DELL Latitude D620 Garanciális ügyek

Augusztusban vettem egy Dell Latitude D620-at, Core Duo 1.66GHz, Giga ram, 80-as vinyó,... – írta: zolle, 17 éve

Augusztusban vettem egy Dell Latitude D620-at, Core Duo 1.66GHz, Giga ram, 80-as vinyó, 3 év helyszíni garancia, etc. A munkahelyem szerveréről mostanában hibásan jöttek át az ISO file-k, 5-600 megásak ugye. Bejelentettem a hibát a HumanSoftnak, meg, hogy szerintem a hálókártya a rossz. Visszahívtak másnap, hogy nézzem meg a Dell diagnosztikai progival a gépet. Megnéztem, de nem mondott semmi érdemlegeset.
Még ezen a napon jött a szervízes srác, és kicserélte az alaplapot, ám a gépet nem tudta összerakni, mert hiányzott a hűtés a videókariról. A konfig amit vettem Intel GMA 950-el volt, viszont a HumanSoft egy Nvidia Quadro NVS-es lapot adott, mert éppen nem volt Inteles. Igaz, csak cserébe, de legalább gondolnak a szegény userre, tudjon dolgozni. Szóval elvitte a gépet a szervízes srác, hogy náluk van ilyen hűtő, majd ott összeszerelik, és másnap megkapom. A biztonság kedvéért kiszedtem a vinyót, dvd írót, akksit, nehogy elkeverjenek nekem valamit. Másnap 10-körülre beszéltük meg a dolgot, végülis fél 5kor hozták is a gépet. Egy szavam nem lehet, nettó 1 nap alatt megcsinálták. Kvázi a helyszínen, nekem nem kellett rohangásznom.
Értékelésként pedig annyit, hogy a HumanSoft nagyon korrektül végzi a dolgát, nagyon gyorsan, és ez a helyszíni garancia pedig nagyon megéri az árát. Ellenpéldaként a többi nem neves gyártó 1 évnyi ulibuli garanciájával. Konklúzió: márkás notebook, normális garancia konstrukció FTW.

Azóta történt