsítő Atari 2600 fejlesztési nehézségeit elemzi, elsősorban az olyan kritikus fontosságú szoftvereket elemezve, mint a Pitfall vagy a '83-as nagy összeomlást többek között előidéző Pac-Man átirat. A rettenetesen érdekes kötet magyarázatot ad a villogó spriteokra, a leszűkített játéktérre olyan zseniális megoldásokat bemutatva, melyek lehetővé tették igazi klasszikusok megálmodását alig 128 bytenyi rammennyiség mellett.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • BioShock 2 - főszerepben a Big Daddy?

    A BioShock 2 nem akármilyet csavar a dolgokon: tíz évvel az első rész után járunk, Rapture nagyrészét elnyelte az óceán de a vízalatti városban maradtak túlélők... például te, a játékos, az első Big Daddy. Merthogy egyszeri földi halandó helyett a BioShock 2-ben a Némó kapitány világából idecsöppent búvárharangos őst irányítod. Az alap képességeid innentől adottak, Big Daddyként nem csavarkulccsal, hanem a méretes fúróval harcolsz, de a hackelés és a plazmidok használata is ugyanúgy elérhet, ahogy korábban is. Ahhoz viszont Adam kell, amihez a legkönnyebben a little sisterekkel lehet jutni - nem csak azok feláldozásával, de adoptálásával is, végigjárva az Adam gyűjtés procedúráját, csak most a másik oldalról. A Little Sisterek éppen ezért már korántsem néznek ki olyan félelmetesen, most már inkább hasonlítanak ártatlan, védelemre szoruló kislányokhoz mint végtelenül gonosz boszorkákhoz. A főellenfél azonban már biztos, hogy egy Big Sister lesz: Rapture új uralkodójához a Big Daddyk legyilkolásával vezet az út. Visszatérnek a Vita Chemberek is, ráadásul a BioShock 2 még a multiplayerrel is megpróbálkozik.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Terjeszkedik a Warner?

    A filmipar felcseperedéséért többek között felelős Warner Bros most maximális erőbedobással vág neki a térhódításnak videojáték fronton is. Nem csak stúdióvásárlással, de licenszkezeléssel is, a 2001 óta az Electronic Arts által vezetett Gyűrűk Ura adaptációk utolsó darabja úgy tűnik a csúfosan megbukó LOTR: Conquest volt. A Star Wars Battlefront franchise jegyében fogant multiplayeres pofozkodás kiadásával az EA 2001-ben kötött licenszerződése hivatalosan is lejárt, Peter Tolkien birodalmának jogai (legalábbis a filmváltozaté) visszaszálltak a Warner Brosra, akik gyaníthatóan már idén nekilátnak a franchise kisajtolásának. A következő áldozat a Harry Potter széria lehet, a 2011-es utolsó filmmel az EA nem kizárt, hogy annak is végleg búcsút int.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • GTA Chinatown Wars: üzlet és szállítás

    A polgárpukkasztást a tökélyre fejlesztő Rockstar a Lost and Damned péniszvillantása után új szintre emeli: a heteken belül megjelenő DS exkluzív Grand Theft Auto: Chinatown Wars a mesterlövészkedés után most a drogkereskedelemre fókuszál. Pakold teli a bőröndöt LSD-vel, marihuánával és egyéb kemény drogokkal, terítsd szét az utcán aztán számold a befolyó dollárrengeteget. Trailer, még mindig eszelősen impresszív tálalásban.

    Video

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Fight Night Round 4: Ali és Tyson összecsap

    Teljesen megreformált ütésváltás nyár magasságában: a realitás felé végérvényesen elmozduló Fight Night Round 4 első ízben mégis egy fiktív összecsapással demózza magát. Mike Tyson és Muhammad Ali a ringben esnek egymásnak, bemutatva a magasság, a távolság és az aktív mozgás által elérhető hatásokat. Bővebben érdekel, milyen újdonsággal vár a negyedik menet? Az 576 KByte kedden megjelenő februári számából megtudhatod!

    TRAILER

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Batman: Arkham Asylum - Luke Skywalker akcióban

    Batmannek nagyon rossz napja van: nem elég, hogy Joker kicsúszik a kezei közül, de még egy egész intézetnyi pszichopata is a vérét akarja, változatos módon gondoskodva minden idők egyik leghíresebb képregényhősének nyugdíjaztatásáról. A Chronicles of Riddick, a BioShock és a Splinter Cell szellemében fogant Batman: Arkham Asylum a nagy titkolózás után végre ténylegesen megmutatja magát, elsősorban a lopakodásra építő akcióra fókuszálva.

    TRAILER

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • inFamous: harc lassított felvételen

    Muzikálisra hangszerelt szuperhéroszos ámokfutás a fiktív alternatív univerzumban. A júniusra datált inFamous PS3 exkluzívként száll síkra a hasonló örömöket kínáló Prototypepal, minden lehetséges képességet és természetfeletti erőt bedobva az összecsapáshoz.

