[Re:] [cappa72:] Milyen 7 személyes autót családi támogatással? - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

Még a PSA általi felvásárlás előtti motorjaik se voltak túl jók. A turbós benzinesek első generációja szintén hajlamos volt szétesni, az 1.6 biturbó dízel a Vivarokban, kb. 100-130k körül széthullik, szóval azelőtt se lett volna az első javaslatom. :B


ncc1701
(veterán)

Dízel az büdös, tök mindegy, euro mennyi. Egy új autóról is megmondom, h dízel, vagy benzin, elég mögötte mennem kicsit. Ma már semmi nem indokolja egy büdös dízel megvételét. Hibrod, ha már az üzemanyagon akarsz spórolni.


cappa72
(nagyúr)
Blog

a személygépjárművek üzemanyaga benzin
Tudom, a többi porszívó, vagy olajkályha.

de, ezért kell lecsapni gyorsan még egy olyanra, amiben nincs
Van olyan 7 személyes új autó, aminél még nincs? Írhatnál konkrétumot, mielőtt "kivonulok a topikból a tényeimmel"

az előző is és a mostani is egyhat szívóotto, az előző euro4 volt, a mostani euro6.
Még mindig nem írtál típust, mint tényt.

@(#20) Ghoosty
gondold át, hogy ha amúgy megfelelne, de csak a motor vélt tartóssága miatt vennél több millióval drágábbért kocsit akkor a különbözetből hány teljes motorfelújításra futná.
:R


WhiteWalker
(nagyúr)
Blog

Aha , értem köszi.
Így világos.


Tikakukac
(titán)

Lodgy 1.6 szívó már nem rendelhető?


plömplöm
(őstag)
Blog

lodgy. a stepway és techroad felszereltség elképesztően bazári, ahogy írta is ott valaki később, ott van alul, hogy az arctic extrázva sokkal normálisabb választás, egyébként most nekem is ilyen van. készletről kellett válasszak, mert az elődjét kiütötték alólam, nem volt módom várni hónapokat egy egyénileg rendeltre, mint 2008-ban módomban állt, akkor az akkori lagunámat cseréltem egy mcv-re. hiányzik az mcv k4m motorja, ez a h4m biztosan kíméletesebb a jegesmedvékkel és bébipandákkal, és tud menni, ezzel nincs baj, csak nem azonnal és az történik, ami régebben történt, van kis spétje, mire az elektronyik rábólint a gázpedálpotméter helyzetére a lábam alatt. ez a h4m egyébként a nissan hr16de motorja.

ja és vedd hozzá, hogy "Saját tömeg 1180 kg", mindjárt máshogy néznek ki a kg/le számítgatások :)

[ Szerkesztve ]


cappa72
(nagyúr)
Blog

Nem tudom, de a Lodgy az első körben kiesett, mint lehetséges autó. Anya ránézett, erős "ugye nem ezt nézed" felkiáltás, itt megpecsételődött a sorsa.


Tikakukac
(titán)

A lényeg, hogy van/volt is ilyen. Fiatnál is szerintem még megvan, többieket passzolom.


plömplöm
(őstag)
Blog

"Anya ránézett, erős "ugye nem ezt nézed" felkiáltás, itt megpecsételődött a sorsa"

jjakérem, élni tudni kell :)

#25: "Lodgy 1.6 szívó már nem rendelhető?"

Kifutó motorváltozat, az elérhető készletekről érdeklődjön márkakereskedéseinkben!

[ Szerkesztve ]


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

Magasabb változatok esetén már nem akkora gáz szerintem, főleg az árához képest nem, a tekintetben nagyon jó. Ekkora futásra csak benzines, dízel eleve annyival drágább, hogy nem fogja tudni kitermelni a fogyasztással az árát. Az, hogy mi a kényelmes, az nagyon szubjektív. Méret, testalkat, ízlés függő. Oldaltartást el kell felejteni a Lodgynál, illetve a középső sor nem tolható - kérdeztük a Dacia/Renaultos, hogy mi a fenéért, azt mondta, hogy azért, mert ha lehetne, akkor a kutya nem venne grand scenicet :) -. Ezt leszámítva három gyerek mellé, akik amortizálnak rendesen, nem rossz választás. A 7 ülés ellenére nem nagy autó, a Clio padlólemezére épül. Ismerősi körben van, ők szeretik, flottában dokkerek vannak, nincs velük gond, a használók szeretik. Hátránya még, hogy nem mai csirke, 2012-es és már akkoriban sem szerette az oszlop töréstesztet, szóval nem egy bunker, de utascella védelem azért van.

A műanyag burkolat miatt nem kéne aggódni, nem teherviselő elem, elég sok autógyár alkalmaz pl: műanyag első sárvédő elemeket is már nagyon régóta.

A dobozos kivitel pont költséghatékony, cserébe általában olyan hányásbiztos anyagokkal van megépítve, amit könnyebb a gyerekek után takarítani és karbantartani.

