[Re:] [CactuS:] Guild Wars 2 Stress Test 2012.08.16. - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


kovsol
(titán)

Hasonlóakat tapasztaltam én is, CPU -t is megrángattam a játék kedvéért és nálam is ilyen 40-60% között mozgott főleg a GPU terhelés, zárt helyeken felment 80-90% ra is.
FX6100@4Ghz és HD6850@850/1100Mhz en próbáltam a játékot. Zártabb részeken rendesen kihasználta a gépet és 60fps, de amint egy nagyobb nyílt terepre értem kész, ott bement 20fps re is. Próbáltam videót is rögzíteni közben és semmivel nem lett lassabb, szóval ebből is látszik, hogy bizony nem az a gond, hogy a cpu kifulladna.
Ha minden a tervek szerint megy akkor mondjuk egy i5 3570k val fogok majd már ősszel nyomulni, nem tudom ez bármi változást hoz-e majd GW2 ben.

[ Szerkesztve ]


Cathfaern
(nagyúr)
Blog

Egyszer végig kéne próbálni pár konfigurációt, és kideríteni végre, hogy az MMO-k esetében melyik hardverelem a leggyengébb láncszem... Mert alapvetően nem csak a GW2-nél néznek így ki a grafikonok, hanem kb. az összes MMO-nál.
Az tiszta sor, hogy az esetek 99%-ban nem a VGA. Ugyancsak egyértelmű, hogy a jobb CPU javít a helyzeten (frekvencia növelés is). De. Szarabb CPU esetén sem fut 100%-on a CPU, olyan helyzetekben sem, ahol egyértelműen nem szólhat bele a VGA.
Innentől kezdve ha nem CPU, nem VGA, akkor milyen limit lehet? Memóriát kéne megnézni, illetve amire én inkább gyanakszom, az valamiféle alaplapi sávszélesség probléma. WoW-nál ugyanis van olyan tapasztalat, hogy ugyanolyan konfig esetén, csak más (drágább) alaplappal jobb FPS értékeket produkál...


kovsol
(titán)

Itt az X6+7770+ddr2 és régebbi alaplap és nálam a fx6100+6850+ddr3 és egy modern alaplap is hasonlóan szenved így én arra gondolok főleg, hogy lehet maga a játék engineje nem tökéletes még, meg úgy tudom még a GW1 ben lévőt próbálják felturbózni. WoW is agyon van már foltozva, így köze nincs ahhoz, hogy rendesen tudja kezelni a modern eszközök nyújtotta lehetőségeket.

[ Szerkesztve ]


Cathfaern
(nagyúr)
Blog

Aion ugyanez, SwTor ugyanez :) Talán egyedül a TERA kivétel, az meglepően jól fut.


DeltaPower
(őstag)

Az itt leírtak alapján elkezdhetem tervezni a konfig fejlesztését, ha normálisan akarok majd játszani vele... Minimum körüli konfiggal próbálta már valaki?


#57919488
(addikt)

Tera szerintem az UT3 engine miatt. A többit meg csak próbálják csiszolgatni.

(#5) DeltaPower:
Szerintem október/november környékén lehet majd megmondani pár patch meg driver/catalyst után, hogy mi mit hogy merre. Addig még sokat változik "minden".


DeltaPower
(őstag)

Legyen igazad, akkor a karácsony jó alkalom lesz szükség esetén procit-vga-t cserélni :)


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

Igen, nálam DDR2 + Asrock A770DE+ deszka.

Engine:

Guild Wars 2 uses a heavily modified Guild Wars game engine which includes support for true 3D environments, more detailed environments and models, better lighting and shadows, new animation and effects systems, plus new audio and cinematics engines and a more flexible combat and skill-casting system.[7] It uses Havok to provide destructible environment and ragdoll animation of creatures[8] and Umbra's occlusion culling technology.[9]

There will not be a "click-to-move" control system, [10] but target-locking will be available.

forrás: [link]

Mondjuk GW1-et egy kis idő elteltével kiválóan összerakták, remélem a 2. résszel is így lesz és nem marad az az állapot, hogy az aktuális hardvert 50%on használja.

üzenetek