    TRAILER

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Resident Evil 5: versus mód

    Az idő előtt megszellőztetett letölthető tartalom a megjelenés utáni napon immáron hivatalos. A várhatóan a tavasz legnagyobb sikereként elkönyvelhető Resident Evil 5 Versus módozattal gazdagodik, az öt dolláros / 400 pontos expanzió négy játékost támogatva ereszti egymásnak a zombivadászokat, várva, hogy végül ki éli túl a halálos összecsapást, valamikor pár hét múlva.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • GI Joe: akcióhősök alacsony felbontásban

    Minden idők egyik legsikeresebb akciófigurája dupla adagban kel életre. A nyáron érkező filmváltozattal egyidőben, óramű pontossággal érkezik a kötelezően letudandó videojáték adaptáció. A G.I. Joe az első látnivalók alapján... nos, nem éppen az újgenerációs színvonalon mozgó látványvilágával tarol ha tarol egyáltalán, de valahol el kell kezdeni - a GI Joe augusztusban fogja, PS3-on, X360-on, PS2-n, Wiin, DS-en és PSP-n.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Bayonetta: kaszabolás E kosárméretben

    Pazar debütálás után (gyaníthatóan) parádés folytatás: az egykori Clover alkalmazottakból összeállt Platinum Games nem áll meg a sikergyártás útján. A Devil May Cryt megálmodó Hideki Kamiya ezúttal a szilikonmellek és a selymes hajak világába merül alá, nőként álmodva meg a lábán is fegyvert viselő Bayonetta sztárját. A célplatform továbbra is PS3 és X360, 2009-es dátummal.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 15 éve 1

  • Resident Evil TDC: az első trailer

    Racoon Cityben mindig baj van: a várost tizensok éve tartják rettegésben az élőholtak, a balul elsült kísérlet kiindulópontja sosem nyugszik. Főleg ha a Capcom kezében van, a végletekig kifacsart és szétcincált Resident Evil franchise a fénypisztolyos lövöldözéshez tér vissza Wii-n. Az Umbrella Chronicles szellemi örökösének tekinthető The Darkside Chronicles valamikor télen szeli át az óceánt, de előtte mozgásban is megmutatja magát.

    TRAILER

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Army of Two: The 40th Day (PS3, X360, PSP)

    Egy héten át tartó pletyka fieszta után hivatalos bemutató: az eredeileg februárban debütáló, de az időjárás közbeszólása miatt eltolt premier ellenére most már tényleg készül az AoT folytatása. Az Army of Two: The 40th Day pontosan azt tudja, amit napokkal ezelőtt már leírtunk - a zsoldospáros ezúttal Shanghaiban írtja a nagyon gonosz terroristákat, akik sorozatos támadásokkal kényszerítették térdre a megalopoliszt. Rios és Salem továbbra is masszív fegyverarzenállal képzeli el a béketeremtés folyamatát, ezúttal ténylegesen nagy hangsúlyt fektetve a csapatmunkára, kidolgozottabb co-op élménnyel gazdagítva az akciót. Az EA Montreal a szokásos platformokon (PS3, X360) túl PSP támogatást is bedob a kalapba: a handheld idén talán végre tényleg magához tér.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Olympic Winter Games (PS3, X360)

    A nyári után a télire is jogot formál a Sega: a japán kiadó felel a 2010-es vancouveri olimpia játékverziójáért. Az Olympic Winter Games a PS3 és az X360 tulajokat boldogítja, az interaktív formába legkönnyebben betuszkolható sportágakra fókuszálva, elsősorban a síelésre, a hasonszőrű feldolgozásokban eddig nem nagyon alkalmazott belső nézettel csavarva egyet a dolgokon.

    Video

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Változik a Wii ára

    Evezés az árral, vizelés a széllel szemben - a józan ésszel és minden logikával szembemenve módosítja a Wii árát a Nintendo. Tessenek kapaszkodni: felfelé. A még mindig drágán mért de a közeljövőben fogyókúrára küldött PS3-as árcimke és a már a végletekig apasztott X360 hajóval szemben a Wii drágul az Egyesült Királyságban, elsősorban a kereskedők számára. A húsz fontos emelés oka a kialakult gazdasági helyzet - vagyis a Nintendo nem akarja, hogy a világpiac válsága a profiton csapódjon vissza, a kereskedőkre bízva annak eldöntését, hogy lenyelik-e az elbukott hasznot vagy emelnek egyet a gép árán, a vásárlón verve le a Nintendo döntését. Miyamotónak kell egy új sziget a Bahamák mellett, na!

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 1

  • BAFTA: A 2008-as díjazottak

    A legjobb játéknak járó díjjal távozott a BAFTA díjátadóról a Super Mario Galaxy, megelőzve a GTA IV-et, a Rock Bandet vagy épp a Call of Duty 4-et. A brit szervezet a legművészibbnek a LittleBigPlanetet találta, a legjobb casual játéknak járó díjat a Boom Bloxnak ítélve meg. A legnagyobb meglepetést a GTA IV okozta, a hét kategóriában is jelölésre érdemes sztár egyetlen trófeát sem kapott. A győztesek teljes listája a BAFTA honlapján tekinthető meg.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Resident Evil 5 DLC

    A PS3-as trófeák listájával idő előtt leplezi le pénztárcsagyilkos terveit a Capcom: a héten a világ minden részén debütáló Resident Evil 5 hamarosan letölthető tartalommal toldja meg kínálatát - de pontosan milyennel? Most már biztos, hogy további multiplayer móduszokkal, a DLC Slayers, Survivors, Team Slayers, Team Survivors és Versus opciókkal bővíti a RE5 online porcióját.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Ismét bíróság előtt a Microsoft

    Két és fél évvel a vádirat után őrölnek a bíróság malmai: 90 millió dolláros kártérítést követel a Microsofttól az online kommunikációval foglalkozó PalTalk. A PalTalk szerint az Xbox Live szolgáltatás és a Halo multiplayer komponense két olyan szabadalmat sért, melyek a PalTalk által 200 ezer dollárért felvásárlolt MPath Interactive fejlesztett ki. A Microsoft ugyan elismeri, hogy a vállalat képviselői tárgyaltak az MPathal, ám a Live fejlesztéséhez végül más technológiát alkalmaztak. Ítélet az elkövetkezendő hetekben várható.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Resident Evil: The Darkside Chronicles (Wii)

    Hagyományos epizód helyett újabb rail shooterrel bővül a Wiis RE repertoár. Az Umbrella Chronicles után most a Resident Evil: The Darkside Chronicles bonyolítja tovább a zombivírus által megfertőzött Racoon City életét, a Resident Evil 2 idejébe helyezve a fénypisztolyos aprítást, gyaníthatóan valamikor idén.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • BioShock 2 bemutató áprilisban

    A legnagyobb olvasótáborral rendelkező amerikai Game Informer ismét világexkluzív előzetessel jelentkezik áprilisban. A GameStop üzletlánc által támogatott magazin ezúttal a BioShock 2 mélyére ás le, tíz oldalon át mutatva be, hogy mi várható a nagyon titokzatos folytatástól - női Big Daddy, vagyis Big Sister biztosan!

