Battlefield 3 - Archívum 1 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


mcmike
(őstag)

Hát nem hinném h bármelyik BF epizódot kihagynák PC-ről. Mégis csak azon kezdte a pályafutását, és tartja ugyanúgy továbbra is. :U


feka007
(nagyúr)
Blog

Persze, hogy konzolos, mivelhogy a Bad Companyből van a videó... :) Ennek a Bad Companynek eléggé tech-demó szaga van, szerintem csak a Frostbite erejének fitogtatása vele a cél. Az viszont jó jel, hogy először konzolra jelenik meg az új enginenel készült cucc (mármint a BC), szerintem elég komoly enginere számíthatunk, és ebben benne van az is, hogy gyors is lesz, nem csak szép, szerintem simán veri az UE3-at (mondjuk ez nem vmi nagy dolog... :D ).
A BF2 tényleg nagyon optimalizálatlan volt, 1,5 gigát simán megevett, ami még mai viszonylatban is sok... :D Viszont az egy vacak engine volt...

[ Szerkesztve ]


Zee21
(aktív tag)

te könynen beszélsz 8800-addal :D de én nemtom min fogom elfutattni ha egyáltalán jön ki PC-re is :D


feka007
(nagyúr)
Blog

Ez van, grafikailag is kell fejlődni, van is hova BF-ek esetében. ;) Bár a 2142 elég pofás lett, egész jó gépigénnyel.
Nem tudom honnan veszitek, hogy nem jön PC-re, csak a BC lesz konzol only... :D


tkesy
(őstag)
Blog

Szerintem meg pont az a rossz jel, hogy konzolra jelenik meg...
Arra megprobálják optimalizálni, oszt jön az EA minden platformon aratni akar, lehetőleg egyidőben --> plottolás pc-re, aztán "majd azok ugyis vesznek alá hardvert, ha nme fut jól" felkiáltással már nyomják is le a torkodon a *****....

Amúgy én simán ellenék a BF2 grafikájával is, ha kijavitnák a benne lévő rakás hibát, és raknának a játék alá egy normálisabb fizikát...


Q-s procival meg GTX-el a farzsebben könnyü mondani, hogy van még mit fejlődni grafikailag... :U ;]

[ Szerkesztve ]


feka007
(nagyúr)
Blog

Eddig is a PC dominált a BF-ek fejlesztésénél, most sem fognak ezen változtatni, max most mindkét platformon egyszerre jelenik meg... A Bad Companyt meg majd tolom az X360-on... ;]
BF2-ben annyi bug van, hogy azt szerintem nem lehetne kijavítani, jól is tették, hogy kihajították azt a motort...


tkesy
(őstag)
Blog

úgy legyen.... :) Bár az EA-t ismerve... :U :(


GameOver
(aktív tag)

Egyetértek. Én is bőven ellennék a BF2 grafikájával. (Bár ha jobban belegondolok az egész játékkal úgy, ahogy van még jó darabig. :DD ) Sohasem érdekelt egy játék grafikája. A játékélmény legyen ott a szeren, minden más mellékes.

Sokat érek vele, ha kívül csillog-villog, belül meg rothad...


Zee21
(aktív tag)

jah ott majd repcsizhetsz 40vs40nél bár a tk-k amig eljutsz egy gépig háááát :D


GameOver
(aktív tag)

De ha sikerül megkaparintani, és ledobok vele egy bombát, akkor legalább jó sokan lesznek alatta... ;]

Egyébként a BF2-ben is a teamkillerek zavarnak a leginkább. Pedig szvsz olyan egyszerűen meg lehetne szabadulni tőlük: csak egy script kellene, ami automatikusan kibannolja a szerverről azt, aki a saját repterén megöli a csapattársát úgy, hogy annak 2 méteres körzetében nem volt ellenség. A sok kis gyökér hamar megtanulná, hogy nem illik járműért teamkillezni...

Ezt a BF3-ban nyugodtan bevezethetnék, ha már a 2-ben nem sikerült. Tartok tőle azonban, hogy nem fogják. Pedig nem hiszem, hogy olyan nagy ördöngösség lenne ezt beleprogramozni a játékba. Pláne nem azoknak, akik egy ilyen kaliberű játékot össze tudnak hozni. :U


feka007
(nagyúr)
Blog

Mindegy, hogy hányan vagyunk sztem, annál nagyobb lesz a buli legalább. :D A lényeg, hogy ne legyen az, mint a BF2-ben a Wake Islandon, hogy 32 amcsira jut három jármű. :DDD


nagash
(senior tag)

Gondolom ez is úgy fordulhatott elő, hogy a Wake Island-i pálya egy feldolgozás. Van 4db csónak, két repülő, egy harci és egy szállító helikopter.
Ha mondjuk a csónakkal partraszállókat fedeznék, a szállító heliből valaki hajlandó lenne ejtőernyőzni és az ember nem támadná a saját csapatát az sokat segítene szerintem.
Ja és ha egyszer le van írva, hogy ne támadd az anyahajót akkor az úgy is legyen. Útálom mikro ranked szerveren az admin ezt nem kezeli. Úgy ahogy van az account-ját letiltanám a kis dögnek, a 3-ik vagy 5-ik után meg a cd-kulcsát azt jóccakát.

TK-ra:
Én azt például nem büntetem (punish) soha, ha valakinek a tűzvonalába sétálok vagy a tank elé az mea culpa. Ezt a fajta teamkill-t nem fogják tudni ugyanazzal a script-tel büntetni...


Zee21
(aktív tag)

nemis de abban van ötlet hogy repteren ne lehessen tk-ni meg heli padon járműért mert az télleg száni


nagash
(senior tag)

Az valóban szánalmas, ilyenkor vagy azonnal disconnect vagy kénytelen vagyok beszállni egy csónakba, ami nem egy életbiztosítás...


feka007
(nagyúr)
Blog

Nem tudom, hogy feldolgozás-e, de bőven meg lehetett volna oldani, hogy eggyel több vadászhelikopter legyen mindig, és nem lenne ennyi tk a járművekért...


nagash
(senior tag)

Úgy értettem a feldolgozást, hogy a Battlefield 1942 Wake Island pályájának koppintása. Valóban tehetettek volna be egyel több helit. Mondjuk szállíót...

[ Szerkesztve ]


feka007
(nagyúr)
Blog

Szállítóból még elmegy egy, azért nem ölik meg egymást az emberek, legfeljebb megyek csónakkal, de az vicc, hogy fél órát kell várni egy vadászhelire, perszehogy soha nem jut, meg megy a tk...


Sz.Miki
(őstag)

Én a gépigényre leszek nagyon kíváncsi, bízom benne, hogy sikerül az optimalizálás, és nem kell egy komplett vas csere hozzá :(


feka007
(nagyúr)
Blog

80 fős multis mapeken ne lepődj meg, ha belaggol, akármilyen géped van...


tkesy
(őstag)
Blog

hát ott inkább már a szerver és annak a sávszéle a befolyásoló dolog... szerintem..

üzenetek