[Re:] [Bazsee71:] brands.hu - nem ajánlott! - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Pukkancs
(tag)
Blog

Fenyegetőzz a fogyasztóvédelemmel vagy valami...


Bazsee71
(őstag)
Blog

Egyelőre még várok, hátha valami normális lépésre szánják el magukat. Legközelebb felajánlom, hogy személyesen besétálok vele az irodájukba, utalják el a pénzem, és felejtsük el egymást.


Zolaash
(aktív tag)
Blog

Ne várj semmire! Már így is túlontúl türelmes voltál!


Bazsee71
(őstag)
Blog

Holnap telefon, többit meglátjuk.


Thunderzolee
(addikt)
Blog

Hát ez m×rhajó, simán l×szarnak, ha hagyod magad.. :((
Ahogy Hofi mondaná:
Ezekhez képest az Éti csiga egy gerinc-oszlop..


brands
(újonc)

Kedves Bazsee71!

A kérésének megfelelően a terméket természetesen visszahozatjuk, és az árát az Ön részére visszafizetjük.
A visszavásárlásra törvényileg 30 nap áll rendelkezésünkre, melyen belül mindig minden ilyen ügyet megoldunk.
A várakozási idő és a kellemetlenségek miatt a mai napon egy 1000 Ft-os kupont írtunk jóvá Önnek,
melyet a következő vásárlása során tud felhasználni.
A futár megérkezéséig kérjük szíves türelmét. Megértését köszönjük.

üdvözlettel:
brands.hu - ügyfélszolgálat


DeFranco
(nagyúr)
Blog

Kedves brands.hu - ügyfélszolgálat!

Inkorrekt dolog törvényi előírásokkal takarózni, és nem vevőbarát magatartás a pénzen ülni és azt fialtatni amíg csak lehetőség van arra.
Kicsinyes az 1000 Ft-os kupon, az a minimum, hogy ezt készpénzben adják, és majd a kedves vevő eldönti, megtiszteli-e a bizalmával a céget még egyszer.
Sokat elárul a vég hozzáállásáról, hogy sem az "elnézést" sem a "nagyon sajnáljuk" kifejezést nem olvasni a válaszukban, enélkül egy 1000 Ft-os "kupon" sem ér fabatkát sem.
Remélem a továbbiakban sikerül fejleszteni a cég logisztikai és ügyfélkapcsolati rendszerét, mert - bár nagy a verseny - szükség volna még jó pár korrekt, az vevő érdekeit szem előtt tartó kereskedőre.

üdvözlettel:
DeFranco - fizetőképes kereslet

[ Szerkesztve ]


Bazsee71
(őstag)
Blog

Tisztelt brands.hu!

A problémám elsősorban abból adódik, hogy információval az ügyintézés folyamán nem nagyon tudtak ellátni. Kétszer kaptam azt a választ, hogy egy héten belül elszállítják, a futárszolgálat pedig a kiszállítás folyamán is csak aznap reggel értesített. Ennyire nem vagyok rugalmas, ez szerintem el sem várható.
Tisztában vagyok azzal, hogy a futárszolgálaton múlik a szolgáltatás teljesítésének időpontja. Ellenben a terméket én a brands.hu-tól rendeltem, az ügyintézés további menete nem rám tartozik. Ha ilyen megbízhatatlan/pontatlan a futárszolgálat, érdemes lenne egy új partnercég után nézni, mivel ez sok vevőt tántoríthat el a vásárlástól, ugyanis nem a futárra fognak mutogatni, hanem a webáruházra.
Törvényileg biztos rendben is van, de "felhasználó élmény" szempontjából elégtelen. 8 hétnél járunk, egy fülhallgatót szerettem volna vásárolni, majdnem 6e Ft értékben postaköltséggel együtt. Durván 1000-1500 Ft-ot spóroltam meg ahhoz képest, mint ha megrendeltem volna egy olyan webáruházból, ahol van személyes átvételi lehetőség. Ha egy többszázezer forintos termékről lenne szó, irdatlan kedvezménnyel, akár még türelmesen ki is várnám a két hónapot, ellenben ott már nem tűrnék el egy ilyen tévedést a kiszállítás folyamán.
Az 1000 Ft-os kupont köszönöm szépen, de nem valószínű, hogy ezek után fel fogom használni. Amennyi probléma akadt ezzel az apró kis csomaggal, és amennyi időmet elviszi az ügyintézés, már bőven mínuszban vagyok. Ezek után remélem megérti, hogy akit csak lehet, tájékoztatok az esetről, ez így korrekt. Főleg, hogy kis utánajárással több ilyen panaszról is olvasni különböző fórumokban.
Kívánom, hogy a jövőben javuljon a viszony a szerződött futárszolgálattal, ezzel is megkímélve a vásárlókat a kellemetlenségektől.