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • DS: közel a 100 millió

    A több millió dolláros profit és másegyéb érdemek után a legkomolyabb mérföldkőhöz érhet a hónapban a Nintendo DS. A Nintendot feltámasztó handheld heteken belül elérheti a száz millió eladott példányt világszinten. A DS 2004 novemberében került a piacra, jelenleg már a harmadik iterációnál tart, sikere gyakorlatilag töretlen és a jelenlegi sebességével könnyen meglehet, hogy nem csak minden idők legsikeresebb handheldjévé, de egyben legjobban teljesítő konzoljává is válhat.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Take-Two: 2008-as eredmények

    12, 4 millió dolláros veszteséggel zárta 2009-es üzleti évének első negyedét a Take-Two Interactive. A tavaly súlyos jogi csatába bonyolódó és a veszteséget ennek betudó kiadó idén szintén a magas ügyvédi költségeket okolja a megnövelt kutatás és fejlesztésre szánt keret mellett. Az év legsikeresebb címe egyértelműen a GTA IV volt, a Rockstar játékára január 31-ig bezárólag 13 millióan (!) voltak kíváncsiak, ebből tíz milliót négy, a maradék hármat öt és fél hónap alatt sikerült értékesíteni. Remekül telejsített a Carnival Games, a Midnight Club LA és az NBA 2K9 is, a Carnival Games franchise már négy millió leszállított példánynál jár. A GTA sikere idén már a Houser fivéreknek is komolyan kedvez, a franchiset kiötlő testvérpáros 2008 decemberében több más Rockstar alkalmazottal együtt részesedési szerződést írt alá a Take-Two-val: a 2012-ig szóló egyezség értelmében a felek minden kiadott Rockstar játék után bizonyos százalékhoz jutnak a profitból. Ez kezdetnek közel 18 millió dollárt jelent, vagyis a hátralévő 3 évben a csoport eszelős mennyiségű pénzt vihet majd haza a fizetésén felül.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Star Trek: DAC

    Nem csak a képregények, de a televíziós sorozatok is megkapják idén a maguk mozis kezelését: a LOST-ot és a Cloverfieldet elkövető, az egész franchiset rebootolni kívánó JJ Abrams idén májusban a trekkerek igényeit elégíti ki, a jelek szerint rögtön két fronton. A moziváltozattal egyidőben dupla ST dózis várható - a klasszikus sci-fire fókuszáló kérdésekkel feldúsított Scene It! mellett érkezik a Star Trek DAC is. A titokzatos project mögött az a Naked Sky Entertainment áll, akik hónapok óta egy "bejelentésre váró PSN / XBLA" címen dolgoznak, vagyis a DAC gyaníthatóan letölthető formában kerül terjesztésre, de hogy pontosan mennyiért és milyen ígéretekkel, az egyelőre a jövő zenéje.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • X-Men Origins: Wolverine

    Csipkerózsikaként való ébredés, vérgőzös folytatás: Logan még mindig nem viccel. A filmverzióval párhuzamosan landoló X-Men Origins: Wolverine piszkosul látványos formában vezényli le a képregények világából idecsöppent hős embertelen kaszabolását, hatalmas magasságokat szelve át, beleket trancsírozva ki sőt, puszta kézzel még egy helikoptert is lekaparva az égről - május elsejétől!

    TRAILER

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Activision: több figyelem a Wiinek

    Az Electronic Arts és több más, színt ugyan nyílvánosan nem valló de az ideológiát követő fejlesztő után az Activision is beáll az ígérgetők sorába. A piaci értékét tekintve jelenleg elsőszámú kiadó 2009-től jóval nagyobb figyelmet szentel a Wiinek, az eddigi PS2-es és Xboxos átiratok és gyatra minőségű fércmunkák helyett a platform képességeit figyelembe vevő, teljesen eredeti és egyedi játékokat téve le az asztalra. A pálfordulás egyáltalán nem érthetetlen, a tavalyi kiábrándító újgenerációs eredmények és a gazdasági válság miatt a piac legalább egy, de inkább két szereplője majdnem leállította minden PS3-as és X360-as fejlesztését: tessenek találgatni, hogy kik voltak azok, akik majdnem megnyomták a nagy vörös gombot...

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Dark Void: rendertrailer

    Gameplay jeleneteket nem, rendelt hangulateremtést viszont tartalmaz a Dark Void legújabb trailere. A játéktér fogalmát újraételmező, a teret talán első ízben kihasználó TPS továbbra is PS3 és X360 irányultságú, a Capcom nyugati terjeszkedését szolgáló akció orgia még mindig nagyon izgalmasnak és látványosnak fest: a 2009-es Capcom kínálat egyik legérdekesebb darabja, érdemes rá figyelni.

    TRAILER

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Mennyit keres egy felsővezető?

