Faszér' csapod össze
[Re:] [alkatraz3000:] Ha valaki ezt mondja nekem, kiröhögöm - A Bitchwagon története - BLOGOUT fórum
hozzászólások
"A dízelek magas fordulaton jelentkező erőtlensége nem jellemző a motorra ..."
Az csak az agyon hajtott dízel motorra jellemző.
Belinkelem két azonos teljesítményű motor nyomaték és teljesítmény diagramját
Otto motor vs. Diesel.
Forrás: www.dmot.at
A diagramból látszik, hogy a két azonos teljesítményű motor eltérő fordulatszámon adja a maximális teljesítményt. És az is, hogy a dízel motor sokkal jobban képes gyorsulni, mert több forgatónyomatékot ad le a motor.
A modern motorok esetében a turbó képes kiegyenesíteni a nyomaték görbét, de a dízel előnye még így is megmarad.
Nekem kínszenvedés volt volt átülni egy 1.6 TDI autóból egy 1.2 szívómotoros benzinesbe.
Folyamatosan alacsony fordulatszámon próbáltam használni.
Elotte egy 2.0t opelem volt szanaszet huzva. Jelenleg a bmw 200lo es 400nm (ennyi a valto max). Persze ezt nem tudom forgatni 7200ig, de felso tartomanyban sem erzodik egyaltalan verszegenynek az auto. A bmw 1800nal mar 380nm-el tol, 2000-tol mar 400al, pontosan nem tudom meddig.
Persze minden változtatásról megvan a hivatalos papír
[ Szerkesztve ]
Egyedul a chip nem lenne legalis 🤷🏻♀️
Bármifajta átalakítás már szabálytalan ha nincs lepapírozva
Nem gyári méret felni, gumi
Ha a kormány nem szerepel a típusengedélybe
Belevaló, gyári bmw kormány került bele, és gyári bmw felni került fel, ami a típusmatricának tökéletesen megfelel.