Köszi!
Ha meglesz az i20N, dobj majd össze egy bejegyzést te is róla Én majd április vége felé jelentkezek szerintem, egy nem címlapossal, Kakucsról.
Köszi!
Ha meglesz az i20N, dobj majd össze egy bejegyzést te is róla Én majd április vége felé jelentkezek szerintem, egy nem címlapossal, Kakucsról.
Igen azt hiszem, hogy az i20n a kakucsot fogja kedvelni. Szerintem az alfádnak az túl rövid lesz egyszerűen nem fogsz tudni kettes fölé kapcsolni. No meg mivel sebesség sincs csak bőgő motor így kérdéses, hogy a hőmérsékletet mennyire tudja lent tartani a hűtés. Pl a GR yarisnal is voltak ilyen gondok bár az nyílván egy egyedi gyerek. De kíváncsi leszek Euroringre vitted már?
Voltam már Euroring-en, de nem ezzel, hanem Porsche-val. Kakucs az valóban nem nagy. Viszont oda lett szervezve egy Giulia pályatréning, így sok választás nem volt. De bírnia kell, annyira nem aggódom miatta. Van ismerős, akik szokta oda vinni rendszeresebben a Giulia-ját és nem panaszkodott emiatt.
Nem vagyok nagy Alfás, de a cikk olvasása után pont szembe jött "kicsiben" és meg is vettem Igaz ez a GTAm, de annyi baj legyen
[ Szerkesztve ]
Gyönyörű, de én már elmentem az elektromos irányba az is 500+ LE meg 6xx nm, de tény, hogy nem adja vissza ezt az élményt. Ránéztem mobile-n, de 104 milliót sokallok érte, bár tény, hogy ebben a színben top10-es autó a listámon. De csak ebben a zöldben
Majd egyszer lehet nekem is lesz egy ilyen hobbi autónak.
[ Szerkesztve ]
Jó, hát GTAm-et felesleges venni, mert +10% élmény a Q-hoz képest 3x-os árért. Ha lenne annyi pénzem, akkor sem egy GTAm-et vennék, hanem egy Ferrari-t. De ilyet, mint az enyém, sztem lehet venni 30 milla alatt alig használtan.
Miylen elektromosod van? M3P?
Igazad van, a sima Q a legjobb ár/érték arányban! MY LR van + boost. Így 4.4-et gyorsul, bőven elég Kell a nagy autó a 3 gyerek miatt.
[ Szerkesztve ]
4.5 - 4.7 alatt az enyem is 100-on van pedig 2,5 tonna
6.2 V8?
Az szép lehet!
A cikk tetszett, főleg, hogy videó is volt, nagy élmény lehet ez az Alfa, sajna nekem nem fért bele a büdzsébe, pedig nagy álom egy hasonló valami.
6.4 a 6.2 az a Trackhawk az kicsit jobban szedi a labat a 707 pacival
Bocsánat, nem néztem eléggé utána.
Mindenesetre igazi meglepetés autó, nagy terepjáró sportautó dinamikával.
Az a szívó V8 a 470 körüli lóval? Nem nagyon ismerem a típust, ilyen igazi USA feeling lehet. A Stelvio sztem egész más élményt adna. Méretben is kisebb, meg menetdinamikailag is SUV-okat meghazudtoló feeling. Sztem először próbáld ki, hogy bejönne-e egyáltalán.