    Ritkán látott, rettenetesen érdekes számokkal távozott a felsővezetők pénztárcájából a Game Trade Journal. A játékvilág üzleti oldalával foglalkozó magazin a legnagyobb kiadókat irányító igazgatók / elnökök tavalyi keresetét teszi fókuszba: a listát természetesen a Vivendivel való fúzióval arcpirítóan meggazdagodó Bobby Kotick vezeti, az Activision Blizzard CEO-ja papíron ugyan "csak" 900 ezer dollárt keresett, de a részvényopciókkal és egyéb bónuszokkal együtt tavaly 14,9 millió dollárral távozott. Legnagyobb riválisa, az Electronic Artsot igazgató John Riccitiello ennél szerényebb összeggel, 5 millióval gyarapította bankszámláját - fizetése 750 ezer dollárra rúg, a maradék összeg nála is egyéb opciókból tevődik össze. Csupán egy oldal hiányzik - a japán, a DS-el és a Wiivel csillagászati magasságokba szárnyaló Nintendónál is biztos, hogy degeszre tömte magát Iwata, Reggie és Miyamoto.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Excitebots: a szuperszendvics

    A valósághoz közelebb álló száguldás után a fantázia és az elborult járművek világába veti magát az Excite franchise. Az Excite Truck szelelmében fogant Excitebots Transformers szerű robotokkal vezényli le az őrült tempójú versenyzést, olyan powerupokat dobva be, mint a vörös tornászrúd, a szuperszendvics vagy a 8 méter átmérőjű focilabda.

    TRAILER

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Red Alert 3: a PS3-as verzió

    A hosszas várakozást enyhítendő nem csak extrával, de próbaverzióval is bővíti kelléktárát a Command and Conquer: Red Alert 3: Ultimate Edition. A heteken belül megjelenő demót nem csak a teljes verzió, de több DLC is követi: első körben egy térképcsomag, amely a skirmish módhoz 3 pályát csap hozzá offline és online támogatással, a jövőben további frissítésekkel tolva ki a valós idejű stratégia szavatosságát.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Stranglehold a filmvásznon?

    A Jerry Bruckheimer féle nagyszabású Prince of Persia adaptáció után záros határidőn belül újabb megalomán project kerülhet a vásznakra: ezúttal a John Woo támogatását élvező Stranglehold kelhet életre. A Midway TPS-e eredetileg pont a drága filmverzió kiváltásának jelszavával nyúlt a hongkongi rendező 1992-es eredetijéhez, a játék által folytatást nyert Hard Boiledhez. A Stranglehold project egyelőre preprodukciós fázisban sincs, jelenleg még csak a forgatókönyv készül Jeremy Passmore és Andre Fabrizio által.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Bűnözés mesterfokon, áprilistól

    A pénzügyi évvel kapcsolatos bonyodalmak miatt csúszópályára állított Godfather II tavasszal végre tényleg előkapja a fegyverarzenálját. Az április 10-én PS3-ra és X360-ra érkező akciójáték a hatvanas évek Amerikájába kalauzol, új oldalról, erőteljes stratégai vonulattal közelítve meg az alvilági bűnszövetkezet kiépítésének mikéntjét.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Késik a MotionPlus?

    Hivatalosan nem, nem hivatalosan viszont igen: a vártnál később jön a Wii MotionPlus. A Wiimoteok mozgásérzékelését (állítólag) 1:1 arányra tornázó kiegészítő a Wii Sports Resorttal párhuzamosan júniusban érkezett volna, ám a fejlesztés során felmerült problémák mindkét projectet hátráltatják. A MotionPlus használata egyelőre kevés stúdiónál merült fel, a Tiger Woods, a Conduit és a Red Steel 2-n túl third party támogatást egyelőre nem élvez.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • GTA Chinatown Wars: bűnözés kicsiben

    Nagygépes kalandok és alkalmankénti konzolos átiratok után ténylegesen egy platform képességei köré épített epizód: napjaink legnépszerűbb sorozata a megszokott minőségben vándorol DS-re. A Grand Theft Auto: Chinatown Wars jó Rockstar szokáshoz híven a megjelenés előtti hetekben kezdi megmutatni magát, rögtön egy iszonyatosan hangulatosra és tartalmasra szerelt gameplay összeállítással - építs fegyvert, lőjj le távolból gazfickókat és törj össze fényes irányítópanelokat.

    TRAILER

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Kingdom Hearts: 358/2 Days trailer

    Rettenetes névválasztás, tartalmas játék: a franchise készítésnek behódoló Square Enix nem csak FF13, de KH birodalmat is épít. A DS exkluzív Kingdom Hearts 358/2 Days meglepően erőteljes látványvilággal kényezteti márciustól a JPRG-k japán rajongóit, tovább szőve a Disney univerzummal násztáncot járó Square birodalom kalandjait. Trailer.

    TRAILER

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Konspirál a The Conduit

    Garázsfejlesztésből erőfitogtatás aztán teljes értékű élvezet: a Sega által felkarolt The Conduit túlzás nélkül trailerről trailerre szebben fest. A Wii exkluzív FPS technikailag az élvonalba tartozik, de itt nem áll meg, a nyáron érkező lövöldözés tisztességes világot és történetet is kreál magának, fordulatokban és titkokban bővelkedő csavarokkal.

    TRAILER

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Boom Blox Bash party trailer

    A nagyon lassan induló, de hosszútávon mégis nyereséges Boom Blox gépezet idén ismét a színpadra kerül. Az EA - Steven Spielberg kollaboráció első gyümölcse az űrben folytatja tovább, temérdek új játékmóddal és egyéb bővítéssel toldva meg a pazarul funkcionáló és remekül festő logikai játékrendszert.

    TRAILER

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Pletykasarok - 2009. március 9.

