A képen nem QV van, hanem egy GTAm. Van QV, GTA, GTAm.
[ Szerkesztve ]
A képen nem QV van, hanem egy GTAm. Van QV, GTA, GTAm.
[ Szerkesztve ]
Teljesen igazad van , a motorguider elsőnek kirakott képe megvezetett, kicsit gyanús is volt, hogy mennyire agresszív lett a facelift után a QV kiadás.
De nekem a QV elég lenne, álljon itt egy kép arról is akkor már (hátha most nem hibázok):
Egy rozsdamentes és hoszútávon üzembiztosan működő wankeles RX-8 de tényleg. + korlátlan benzinkártya
Hétvégére meg az "új" 124 Spider.
Na jó, az RX-8 helyett jöhet egy Kia Stinger is.
Meg hozzájuk egy kertes ház dupla garázzsal
[ Szerkesztve ]
Napi használatra: Kia ev6 gt.
Állatkodni: egy kissé optimalizált, üzemórára tuningolt blobeye wrx sti, fehér színben.
[ Szerkesztve ]
Porsche Boxster, úgy a 2005-2010 között gyártottakból... vagy egy újabb Fiat 124 Spider.
[ Szerkesztve ]
Mazda MX-5 B vagy C, amiben amúgy az a frusztráló hogy akár tudnék is egyet venni, csak akkor a lakásvásárlási álomról kéne lemondani
na ez! ez sokkal nagyobb álom, mint egy autó.
egy hely, ahol lehet rendesen szerelni, egy jóóó nagy garázs, ahol 3-4 autó úgy tud parkolni, hogy mellette van még két szerelőállás.
eeeez nekem is mánia...
Manapság már egy egy alap autó ( pláne elektronyos ) sok száz lóval rendelkezik. Az enyém se arra lett kitalálva, hogy "bohóckodjon" az ember vele. Pláne mert nem is látszik olyannak se de imádom. Kényelmes, ha kell azért megy is.Brutál jó az összkerék benne, mondom úgy , hogy Audiztam pár évet azért..... Egy két dolgot lehetne alakítani rajta ami tervbe is van véve. Nekem úgy lenne egy az egyben tökéletes a mindennapokra. Bár így is az Ezt a motort tették bele 2 turboval megfújva a Noble M600-ba is. Mondjuk azzal a módosítással pláne élném
Mekkora lenne! Nem is kellene mellé ház, konkrétan ott élnék.
Már másodszor olvasom ezt a 124 Spider -t. Nem csúnya, de, hogy álomautó lenne az sztem túlzás. 1,4 turbó. Tényleg? A dízel egyterűm izmosabb.
Bármilyen nehéz elhinni, de vannak (nem is kevesen), akiknek az "álomautó" paraméterei között nem igazán szerepel, hogy milyen "izmos" az adott kocsi (pl. nekem fingom sincs, hogy az általam felsorolt verdák hány lovasak, nem is izgat különösebben.
Ez kábé olyan, mintha linkelne valaki egy (számára) "álomnőt", és lefitymálnád, hogy nem elég nagy a melle... LOL...
nem nehéz elhinni, én is tudom, hogy sok ilyen ember van.
őket úgy hívjuk, hogy NŐK
Nekem is van véleményem a magyar helyesírás szabályait semmibe vevőkkel, például a mondatokat kezdő nagybetűk következetes elhagyását fórumokon művelőkkel kapcsolatban, de mivel úriember vagyok, mindezt magamban tartom.
Súly/Lóerő a lényeg.
A Fiat 124 Spider alap kivitele elvileg nem nagy cucc. Viszont az Abarth kivitelt dicsérik. Igaz, kategóriájában még mindig az MX5-öt, vagy a Honda S2000-et tartják az etalonnak.
TESZT: A legkívánatosabb olasz autó, ami japán
1.4 turbós benzinmotor, 140LE, 240Nm nyomaték, ami 2250rpm-től rendelkezésre áll, mindez 7.5mp-es 0-100km/h gyorsulással, és 1150kg önsúllyal.
Magyar utakra mi kell még?
Ráadásul ez egy kabrió, amit lehajtott tetővel kergetsz a toszkán dombokon, vagy a Bakony lankáin, nem pedig egy sportos rizskályha, amivel a gumicsíkokat rajzolod a négysávos utakon, vagy a pályán.
#57 .LnB
Pontosan. Az Abarth kivitel annak való, aki kimondottan "sportolni" szeretne.
S2000 meg az etalon, de sajna lassan veterán státuszba kerül, és nincs utóda.
Toyota MR2, ami még üt(het), abból kellene újra gyártásba küldeniük egy modernizált, Gazoo Racing változatot!
[ Szerkesztve ]
Azta! Nem is tudtam, vagy nem emlékeztem rá, hogy a Mazdával közösen csinálták ezt a 124 Spider-t. Akkor, nagy baj nem lehet vele. Mondjuk nekem az ND MX5 külsőre (is) jobban bejön, ha már szinte egy a két kocsi.
Én egy AE86-ot is nagyon kipróbálnék. Év eleje fele ránéztem, hogy milyen árba mennek. Hát olyan az áruk, mint a presztízsük.
[ Szerkesztve ]