[Re:] [CHIPman:] [VÉGLEGES:] A Samsung és a naiv vásárló esete - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


CHIPman
(nagyúr)
Blog

Indulás... :U


hodostamas
(addikt)
Blog

Futár céggel van a baj, sok embert fel sem hívnak hogy na megyünk a telefonért, csak beállítanak.. 0 kommunikáció van általában. Nem tudom miért nem egy normális futárcéggel szerződtek le :(


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

/asztalverés

de ezt asszem írtam fb-n is neked


CHIPman
(nagyúr)
Blog

A szerviz se látja a megrendelésemet, a futárcég meg jöhetett volna két napig, ott ült mindig valaki a megadott címen a telefonnal a kezében.
Csizmi: Hol verjem az asztalt? Az ország másik végén a Samsung főnökének, vagy a szerencsétlen helyi szervizesnek, akinél még esélyem is van, hogy javíttassam?

[ Szerkesztve ]


hodostamas
(addikt)
Blog

Kaptál e-mailt hogy leadtad a futárigénylést?
Én annó kaptam egy mailt emlékeztetőbe hogy mikorra várhatom a futárt kb.


CHIPman
(nagyúr)
Blog

Nem hát, de sokat nem értem volna vele, ha előre tudom, hogy kapnom kell, mert nem voltam itthon. Ha akarták volna, akkor is húzták volna az időt 19.-ig.

[ Szerkesztve ]


lkereki
(tag)

Összességében az ilyen "apróságok" miatt döntöttem úgy, hogy nem kell több Samsung termék. (Bár sanszos, hogy a többi gyártó sem különb.)
Esetleg fogyasztóvédelemnél nem próbálkozol?


CHIPman
(nagyúr)
Blog

Mi alapján? Egy darab bizonyítékom sincs, az a mail meg maximum arra jó, hogy látsszon, hogy nem írtak vissza...


Weißturul
(senior tag)

Kb. ugyanez történt annk az XBOX-ommal...
Hát nem kereken három nappal a gari lejárta előtt pörgette ki a 3ledet?!
Még aznap hívtam a szervízt, hogy jöjjenek érte. A gari lejártának napján itt is voltak érte, napra pontosan egy hét múlva visszakaptam. Naná, hogu nem javították meg :W Hívtam a szervízt megint, elmondtam a panaszom, rendszerben meg is nézték, hogy mi a nagy harci helyzet. Közölték, hogy a szerviz nem javította meg a terméket. Ha nem mondják észre se veszem :U Mikor rákérdeztem, hogy miért azt felelték, hogy ezt ők nem mondhatják meg. "Már, hogyan a francba nem tudhatom én meg, hogy miért nem lett gariztatva az én készülékem?" "Erre nekünk nincs felhatalmazásunk, ha óhajt élhet panasszal a szervíz felé". Még szép, hogy éltem, de kissé erotikusan álltak a kevelemre (b@sztak válaszolni).
Hát ennyit a világ legnagyobb cégeiről :W :W :W


h1n1_900
(senior tag)

Hát ezért nem 2nappal a gari lejárta előtt kell észbekapni :(


JNashville
(senior tag)

Fura történet, nekem eddig Samsunggal voltak a legjobb szerviztapasztalataim.

Egyébként naiv, és nem naív.


CHIPman
(nagyúr)
Blog

Netán biztosított volna valaki nekem előbb másik készüléket? :C Egyébként ne mondd el senkinek, de vasárnap még bőven három nap volt, és ha igaz lett volna, amit írnak(következő munkanapra jön a futár, egy munkanap alatt megjavítják, másnap visszahozzák), akkor még pont beleestem volna, mert 19-én nem reggel 0:01 perckor vettem.
És egy 136 ezres telefonnál nehogy már gond legyen ez a két nap, b@sszameg.

JNashville: Nekem a Fujitsuval, érdekes módon... Kár, hogy már nem gyártanak telefont, simán azt vennék. A "naiv" dolgot meg tudtam, csak a chrome nem húzta alá, gondoltam mindkettő helyes, nem volt már erőm átírni. :D :R

[ Szerkesztve ]


h1n1_900
(senior tag)

Csak akad valami telefon... :U
Szívás sajnos... Nekem még májusig garis de lekopogom eddig semmi baja szerencsére.