    • Az Aerosmith és a Metallica után újabb legenda ugrik fel a Guitar Hero járatra: ezúttal Van Halen kaphat saját műanyag gitár epizódot
    • Kivonhatja a piacról a Microsoft a legdrágább gépét: az Xbox 360 Elite állítólag hamarosan eltűnik a piacról és csak ritka alkalmakkor, speciálisan színezett és limitált formában lesz majd elérhető, pontosan úgy, mint a RE5 bundle esetében. A döntés logikus lenne, HDMI port már minden gépen van, a nagyobb merevlemez pedig várhatóan sztenderd lesz minden Prémium / Pro kiszerelésben
    • A Resident Evil: Code Veronica franchise heteken belül új bejegyzéssel gazdagodik - minden jel arra mutat, hogy Wiin
    • Nem véletlenül fut annyi alcímmel a hatalmas Final Fantasy XIII birodalom, a tizennegyedik sorszám állítólag a következő Final Fantasy MMO-nak van fenntartva
    • Army of Two: The 40th Day néven fut a jövőhéten bemutatásra kerülő AoT folytatás. A második rész állítólag Shanghaiban folytatja, a privát katonai szervezetek által elfoglalt várost szabadítaná fel a zsoldospáros. A terep jelentős része rombolhatóvá válik, a mesterséges intelligencia jelentőset fejlődik, mélyebb lesz a fegyverek kusztomizációja. Az EA még a civil lakosságot is a harctérre dobja, lehetővé téve élő pajzsnak való használatukat

    Forrás

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Split Second (PS3, X360)

    Nem ül a babérjain a Black Rock Studio, a 2006 végén a Disney birodalomhoz csatlakozó, korábban Climax Brighton néven futó stúdió a Burnout franchise babérjaira tör. A Split/Second urbánus környezetbe, a nem túl tartalmas teaser alapján zárt pályákra tereli a száguldást, a terepviszonyok aktív kihasználásával - az őrült, televíziós showra emlékeztető keret nem bánik kesztyűs kézzel a résztvevőkkel, a lehető legváratlanabb pillanatban pottyantva a magasból az alant lévőkre hatalmas acélrudakat, csatornákat öntve ki vagy éppen benzinkutakat borítva lángba.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Júniusban csapnak össze a szuperhősök

    Nem fél a kihívástól és júniusban kiküldi az inFamoust a Sony. A Sly szériával befutott Sucker Punch futurisztikus szuperhősös pofozkodása komoly ellenféllel néz szembe, az Activision Blizzard hetekkel korábban / később már ugyanezen területre pályázik a Prototype-pal. Érdekes menet lesz - a Sucker Punch és a Sony értelemszerűen nem bízza a véletlenre a dolgot, az inFamous záros határidőn belül ingyenes demó formájában mutatja meg a megmutatnivalót.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Fejlesztőt vált az I Am Alive

    A gyanúsan kevés, nullához konvergáló mennyiségű médiaanyagot felmutató I Am Alive fejlesztőt vált. A tévesen Jade Raymond kisasszonyhoz kötött project eredetileg ősszel érkezett volna de végül csak 2010 márciusában lehet rá számítani. Eddig a francia Darkworks állt mögötte de a projectet a Ubisoft Shanghai veszi át. A váltás oka nem ismert, a Ubisoft hivatalos közleménye szerint a Darkworksnek más kötelezettségei is vannak, ám mivel a Shanghai divízió a prekoncepciós fázisban már részt vett, ezért a váltás zökkenőmentes lesz - legalábbis papíron, a téma mindig kényes a gyakorlatban.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Xbox Live Arcade: 6 hetes promóció

    A tavaly nyári hajmeresztően jó kampány után tavasszal folytatódik az igényes játékok promotálása az Xbox Live Arcade-on: hat héten át érkeznek a jobbnál jobb címek az online szolgáltatásra. A március 18-án startoló promóció a Hasbro Family Game Nighttal indít, hogy utána felkússzon a hálózatra a régóta várt The Dishwasher, a Flock, az Outrun Online Arcade, a Puzzle Quest: Galactrix, az UNO Rush és a Lode Runner remake. Pontkártyákat előkészíteni, súlyos heteknek nézünk elébe!

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • BioShock 2 - indul a marketing

    A rövid és egyelőre semmitmondó teaser trailer után beindulni látszik a BioShock 2 gépezet: a gyaníthatóan idén nyáron érkező folytatás gerillakampánnyal borzolja az idegeket. A "Van valami a tengerben" főcímmel futó hadjárat jelenleg csak három titokzatos képet tud felmutatni, beszámolva egy 7 éves kislány elrablásáról, egy összeesküvés elméletről és egy Big Daddynek látszó lényről Írország partjainál. Régi pletyka, hogy a BioShock a második alkalommal visszatér a felszínre, de vajon van igazságtartalma?

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Szeptembertől turnézik a Beatles

    2009. szeptember 9-én, vagyis a Dreamcast sokadik születésnapján (hah!) szorongatja meg a Guitar Hero franchiset a Harmonix: turnéra indul a Rock Band Beatles. A PS3, X360 és Wii irányultságú speciális epizód hosszú tárgyalások után született meg, minden idők legsikeresebb zenekara 45 legendás dallal kényezteti a hallójáratokat, felölelve a teljes diszkográfia legjobb darabjait. Az eddig hagyományosan hónapokat csúszó európai kiadás helyett a szeptember 9-i dátum a világ minden pontjára érvényes - igaz, az EA / MTV páros meg is kéri az árát, a Beatles specifikus rész prémium áron, 250 dolláros bundle-lal emelhető le a polcról a hangszerekkel még nem rendelkezőek számára.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Tavasszal érkezik a Star Ocean - a Square szerint

    Az emlékezetes "PS3-azért csináltuk nehézre hogy legyen teendő az elkövetkezendő évekre" kiszólás után a legbanálisabb kijelentésért járó képzeletbeli trófeára hajt a Square Enix. Az Egyesült Államokban és előtte Japánban már kiadott Star Ocean 4 ismételten csúszik Európában, ezúttal pazar indokkal: a Square szerint a SO4 egyáltalán nem csúszik, továbbra is tavasszal jön, hiszen az új és immáron fixnek tűnő júniusi dátum még a csillagászati tavasznak felel meg. Köszönjük, Square. Ismét.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • PlayStation 3: kétmillió

