[Re:] [andris1602:] Autóriasztó - másképp - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


TheLázs
(csendes tag)
Blog

Mátrixos LED panel, előre programozott üzenetekkel.

"Ha közelebb jössz, nem megy gyorsabban"

"Ha elég közel jössz, láthatod a gázpalackot a kalaptartó alatt"

"Lám de szép autód van, kár lenne, ha valaki előtted befékezne"

"Kedves az életed? Az enyém legalább legyen! Tarts követési távolságot!"

"Hogy szállítják a néger rabbit? Sehogy, mert nem tartott követési távolságot"


Fecogame
(veterán)
Blog

Autóriszató? :)


andris1602
(aktív tag)
Blog

Eh, köszi :R :R

(#1) TheLázs: Nem rossz ötlet, de akkor szereznem kell román, szerb, ukrán fordításokat is. :DDD Köszi :R


Syl
(nagyúr)
Blog

Univerzális jelet kell rá rajzolni. Például tatabike aláírását: ┌∩┐ (◣_◢) ┌∩┐
;]


ncc1701
(veterán)

A hátsó szélvédő mosó spricnit állítsd be úgy, h egyenesen a mögötted levőre spricnizzen. Azzal majd lefoglalja magát kicsit.


Gdi
(senior tag)
Blog

Vagy rögtön, mint a kémfilmekben és a Knight Riderben olajfolt vagy szögszórót be hátra.
Az sem kevésbé balesetveszélyes :)


draco31
(veterán)
Blog

Ha van hátsó ködlámpád, nyomd fel. Az is tud zavaró lenni.


Hieronymus
(addikt)
Blog

Amúgy mekkora sebességgel előzöl?
Ha jól számolok a kamionok számítógépe, nagyjából 100-nál vágja be. Persze van néhány százalék eltérés a példányok között. Ezért szokott elhúzódni az előzés 10 km hosszra is.

Ha megvan a 20 százalék sebesség többleted, nem sokáig tartod fel a mögötted jövőket.
Ha nincs meg, akkor többet ér a kamion mögött megtakarított üzemanyag. (Ha nem kell sietni, én szívesen beállok valamelyik mögé. :) )

A megtartott követési távolság nagyon személyfüggő. Pontosabban attól függ, mekkora méretű településen él az autó vezetője.
A nagyon nagy városokban már kicsit öngyilkos távra rövidül a távolság.

Nullától - harmincig pontosan akkora, hogy ne látszódjon az útszakasz, a másik autó mögött. A torlódásban nagyon kell figyelni. Egy pillanat alatt kész a koccanás. (Ennek megfelelően gyakoriak a nagyon alacsony sebességű koccanások.)

Hatvanig, pontosan akkora a távolság, hogy egy jármű véletlenül sem férhessen be, a kettő közé.
Nagyjából százig ennél valamivel nagyobb.

Gyorsforgalmi út és autópálya. Maximum kettő autónyi szabad hely, a két jármű között. :DDD
Ennél nagyobb távolságot csak a 160+ sebességgel közlekedők tartanak. Már megtanulták a követési távolság helyes becslését. (A szerencsésebbek ütközés nélkül.)
Németországban a sebesség mérésen túl a követési távolság mérése, a leggyakoribb ellenőrzési fajta az autópályákon.
Szóval nem minden mögötted haladó kérdőjelezi meg a léted értelmét. Csak a megszokott módon közlekedik a többség.

PS:
Az ingyenes ablakmosás ötlete zseniális.


Syl
(nagyúr)
Blog

>a kamionok számítógépe, nagyjából 100-nál vágja be

A kamionok autópályán maximum 90-nel mehetnek, a számítógépük általában 85-87-re van belőve.


lsebestyen
(addikt)

A legegyszerűbb az, ha egy hangyányit rálépsz a fékpedálra. Ekkor még nem fékez az autó, de a féklámpa felkapcsol. Nekem ez 90%-ban bejön. A duda szerintem nem jó, attól csak idegesebb lesz, rosszabb esetben annyira megijed, h berántja a kormányt, stb. Olyan ledet sem raknék fel ami kiégeti a mögötted levő retináját...


