DIGI műholdas TV - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


mogyesz
(aktív tag)

szvsz. elmozdult.


bunny
(csendes tag)

Aztán mit tud a frissítés? Én nagyon megbántam, hogy lefrissítettem a beltérit az eredeti proggyról, jó lenne tudni, hogy pontosan mit javítottak.


Kiskutya
(veterán)

miert bantad meg?


electrician
(tag)

Bocsi, de hogy felkerüljön a listámra az új topic írni kell bele. :R


mogyesz
(aktív tag)

ha nem is tudod mit javítottak benne, akkor a változásokat sem vetted észre? mert ha nem, akkor miért bántad volna meg? :F


beard
(tag)

Meg van bocsájtva! :))

( ezzel nekem is felkerült! :R )


LazzL
(tag)

Az itteni szerelőről csak annyit, hogy egy láma. :D :(

Feltette a tartókart nálunk, a panelház erkélyének a falára. Mivel a felső lukat a tartó jobb oldalán rossz helyre fúrta, nem csavarozta be. Aztán az alsó lukat a jobb oldalon nem tudta befúrni rendesen, mert vasat talált a betonban, ezért ott sincs csavar. A mai szélben meg képzelhetitek, hogy mennyire hintázott az antenna, vétel 0%. :(((
Ja, és az a szép benne, hogy elkért 3000Ft-ot a szerelésért, és még számlát sem kaptam. :(
Aztán francnak sem volt kedve kihívni a szerelőt és várni 3-4 napot, mire kiér, és megjavítsa, ha meg tudja, vagy még jobban szétfurkálja a falat, inkább fúrtam másik lukat a fali tartóba, meg a falba, és megoldottam.
Ennyit erről.
De biztos vannak becsületes szerelők is! :)


raczandris
(tag)

Szia
Csak nem azt a gyenge tartozék lemez fali tartót rakta fel a falra ???,
Ha nem azt ,hanem a horganyzott talpas kart tette fel akkor csak annak az árát kérte el munka dijat nem kért külön .
R.A.

[Szerkesztve]


kano
(nagyúr)

Kedves Zolforg!
Ha figyelmesen olvasod az írásomat akkor olvashatod benne, hogy én sem mindegyik vállalkozóra értettem -> Van különbség vállalkozó és VÁLLALKOZÓ között. ;) Tehát én is látom én, de itt kisvárosi szinten is látom, hogy mik mennek akkor mik mehetnek pesti szinten?

[Szerkesztve]


kano
(nagyúr)

Nekem még az átvétel nap estéjén aktiválódott. De már sokszor leírtam, hogy miért is van egyeseknél ez a csúszás.(Bandus99 #79)

[Szerkesztve]


LazzL
(tag)

A horganyzott cuccot kaptam, akkor nem is panaszkodom az ár miatt. De a munka minősége viszont kifogásolható. De mondjuk mit várjon az ember 0FT-os bekötés esetén... :Y Bár inkább fizettem volna érte valamennyit, ha normálisan felszereli, és nem nekem kell utána gányolnom. :(


sb
(veterán)

sőőőt. :D


kano
(nagyúr)

Épp ez a baj Magyarországon. Ha úgy van meghírdetve, hogy 0 Ft a szerelési költség akkor csinálják meg normálisan ingyen vagy mondják az, hogy ha s**rt akarsz akkor 0Ft, ha meg jót akkor 4k. Ez lenne a tisztességes.


raczandris
(tag)

Nem régen hivtak a digitől ,hogy van egy ügyfél akinek a viharos szél kimozditotta a falbol az antenna tartóját . Meg kellene javitani . Aki felszerelte már nem dolgozik igy nem érhető el .
Kiderült ,hogy a felszereléskor nem akarta a szerelő által javasolt erősebb falikart kifizetni .
Igy más nem lévén az ingyen adott tartozék ,lemezből kialakitott falitartót fúrta fel a szerelő ,ahol a furatok távolsága és a felfekvési felület kb 4 cm .
Most amikor a javitásért fizetni kellene azt mondja az ügyfél ,hogy Ő már fizetett egyszer .
Igen de a nagyobb tartót akkor sem fizette és most sem akarja .
Ingyenes a szerelés ezt hajtogatja , de én saját pénzemen nem veszek neki 3000 Ft -ért tartót .
Mit csinálnátok a helyemben ?
Az antenna meg lifeg a tartozék tartón az ablak alatt , mig valakinek a kocsijára rá nem esik .
R.A.