    Újabb mérföldkőhöz érkezett a PlayStation 3 az Egyesült Királyságban: már három milliónál is több gép fogyott a ködös Albionban. A PlayStation brand remekül teljesít a szigetországban, Ray Maguire szerint a prémium árazás ellenére rengeteg vásárló kíváncsi a gépre, ami a jövőben duplán jól jön majd, hiszen a masszív árcsökkentés után egy a jelenleginél jóval nagyobb, de egyelőre távolságtartó piac nyílik meg előttük.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Guitar Hero: Greatest Hits

    A vártnál korábban, már júniusban bővül a GH paletta - érkezik a Guitar Hero: Greatest Hits. Az új rész nem közvetlen folytatás hanem a régóta várt gyűjteményes kiadás, amely a korábbi epizódok legjobb dalait teszi dob és mikrofon kompatibilissé. A Greatest Hits 48 dallal indul, a listán olyan remekművek szerepelnek, mint a Killer Queen, a Through the Fire and Flames vagy ép a Them Bones. A kínálat teljes egésze master trackekből áll, a Greatest Hits X360-on, PS3-on, PS2-n és Wii-n egyidőben kíván a piacra kerülni.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Pályát vált N'Gai

    A távozik a videojáték zsurnalizmus egéről N'Gai Croal. A Patinás Newsweek magazin munkatársa 14 évet húzott le a magazinnál, a még mindig felcseperedőben lévő zsner úttörőjét sokan a filmkritikákat a térképre felrakó Roger Eberthez hasonlítják. N'Gai számtalan érdekes és izgalmas beszámolóval és elemzéssel járta körbe az iparág fontosabb problémáit és eseményeit, mindig megőrizve objektivitását. Az EDGE-ben és egyéb magazinokban futó rovatait ugyan a jövőben is folytatja, de a továbbiakban talán már a játékfejlesztői szerepkört veszi fel, elsősorban a vele egykorú felhasználók kielégítetlen igényeire fókuszálva.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Need for Speed Shift: minőségi váltás

    Tucatepizódok után váltás, egyenesen a magas minőségi fokozatba: a Need for Speed: Shift a 2009-es NFS trió talán legizgalmasabb darabja, a PS3-as / X360-as / PSP-s Shift a szimuláció felé mozdul el, a GRID-re emlékeztető módon házasítva az árkád jellegű száguldást a valósághoz közelebb álló fizikával és dinamikával.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 15 éve 4

  • Star Wars Battlefront: vándorol a franchise

    Egy éven belül harmadszorra vált fejlesztőt a hivatalosan még be nem mutatott Star Wars Battlefront III. A hányattatott sorsú project fölött eredetileg a Free Radical bábáskodott, annak bezárása után az impozánsan festő multiplayer shootere a Rebellionhoz került, ám most nagyon úgy néz ki, hogy a LucasArts nem volt megelégedve a minőségi fejlesztések terén egyre alacsonyabbra süllyedő stúdióval - a fejlesztést elvileg az a Pandemic folytatja, aki a franchiset is létrehozta, bár a Pandemic hasonszőrű próbálkozása, a Gyűrűk Ura világába ágyazott Conquest csúnyán elhasalt.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • PS2: születésnap

    Számtalan mérföldő után záros határidőn belül fanfárokkal övezett évforduló: tegnap ünnepelte kilencedik születésnapját a PlayStation 2. Minden idők legsikeresebb otthoni konzolja 2000. március 4-én került a boltokba Japánban, az egy évvel későbbi világhodító úttal egészen máig meg nem állva. A PS2 jelenleg 140 millió eladott gépnél tart, olyan klasszikusokat termelt ki, mint a Metal Gear Solid 2-3, a Gran Turismo 3-4, a Final Fantasy XII, a Killzone, a Yakuza franchise vagy épp a God of War széria. A PS2 továbbra is masszívan állja a sarat a piacon az újgenerációs konzolokkal szemben és egyelőre olybá tűnik, hogy pár évig még biztosan leemelhető marad a polcról.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • World in Conflict: ugrott a konzolos verzió

    Az EndWar bukása után távoltartja magát a konzolos stratégiai játékoktól az Ubisoft: a francia kiadó döntése érthető, de aktuálitása több, mint szomorú. Az Activison - Blizzard fúzióval az utcára kerülő, majd az Ubisoft által felvásárolt Massive Entertainment az első nagyobb PC-s expanzióval egyidőben terelné át PS3-ra és X360-ra roppant sikeres RTS-ét, ténylegesen a gépek paramétereit figyelembe vevő irányítással és megközelítéssel. Terelné, mert a Ubisoft alig pár héttel a megjelenés előtt lesújyt: sem márciusban, sem az elkövetkezendő hónapokban nem várható konzolos World in Conflict: Soviet Assault.