Samus
(addikt)
Blog

Anno RSK-n ment az agyalás, végül valaki kitalálta a tutit, mert látta egy Lexuson (?) A ferdehátú (elvileg a Sedan-ban is) régi Swiftben a féklámpa és a ködzárófény mellett van még egy piros rész, ami üreges, nincs benne foncsor, és semmi, de a Japán verzión valami világítási célja volt, tehát maradt. Bekókányoltak egy bajonettes foglalatot (indexé jó például, bontóból olcsón lehet szerezni) mindkét oldalra, a ködzárófényt is átkötötték a fékre, így fékezéskor az autó egész hátulja világított. Pofátlan mód zavaró lehetett, főleg éjjel.


nemlehet
(őstag)
Blog

Sajnos nem azon múlik mennyire előzöl normális sebességgel. Vannak olyan agyatlan majmok akiknek ha a segge alá kerül 120+ lóerő akkor csak a padlógázt ismeri és mindig siet aztán tol le a fenébe. Akkor is, ha 4 autó van előtted és ha akarnál se tudnál menni.


andris1602
(aktív tag)
Blog

Köszönöm mindenkinek az ötleteket, az ablakmosón azóta is vigyorgok :DD

A lámpa átalakítása is érdekes ötlet, de ha mindent a féklámpához kötök, szerintem a rendőr a fejemet veszi..
Jut eszembe, már nagyon rég foglalkoztat a kérdés: mi lett a régi Swift klubbal? :U

Az előzésről: 90%-ban úgy zajlik, hogy a 110-es tempómban utolérek egy kamiont, még van egy viszonylag nagyobb távolság, amikor elkezdek gyorsítani, közben nézem a tükröt, hogy milyen gyorsan jön a következő versenyző. Ha minden ok, kb 120-as tempóval megelőzőm viszonylag gyorsan, és ennyi. Nem érzem úgy, hogy feltartanám a forgalmat, nem veszek bérletet a belső sávba.. Aki mögöttem 150-el jön, tuti úgy érzi, hogy feltartom :)

(#8) Hieronymus: Elég sokat közlekedem Pesten belül is, tudok "pestiesen" menni, főleg ha át szeretnék férni egy zöld lámpán, csökkentem én is a követési távolságot. De nem mászok más nyakára.


Sethdobaloah
(senior tag)

Ha szereted a veszélyt, akkor nem fékezel hanem csak lelépsz a gázról. Esetleg mellé még visszaváltasz egyet, ha nem 20 cm-re hanem 3 m-re van a fenekedben. A mögötted jövő erre beleáll a fékbe, ha csak a lámpát villogtatod, azt kb leszarja az igazi tahó.
Én simán átállok gps 95-ről óra 85-re ha valaki beleáll a seggembe... (autóút), ezzel segítem az előzését. Ha nem tud előzni, akkor meg általában veszik a lapot, és ha már megvan a követési távolság, én is újra rálépek a gázra.
Autópályán meg ne foglalkozz vele. Ha fel tud idegesíteni a mögötted jövő, akkor inkább ne előzz. Az ideges sofőr veszélyes...


Lauda
(félisten)
Blog

Szia!

Tetszett az irasod! :D Olvastam a javaslatokat, en azt tanacsolom, hogy semmi olyan reakciot ne csinalj, amivel meg tovabb hergeled a seggedben autozot. Egyaltalan ne csinalj semmit, mert csak rontasz a helyzeten. Vezess tovabb ugy, ahogy neked jo, majd eltunik moguled.

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Laudával értek egyet. Nem szabad ijesztgetni büntetni vagy bármi módon piszkálni a másikat. Ha előzöl ő is rá fog jönni az aranyigazságra hogy előbb volt a kocsiján fék mint rendszám.

Amiket itt egyesek javasolnak, több mint hajmeresztő. Kíváncsi vagyok hogy a fékkel ijesztgetés után egy esetleg bekövetkező ráfutásos balesetnél az ötletgazda pl vállalná-e a felelősséget :W


lsebestyen
(addikt)

:W :W Nem azt mondtam, h büntető fékezzen, hanem h villogtassa fel a féklámpát. :W :W

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Belegondoltál hogy ha valóban nagyon közel megy hozzá és feszülten figyel és azonnal satuzik rá mi történik a mögötte jövőkkel? Nem úgy tűnik.