Tisztelettel:
B. Balázs


Deme
(újonc)

A brands.hu részére december 23-án feladtam két visszáru csomagot összesen kb. 25 000 Ft értékben. Ma február12. van. A mai napig nem kaptam vissza a pénzemet, többszöri felszólítás ellenére.

Már egyszer jártam hasonlóan, amikor egy visszaküldött cipő árát másfél hónap után nekem kellett kérnem. Akkor megkaptam, de most utólsó két levelemre nem is reagálnak.

Van más is aki karácsony óta nem kapőta vissz a visszáru árát?


Bélamargit
(újonc)

Szia !

Sajnos én is így jártam 2016 december elején vásároltam tőlük. Ebből 20 000 forintnyi árut el sem küldtek, és és a mai napig csak tízezer forintot kaptam vissza. A 30 000 forintnyi árut amit postán küldtem vissza nekik, arról már le is mondtam szerintem soha többé nem fogom látni azt a pénzt.Már többször írtam nekik és telefonon is hívtam de sajnos semmi eredmény. Már fogyasztóvédelem is fenyegetőztem de ettől sem ijednek meg. Sőt szerintem már le is tiltottak mert már nem is jön vissza az automata válasz sem.Valószínűleg tényleg felnyomom őket a fogyasztóvédelemnél.
A fogyasztóvédelmen kívül még annyit tudok csinálni hogy amilyen fórumon csak tudom mindenhol leírom ezt a sztorit és hogy soha senki ne vásároljon ettől a büdös Brands.hu-tól :( Tolvaj banda ....


MuNy3Z
(csendes tag)

Ugyanígy jártam én is. Decemberben a két ünnep között küldtem vissza egy 13.000 Ft értékű ruhát, amit meg is kaptak. aztán 2 hét elteltével felkerestem őket, hogy mikor utalnak?! Aztán jöttek a sablon email-ek, hogy az intézkedésükig kérik a türelmem, ezután többszöri email és telefonbeszélgetés után se mentem semmire, mert az ügyfélszolgálatos az állítja, hogy ők is sürgették már a pénzügyeseket, akik állítólag szintén külsős cég, de így sem történt semmi. De vagyunk egy páran: http://homar.blog.hu/2017/02/21/a_brands_hu_penzugyesei_nem_utalnak_es_valaszolni_se_nagyon_valaszolnak ,így biztos vagyok benne, hogy aki nem megy a pénze után, az bizony nem fogja vissza kapni, úgyhogy első körben jelentem a fogyasztóvédelemnek, aztán a rendőrségen is feljelentést teszek.


espressoman
(újonc)

Sziasztok!

Hasonlóan jártam én is, a 2 hónapja visszaküldött cipőm árát a mai napig nem utalta vissza a brands.
A kérdésem az, hogy Ti végül megkaptátok a pénzeteket?
Ha nem akkor, tettetek feljelentést?


szeszilke
(csendes tag)

Sziasztok!

Én korábban többször is rendeltem tőlük, volt, hogy vissza kellett küldenem a terméket, de rendben visszakaptam mindig a pénzemet. Ezért is mertem tőlük rendelni 2016. decemberében több terméket is, amiből hibás volt az egyik. Jeleztem a problémát, küldtek futárt az Ünnepek után 2017. januárban. A pénzemet azóta sem kaptam vissza. Több e-mailben is jeleztem, hogy még mindig nem érkezett meg a visszautalás, a fenti történetekhez hasonló "jelzik a pénzügyi részlegnek" kaptam válaszul. Az utolsó e-mailemre, amiben megemlítettem a Fogyasztóvédelemhez történő fordlást, már nem kaptam választ sem. Szerencsére nem túl nagy összegről van szó, de akkor is felháborító és nem akarom annyiban hagyni.


espressoman
(újonc)

Sziasztok!

Sajnos a brands.hu rendszeresen átcseszi azokat az ügyfeleit, akik árut küldenek vissza!

A telefonos ügyfélszolgálat a pénzügyre mutogat, de persze kell kapcsolnak pénzügyes munkatársat, se vezetőt...

Nincs más megoldás a Fogyasztóvédelemhez kell fordulni!!

Kérem, hogy ha bárkit becsapott ez a szemét cég írja meg az esetét a közös fellépés érdekében:

brands.hu_karoslutak@indamail.hu

[ Szerkesztve ]


Törpe57
(újonc)

Tavaly decemberben vásároltam ruhákat a Brands.hu-nál. Nem voltak jók, 2 napon belül visszaküldtem. A pénzemet azóta sem kaptam vissza, emailen, telefonon való kérés ellenére. Mindig a megértésemet kérték, igérték, hogy intézik. Kinek van tanácsa, hogy kapjam vissza a pénzem bíróság nélkül. Az a végső lenne. 5 hónapot vártam, muszáj lépnem már.


#10412800
(újonc)

Ne rendeljetek semmit onnan. Vicc és cirkusz az egész Mégegyszer NE.SENKINEK NEM AJÁNLOM!

[ Szerkesztve ]

üzenetek