    Forrás

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Half-Life: a Freeman família másik sarja

    Harmadik felvonásához érkezett a megfilmesített HL fanfiction. A Half-Life: Hero Beginning a hasfalszaggató első és a közepesen humoros második szellemiségében készül, animációval keltve életre egy tizenéves rajongó gyatra nyelvtannal és rettenetes fordulatokkal megvert történetét.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Ed Boon kaszálhat

    Az egész bolygót behálózó tetemes adóssága ellenére olajat önt a tűzre a Midway: a közel 250 millió dolláros tartozása ellenére visszatartja a kifizetetlen túlórákat és egyéb bérezéseket a vállalat azért, hogy az igazgatótanács magának több mint 3 millió dollár bónuszt adjon bizonyos feltételek teljesülése esetén. Például a Mortal Kombat franchisetól való megváláskor, melyből Ed Boon, a széria atyja is részesülne, több mint egy millió dollárral hízlalva bankszámláját.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Dead Rising: a választás oka

    Keiji Inafune nem viccel: a Mega Man kiagyalója, az Onimusha franchise kiötlője halad a korral és által a Capcom is. A legendás designer manapság a Dead Rising sorozaton munkálkodik - de miért pont X360-on? Inafune szerint a válasz prózai, egyszerű és manapság már bátran kimondható: "Azért, mert az Xbox volt az egyetlen járható út a nyugati piacra való betöréshez. Mindent összevetve örülök, hogy végül a gép mellett döntöttem". Mind a Dead Rising, mind a Lost Planet remekül nyitott a generációváltás után nem sokkal, így cseppet sem meglepő Inafune érvelése.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • MGS 4: trófeák a horizonton

    Nem került le a tervezőasztalról a Metal Gear Solid 4 trófeatámogatása: az elmúlt év talán legfontosabb PS3-as címe júniusban került a piacra, akkor, amikor a tróferanrendszer bevezetésre került. A Konami retro-aktív frissítéssel kívánja megoldani a dolgot, vagyis (elvileg) senkinek sem kell újra átküzdenie magát Solid Snake utolsó (?) misszióján a megérdemelt serlegek begyűjtéséhez - de hogy pontosan mikortól, azt egyelőre senki sem tudja.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Pofozkodás júniusban

    Nevében a tizenkettedik, valójában a nagyon sokadik alkalommal csapnak össze a KoF széria hősei: júliusban ereszti egymásnak a kihívókat a The King of Fighters XII. A jobb napokat is látott SNK Playmore a borzalmas PS2-es 3D-s mellékszál után visszatér a vegytista 2D-s körítéshez, kihozva a PS3-ból és az X360-ból szinte mindent, amit e téren lehet. Az új KoF nagyon komolyan veszi a megújulást, 1996 óta nem cserélte le a komplett palettát, emiatt viszont az eddigi legkevesebb harcost, összesen 20 fővel töltve fel a kínálatot.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • The Wheelman: Vin Diesel a BKV-nál

    Komplett misszióval demózza tovább az időközben (részlegesen) kiadót váltó The Wheelman gyönyöreit a fejlesztőgárda: a közel öt perces összeállítás minden fontosabb aspektust bemutat a vezetéstől kezdve egészen a lövöldözésig. Sőt, még az eddig eléggé a háttérbe szorított motors száguldást is előhúzza a kalapból, teljes interfésszel és nagyon látványos metrós száguldással, bizonyítva, hogy a The Wheelman tényleg készen áll arra, hogy bevegye az effajta akciójátékokat manapság erősen mellőző piacot.

    VIDEO

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Excitebots (Wii)

    Az Excite szériát a Wii indulását követően feltámasztó Excitetruck idén folytatást kap - új irányba tereli a szériát az Excitebots. Az őszi kínálatot erősítő száguldás Transformers szerű robotokra cseréli a monstre járműveket, állatok és egyéb objektumokról mintázva a versenyzés alapkellékeit. Az új epizód az előd újdonságairól sem feledkezik meg, a helyén vagyva többek között a terep deformálásának lehetőségét és a remek irányítást.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • A Boy And His Blob (Wii)

    A Bionic Commando és a Contra tavalyi visszatérése után újabb NES klasszikus válik meg az őt befedő porrétegről: Wii exkluzívként tér vissza a A Boy And His Blob. Az idén kereken húsz éves platformer mögött az a Wayforward áll, akik sikeresen támasztották újra DS-en a Contrát a negyedik résszel - a ABAHB éppen ezért maximálisan hű az alapanyaghoz, keményvonalas 2D-s megjelenítést használ rettenetesen szofisztikált és részletgazdag animációval. A játékmenet viszont változik, a paca most már elsősorban az ellenfelek elintézéséhez használható alakokat vesz fel, ágyúként vagy hatalmas üllőként préselve ki belőlük a szuszt. A ABAHB idén ősszel jelenik meg, de előtte az áprilisi Nintendo Powerben bővebben is megmutatja magát.


    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • The Munchables (Wii)

    Vadonat új és minőségi IP-vel húz bele Wii-n a Namco Bandai: májusban landol a The Munchables. A Wii exkluzív platformer első blikkre a frissiben megjelent The Maw-re emlékeztet - a nagyon boldog élőlényeket, a munchable-ket a kihalás fenyegeti mikor Don Onion és az Űrkalózok rájuk támadnak. Hogyan veszi fel a harcot egy "Hagyma" nevű gonosszal Kirby mostohatestvére? Természetesen zabálással, az ellenfeleket lenyelve tehetőek el láb alól a gonosz idegenek.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • EDGE: A 100 legsikeresebb fejlesztő

    A Rockstar ismét lemossa a mezőnyt, az EDGE éves szavazásán Dan Houser került ki győztesen a "The Hot 100 Game Developers of 2009" összeállításban. A legfőbb kritérium az egyes jelöltek által létrehozott játékok sikeressége, de a döntésben nagy szerep jutott a szakma értékelésének és a médiumhoz való hozzájárulás mértékének is. Houser a GTA IV miatt értelemszerűen biztos befutó volt, de nem sokkal maradt le Mark Healey a Media Molecule-tól, Rod Humble az EA Sims-től vagy épp Jun Takeuchi a Capcomtól.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Halo 3: újabb rekord

    Továbbra is extrémen sikeres a Halo 3 multiplayer komponense: a Bungie epikus FPS-e február 28-án újabb rekordot állított fel, sikeresen levezényelve egy milliárd online összecsapást. A 64 ezer évnek megfelelő játékóra 2007 szeptembere óta gyűlik és várhatóan még hosszú éveken át fog, hacsak a Halo 3 ODST után váratlanul nem tűnik fel a negyedik Halo a horizonton...