CHIPman
(nagyúr)
Blog

Volt oka, hogy nem küldtem vissza eddig. :K


baluka26
(veterán)
Blog

Ne harapd le a fejem, de szerintem Te hibáztál.


Vic61
(senior tag)

Tanulságos...sok okosságot lehetne utólag írni, hogy miben hibáztál, de azé a Samunál sem semmi, ahogy hozzáállnak a témához...Én a helyedben nem hagynám annyiban, a történteket levél formájában megírnám egy Samu fejesnek, a történet médiában történő megjelentetését, és az azzal együtt járó negatív ingyenreklámot, valamint a fogyasztóvédelmet megemlítve...hátha... :F


Drenadar
(veterán)
Blog

Szerintem meg írd le az esetet és ne a Samsung Magyarországnak írd, hanem az anyavállalatnak panaszként. Ez sok esetben megoldás tud lenni :)

Bocsi, nem olvastam el a teljes bejegyzést nagyon zavaró számomra a tördelés hiánya.


baluka26
(veterán)
Blog

Valószínű írta a garanciafutárnál, hogy csekkold az emailedet, hogy biztos el lett küldve.
Mert így, hogy nem tudod bizonyítani, hogyan kellett volna látnia a Samu-nak az egész történetet?..


sajtee
(senior tag)

Na, megjött a story :D Nekem elromlott a samsung monitorom. Bár szlovákiában gyártották..., ezért nem csoda, na szóval én sztévertem ököllel meg baseball-ütővel :D


kutkut
(addikt)

Durva... :( Nem tudsz reklamálni a szervizfutárnál, hogy miért nem jöttek ki? :F


alibaba78
(őstag)

Mar miert hibazott volna? Ha a garanciaido 30-an jar le, akkor kutya kotelessege a cegnek aznap 23:59:59-ig beerkezett panaszt garanciaban ugyintezni. Szerintem itt el lett sunyulva a dolog, mint ahogy weiszturul eseteben is. Nemcsak a javitas jarna, de most mar karterites is.


baluka26
(veterán)
Blog

Arra gondolok, hogy biztosan el lett-e küldve a megrendelés a garanciafutárnak. Mert ha se visszaigazoló email, se semmi nyom, akkor sanszos, hogy valahogy elkavarodott.


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

vagy @futárcég - outlook - inbox - 1 new message - del gomb....problem?


baluka26
(veterán)
Blog

Visszaigazoló email?
Valaki rendeljen már garifutárt, aztán nézzük meg, hogy mit ír az elköszönő képernyő. Ha oda van írva, hogy csekkold az emailedet gyökér, akkor nincs miről beszélni.
Ha NINCS ott, akkor visszavontam mindent


alibaba78
(őstag)

Az eredeti uzenetedhez visszakanyarodva, akkor sem o hibazott. Amiben pedig 100%-ig biztos vagyok, hogy az az email nem veletlenul kavarodott el. :(

By the way, ha lett volna 1 joindulatu ember a cegnel azok kozul, akikkel beszelt, akkor az utanajar, es nem csak lepattintja. A szabalyok mindig az ott dolgozoktol fuggnek.

[ Szerkesztve ]


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

nem kell rendelni, mailer-daemon szól, ha nem kézbesíthető.

emailt nem szokás csak úgy elkeverni, mint a pikk ászt a kártyában :((


JNashville
(senior tag)

+1

Azért 2011-ben ekkora cégnél elkavarodott mailre hivatkozni több mint kínos.

És ezt szerintem minden cégnél tudják. Velem is volt már olyan, hog megrendeltem valami vázát egy kis netes designcégtől, és kb. két hétig annyit se válaszoltak, hogy kukk, aztán pont akkor, amikor már majdnem tárgyatalan volt, felhívott a cégvezető csaj, hogy iszonyatosan sajnálják és elnézést kérnek, megkérdezte, hogy aktuális-e még a rendelés és még asszem fájdalomdíjként kedvezményt is kaptam. Szerintem a legtöbb cég ilyenkor, amikor rájön a hibára, max. egy vállvonással elintézi a dolgot.


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

"nagyobb" cég is, máv-al jártam úgy, hogy neten rendelt jegyet nem tudtam átvenni az automatából, mert behalt (akkor kezdték a próbaüzemet még csak), úgyhogy pénztárban vettem jegyet, és megírtam az egész sztorit mailben nekik.

