Dil*o-e, vagy nem dil*o-e?

Az alábbi, célzottan hiányos sorok lényegében szó szerinti idézetek egy ma érkezett sajtóközleményből. – írta: Renwick, 16 éve

Az alábbi, célzottan hiányos sorok lényegében szó szerinti idézetek egy ma érkezett sajtóközleményből. Ehhez kapcsolódó, mai találós kérdésünk természetesen az, hogy milyen termékről is van szó pontosan?

„Már hazánkban is kaphatók a …....-ok, melyek nem csupán ….... formájukkal, nagy ….., de friss illatukkal is hódítanak. A …..... gyártója, a …..... elsősorban a nőket és a fiatal korosztályt célozza meg új termékével. A …..... -ok gyümölcsillatot árasztanak, színes, fiatalos külsőt kaptak, és nagy …...... rendelkeznek.

A gyártó ….. a …... illatos …...-ok bevezetésével teljes mértékben a nőket próbálja megcélozni. A divatmárkák nevét viselő telefonok, rózsaszín notebookok mellett a …... illatos ….. is tökéletes ajándék lehet hölgyeknek, mellyel akár hölgy ismerőseinket is meglephetjük.

A férfiak érdeklődését könnyű a puszta teljesítménnyel felkelteni, de a nők ….... iránti érdeklődése nagyban függ a termékek színétől, anyagától, formájától és a plusz, kifejezetten számukra tervezett szolgáltatásoktól. Ilyen a …... illatos …... is, mely citrom, eper és narancs illattal csábítja el a hölgyeket. A ….... ….méretű, így könnyedén elfér a legzsúfoltabb női táskában is, ahol élénk színe miatt rögtön észrevehető.”

Megfejtéseket „di*do-e?” jeligére várjuk a szerkesztőség címére. A sorsolást legalább két közjegyző jelenlétében április 30-án tartjuk, a húzásról felvétel is készül.