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • PSP: készül a negyedik generáció?

    Névtelen, de megbízható forrás: az E3-on bemutatkozik a PSP-4000? Az Eurogamer több fejlesztőt megkérdezve magabiztosan állítja, hogy igen, az elmúlt évek során szoftverek helyett inkább a hardverre fókuszáló Sony nevében nem, külsejét tekintve viszont vadonat új gépet tenne le az asztalra. Az új PSP elhagyná az UMD meghajtót, ráadásul a gép méretén is csökkentene egy alaposat egyfajta elhúzható képernyővel: ez ugyan a legtöbb eszközt eltakarná, de az olyan játékok, melyek csak a shoulder gombokat használnák (LocoRoco) így is használhatóak lennének, amely remek belépés lenne az egyszerűsített irányítást használó szoftverek világába.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Yakuza 3: masszívan sikeres start

    Start után rögtön az élre tör a Yakuza 3: az előző generáció egyik legjobb történettel meglocsolt akciójátéka PS3 exkluzívként folytatja tovább. A Sega sokak szerint a Shenmue felépítéséhez hasonló eposza több mint 230 ezer példánnyal vette be a boltokat, bebiztosítva ezzel pozícióját a szigetországban - angol megjelenés továbbra is esélytelen, nem hivatalos információk szerint az akadályt a Sony ismételten aktivált lokalizációs szabálya jelenti, mely megköveteli az angol nyelvű szinkront, az viszont a Sega America jelenlegi költségvetésébe nem fér bele.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Kiadót vált a Mortal Kombat?

    Véglegesen megválhat a Mortal Kombat franchisetól a Midway: a február 12-én csődvédelmi eljárást kezdeményező kiadó sokadik mentőakciójával kívánja szavatolni túlélését. A The Wheelman részleges elvesztése után a tavaly relatíve nagyon sikeres Mortal Kombat vs. DC Universe kívánta visszatenni a verekedős játékok térképére a jobb napokat is látott sorozatot, elvileg pedig már javában készül az eredeti trilógia szellemét életrekeltő új rész - de egyáltalán nem kizárt, hogy az már nem a Midway támogatásával jelenik meg.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Tarol az Underworld

    A vártnál gyengébb, közel másfél millió példányos első roham után belehúzott a piacon a Tomb Raider: Underworld: a "gyenge" elsőhullámos teljesítmény miatt erősen megcsonkított fejlesztőstúdió hosszútávon a jelek szerint mégis rentábilis játékkal erősítette a Tomb Raider Franchiset. Az aktuális újgenerációs epizód 2,6 millió példánynál tart, amely remek eredmény nem csak a sorozatot és a kiadót nézve, de a Square Enix hamarosan révbe érő fúzióját tekintve is.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Ismét terítéken a PSP a Read at Dawnnál?

    A látványos leépítés után visszatérhet a PSP-s fejlesztésekhez a Ready at Dawn: a legsikeresebb first party címeket jegyző stúdió utoljára a God of War: Chains of Olympus kapcsán merészkedett a handheld mezőkre, minden idők talán leglátványosabb hordozható játékát téve le az asztalra. A Sony komoly támogatást nyújt a stúdiónak, több potenciális franchise átültetését is felajánlva a zártkörű tárgyalások során.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Átszervezés a Sonynál

    Átfogó struktúrális változtatásokkal teszi hatékonyabbá működését a tavaly súlyos veszteséget elkönyvelő Sony: Howard Stringer veszi át az igazgatói posztot a távozó Ryoji Chubachitól. Az elnökváltás miatt az SCE jelenlegi igazgatója, Kaz Hirai a továbbiakban a Sony személyi számítógépekkel és a mobile electronics részleggel is foglalkozik a jövőben, nem feledkezve el a PlayStation divízióról sem. A döntés elsősorban az évek óta fennálló belső kommunikációs problémáit hivatott orvosolni.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Kutaragi tanít

    Legendás programozóból felsővezető majd egy nagyon rosszul elsült döntéssorozat után nyugalmazott elnök, végül meghívott előadó: a PlayStation generációt megálmodó Ken Kutaragi szép karriert futott be, most viszont új területre téved: a kyotói Ritsumeikan egyetem meghívottjaként tart egy éven át kurzust idén áprilistól. Az MBA hallgatók 2010 márciusig élvezhetik Kutaragi előadásait, gyaníthatóan rengeteget tanulva a modern szórakoztatóelektronika szakmai és üzleti oldaláról.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Dead Space Extraction: precíz irányítás

    Stílusváltás után maximális precizitás: MotionPlus támogatást kap a Dead Space Extraction. Az újgenerációs TPS előzménye fénypisztoloy játékként csábít egy hatalmas lövöldözésre, két fős kooperatív támogatással és a lehető legprecízebb irányítással garantálva a nekromorfok kaszabolásának makulátlan élményét.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0

  • Watchmen: drágán mért hősök

    10 dollár feletti árazással indít a Watchmen: The End is Nigh - mondta a Warner Bros. hetekkel ezelőtt és nem viccelt. A több részesre tervezett, epizódikus formában tálalt Watchmen adaptáció első része az abszolút prémium kategóriában indul, 19.99 dollárért kínálva az alig kettő, de maximum három órányi kihívást nyújtó képregényes pofozkodást. A magas ár mögött nem a magas fejlesztési költség áll (hiszen letölthető címről van szó) hanem a marketing, a március 6-i filmet két nappal megelőző PSN-es és XBLA-s kiadás több médiumot is lefedő reklámhadjárattal vág neki a piacnak.

    Forrás

    Szerző: Wilson

    Blogbejegyzés 15 éve 0