Én értem, hogy anya kinézet alapján választ, de egyterű/SUVon belül elég nagy szórással dolgoztok. A felsorolt autók sem árban, sem fenntartási költségben nincsenek egy szinten, egy kategóriában.


Ghoosty
(őstag)

Nem rendelhető és készleten sincs egy darab sem.


-=MrLF=-
(senior tag)
Blog

Hali, olvasom hogy nem kedvelt a PSA :) nekem egy 2011-es [Peugeot 308 SW] van, 7 üléssel. Bevált semmi gondja most 8x000 km-el, kb 10e/év. A hátsó 5 ülés tök egyforma Isofixes, egyesével lehet variálni, még 2-2-2 kialakításba is át lehet rakni. Kár hogy már nem árulják ebben a változatban, újra megvenném.
(Azért harmadik sorba hosszútávra felnőttet nem ültetnék, de 14-15 éves korig gyereknek simán jó.

Mostanában nem tervezem lecserélni, de egy lehetőségnek itt van még ez is [Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi]


LattilaX
(tag)

Volkswagen Caddy Maxi?


Feketelaszlo
(senior tag)

A fő probléma valószínűleg az, hogy elég sok horror történet kering a neten arról, hogy a Ford hazai képviselet hogy hagy trutyiban egy-két vevőt a vásárlás után, a garancia elég képlékeny fogalom náluk (Porsche Hungáriánál dettó). Bár az is igaz, hogy kevés az olyan gyártó, akinek a támogatásáról és ügyfélkezeléséről negatív felhang nélkül lehet szólni a magyar piacon - nekem csak a Toyota meg a Mazda jut eszembe (mondjuk utóbbi márkaszervizeit nagyítóval kell keresni a térképen). Európaiak közül talán pont a Renault az, aki az átlagnál kicsit jobban odateszi magát, de ott is van ocsú a búza között. Érdekes, hogy ez fel sem merül az okfejtések között, pedig tapasztalatok alapján pont egy rosszul kezelt gyári hiba vagy nemtörődöm márkaszerviz szokta a legtöbb bosszúságot okozni, nem pedig az, hogy milyen hosszú a csomagtér vagy hány lóerős a motor. Még akkor is, ha a legtöbb vásárló gond nélkül megússza, s tényleg ritka a hibás jármű - de ha van, akkor szar dolog egy sok millió vagyontárggyal fogyasztóvédelemhez rohangálni.


CactuS
(Arcképgyáros)
Blog

Igazából minél feljebb mész a prémium felé, annál szarabb a hozzáállás, legalábbis szerintem egy Dacianál különbül bánnak az ügyféllel, mint egy budapesti BMW szalonban. Üdítő kivétel talán a Jaguár, ők már azért is elnézést kérnek, ha csak hasonló XFet tudnak csereautóként adni. :)

Forddal nekünk volt több peres kezdeményezésünk az évek alatt, pl: olyan esetért, hogy majd 6 hónapig állt egy Transitunk generátor hiba miatt - nem volt alkatrész egész Európában -.


Tikakukac
(titán)

Akkor ez van. Tárca nyit és tessék készülni a pokoli szervizekre gari után.


D1Rect
(félisten)
Blog

Q7
üdv, ph!


Tikakukac
(titán)

Ez így azért nem igaz, mert abban az adott korszakban akart a nép ilyet. Most is akarna turbót, csak nem akar mellé 800k-s kettőstömegűt, mindenféle szűrőt és egybeöntött pufócsonkot turbóval stb. stb. stb.


cappa72
(nagyúr)
Blog

jjakérem, élni tudni kell :)
Bizony, bizony. Majd ötven évesen az első saját új autónk lesz/lehet. Annyit megérdemlünk szerintem, hogy az elvárásainknak megfeleljen. Kívül-belül egyaránt; akár piciny kompromisszumokkal is.
(Lásd nulladik kérdésedre a választ, nem a legolcsóbb modellhez ragaszkodunk, elég sokat spóroltunk rá.)
Persze az újabb autóknál majd a szervizköltségre kell spórolni, előre.

@(#38) plömplöm
Én mindig is szerettem volna egy Subaru Impreza WRX / STI / WRC valamelyikét. Az má' nem lesz, az biztos.
Amúgy annak idején a Toyota Corolla 1.6 twin cam gti tudta hozni a 130LE-t az 1.6 szívóval... Húúúúúú de szerettem...

@(#30) CactuS
Szerencsére a hányós korszakból kinőttek, unoka még korai volna. Talán most van az az időszak, hogy már tudnak vigyázni a dolgainkra... talán.

egyterű/SUVon belül elég nagy szórással dolgoztok. A felsorolt autók sem árban, sem fenntartási költségben nincsenek egy szinten, egy kategóriában.
Szerintem hozzá-nem-értésünkből adódóan ez a nagy szórás teljesen érthető. Bár ha belegondolok, hogy kettőre (na még az 5008 talán esetlegesen kaphat egy apró sanszot) redukáltuk a lehetséges versenyzők számát, ebből már szórás nemigen számolható ;)

[ Szerkesztve ]

üzenetek