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]


LazzL
(tag)

Az alap tartóra is érvényes a garancia, nem? :F Akkor rakj fel egy uyan olyat, aztán kész.


LazzL
(tag)

Illetve a szolgáltatót kéne arról megyőzni, hogy az alap fali tartó nagyon gyenge, és ezért érdemes lenne az erősebb tartót mindenhova feltenni.
Ugyan ez pénzbe kerül, de akkor így is hirdessék a honlapon, és az árlistákban.


pista1
(csendes tag)

Miért?
Ha 0 Ft-ért hirdetik (ami ugye nincs ingyen, mert ingyen semmi sincs, ennek árát máshonnan szedik) az azt jelenti, hogy nem lesz jó?
Nevetséges! Tessék úgy megcsinálni, hogy a szél ne fújja el. Ha ez extra szolgáltatás, extra árért, akkor úgy egyenes, BECSÜLETES, hogy 0 Ft-ért csak olyant csinálunk, amit elfúj a szél.
Hát ez még a balkánibb balkánon is érdekes lenne.


kano
(nagyúr)

Ez teljesen jogos. Ha többször kell kimenni az természetesen díjköteles legyen.
A falitartó tényleg egy kalap ****, nem is foglalkoztam vele egyből szereltettem fel a szerelővel egy 40cm talpasat. Ezzel a nagy szelek idején sincs semmi gondom. Sajnon mindig lesz olyan ügyfél akit nem lehet meggyőzni, hogy ez már nem garanciális javítás és nem a szerelő hibája, ha a Digi nem megfelelő minőségű alkatrészeket ad a csomagba.
Inkább hirdetnék, hogy 5k a szerelés de akkor tisztességes minőségű munka és eszközök járnának az ügyfélnek.


pista1
(csendes tag)

''lesz olyan ügyfél akit nem lehet meggyőzni, hogy ez már nem garanciális javítás és nem a szerelő hibája, ha a Digi nem megfelelő minőségű alkatrészeket ad a csomagba. ''
OK, nem a szerelő sara, viszont valaki eladja, az vállal rá garanciát, a szerelésre meg a szerelő.
Szerintem a parabola kültéri rész, természetes, hogy fújja a szél. Ha olyan minőségű, vagy úgy van felszerelve (persze a megrendelő kifizette, ahogy kell) hogy a szél elfújja, azért talán nem a vevő felel.


sb
(veterán)

Ez hülyeség, már ne is haragudj. Különböző minőségű alkatrészek különböző áron.

Ha 5 féle cucc van különböző minőségben és különböző áron, akkor nyilván nem fogják mindet ugyanannyiért adni. Az elején tisztán megmondták mi kerül 0ft-ba és mi az ami extra áras. Lehetett választani...

Ha egységár lenne, akkor nyilván mindenki a legjobb cuccot kérné és akkor nyilván kénytelenek lennének a legjobb cucc árán adni.... már ha nem ajándékszolgálat a Digi.

Innentől meg annak a 10-ből 8 embernek sírna a szája, akiknek jó lenne a gyengébb cucc is olcsóbban.


András: Sztem a képlet egyszerű: ha garanciális, akkor gondolom a Digié a költség. Addig, ha az ügyfél nem kér mást, ugyanazt kell feltenni... Aztán majd valamelyik fél egyszer megunja és a 10. elhajlás után el fog gondolkodni az ügyfél és a Digi is...

üzenetek