Lauda
(félisten)
Blog

Autopalya temponal feklampat villogtatni. Az tenyleg jo otlet....


lsebestyen
(addikt)

Te meg abba nem gondolsz bele, hogyha felvillantod a féklámpát, akkor az a másodpercnek a törtrésze. De te baromi jó reflex-szel rendelkezhetsz, ha ennyi idő alatt már a féket tudod taposni. ;)


lsebestyen
(addikt)

De már ne is haragudj, de ha meglátsz egy felvillanó féklámpát, te azonnal satuzol? :DDD Még mielőtt kiforgatnád amit mondok, nem arról beszélek, amikor folyamatosan villog a féklámpa (tehát amikor tényleg satuznak előtted). :Y


bitpork
(veterán)
Blog

Aki 100km/h felett nem reagál egy ilyen ingerre annak az úton nincs helye, mert nemcsak ön de közveszélyes. Különösen ha a másiknak a seggében megy. :N
Igaz én defenzíven vezetek, de bőszen túl vagyok a félmillió kilométeren EU szerte (de még pár km volt USA is), talán van ítélkezési alapom. Mondjuk Te meg meg is érdemled, hogy egy beszélő malaccal vitázol erről.


8th
(addikt)
Blog

És minek provokálni? Minek tovább gerjeszteni a feszkót? Ha nekiállsz szórakozni a másik félnél az csak olaj a tűzre. Sosem tudhatod milyen elmebeteg ül a másik autóban a végén még kiszed és nyakon csapkod. Az meg, hogy ő egy türelmetlen köcsög az téged még nem jogosít fel semmire arra legfőképp nem, hogy villogj neki a fékkel.. Különben is életszerű, hogy egy 1.0 swifttel nekiálljon valaki autópályatempónál önjelölt igazságosztót játszani és féket villogtatni. Még ha padlógázt nyom közben akkor is sebességet veszt ergo még tovább bent van abban a veszélyesnek mondható szituban, hogy egy idegbeteg f*sz ingerülten tolja lefelé az útról. Nem gondoltad te ezt át.

[ Szerkesztve ]


lsebestyen
(addikt)

Míg felvillan a féklámpa az bőven fél mp alatt van. A reakcióidő pedig ~1 másodperc. Attól nem lesz gyorsabb a reakcióideje annak, aki közel megy az előtte menőhöz. :N Még egyszer hangsúlyozom, nem fékezni kell, hanem csak jelezni, h "öreg maradj már le, mert nem fogsz tudni megállni, ha előttem valami gond van, vagy takarodj a belsőbe, ha annyira mennél". Gratulálok a megtett kilométerekhez, ezzel sem lesz számottevően jobb a reakcióidőd. ;) Vagy várj, voltál USA-ban is? Akkor lehet mégis. ;]

8th: egyáltalán nem provokálás. Ezt is csak azok mondják, akik idegbeteg módjára vezetnek.

[ Szerkesztve ]


8th
(addikt)
Blog

Épp azért fog a nyomakodó ijedtében satut nyomni mert közel megy. A hülyéket pedig el kell engedni had menjenek ha olyan sietős, nem poén ezzel szórakozni.

mod: Értem. Taníts még mester. :R

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

A sok km csak arra lett volna jelzés, hogy sok szituációt volt alkalmam akarva-akaratlanul megélni. De természetesen ez egy komolytalan vitatkozás során, ahol a gúny és a "gondolom" a legerősebb ér, nem számít. Vissza is vonulok, mielőtt kiderülne rólam, hogy ön és közveszélyes vagyok az úton és úgy egyáltalán :R


Hieronymus
(addikt)
Blog

Azért óvatosan kell bánni ezekkel a nevelő célzatú beavatkozásokkal.

Ha a hátulról érkező járműben Dash Cam üzemel, visszafelé is elsülhet az "oktatás".

Én mindig bekapcsolva tartom. Volt már rá eset, amikor tisztán félreértésből kialakult nézeteltérésben abba maradt a pofázás, amikor megnéztük közösen a kamera felvételét. :)
A félreértés abból állt, hogy többen ültek a másik autóban. A kamera viszont nem képes hazudni.

üzenetek