2 hét múlva az 1800 ft-nyi jegyemért kárpótlásul küldtek 2000 ft-nyi kupont :)

[ Szerkesztve ]


Kolondrum
(félisten)
Blog

A samut amúgy a cordonba vitték volna? Mert ha igen akkor gar ide gar oda szar lesz.


CHIPman
(nagyúr)
Blog

Nem tudom, mi az, gondolom a Tele**xosok csinálták volna, ha már oda irányítottak.
baluka26: Ott hibáztam, hogy voltam olyan hülye, hogy a gyári garira kiadtam +20k-t, amikor boltival kb ugyanennyit értem volna. A mail check meg nem volt odaírva. Az volt, ha jól emlékszem, hogy kollégáink felveszik önnel a kapcsolatot, de mivel egyik megadott adat se a sajátom volt, hanem azé, aki otthon csücsült ez miatt, nem tudtam utánajárni., 10 percenként meg nem fogom felhívni ezért. Hétfőn meg már mindegy volt, netközelben se voltam. Ha a szervizes kedden megemlítette volna, hogy 0,5% esély van arra, hogy elkeveredett a megrendelésem, akkor leadom még egyszer. De mivel biztosított arról, hogy semmi nem lesz a garimmal, ne aggódjak, így nem csináltam semmit. És ezen vagyok fennakadva, nem azon, hogy esetleg először elkeverték-e, avagy sem.
Holnap viszem a szervizbe, és ha visszahozatal után nem kapom meg a fél év garit(vagy nem javítják az összes hibát), akkor megyek feljebb.
szerk.: A szervizes neve megvan, szerintem elhívom még mielőtt elviszem szervizbe, hogy ugyan írjon már valami szösszenetet a mailemre.

[ Szerkesztve ]


JNashville
(senior tag)

Ez a Teleakármi kft. egyébként nem egy budaörsi szerviz/cég? Náluk jártam kint, amikor az i8510-emmel szívtam.

Na, az is egy szép történet volt...

[ Szerkesztve ]


CHIPman
(nagyúr)
Blog

De, az...


Kolondrum
(félisten)
Blog

A bolti gart kerüld el én azt mondom. Gyártói sem jó minden esetben, de inkább arra felé húzzál.


Dhampir
(félisten)

+1 a gyártóira! :K

Viszont ő azt írta, hogy gyári garival vette:

"Ott hibáztam, hogy voltam olyan hülye, hogy a gyári garira kiadtam +20k-t, amikor boltival kb ugyanennyit értem volna." [link]

[ Szerkesztve ]


wandor0930
(aktív tag)

sztem fogyasztóvédelemhez is mehetsz, hisz arról tudsz bizonyítékot szerezni hogy napokig kapcsolatban voltál a céggel ill. a szervízzel.(sőt a cégek sokszor rögzítik is a beszélgetéseket)


CHIPman
(nagyúr)
Blog

Friss, ropogós update. :)


Dhampir
(félisten)

Hidd el, segíteni fognak! Légy pozitív. :K


JNashville
(senior tag)

Na, csak jóra fordul a történet. :)


darál0w
(Jómunkásember)
Blog

na akkor még változhat a véleményed...:)


CHIPman
(nagyúr)
Blog

Eddig semmi, elvileg fél 5-ig dolgoznak, még egy óra van vissza. Rejtett számról hívott a tag, szóval mindenképp neki kell hívnia, én nem tudok érdeklődni.


CHIPman
(nagyúr)
Blog

Update.


JNashville
(senior tag)

Visszahívott? Jah most látom csak, amit írtál a végére. :)

[ Szerkesztve ]


darál0w
(Jómunkásember)
Blog

bíztato.


Weißturul
(senior tag)

"az nem jack, hanem rendszercsatlakozó demindegy"
uristn :D :D


sajtee
(senior tag)

Azért ez korrekt volt tőlük, még ha kicsit csúszva is.


Dhampir
(félisten)

Bizony, bár kissé elfogultnak tűnhet, de véleményem szerint jelenleg a Samsung a legjobb cég. Odafigyelnek a vásárlóikra, és magas színvonalon biztosítják a terméktámogatást. :K


Weißturul
(senior tag)

Mondjuk én a T-Mobile-ra raknám le a voksom :D De ha gyártó akkor IBM Lenovo.


CHIPman
(nagyúr)
Blog

Update3...


kutkut
(addikt)

Vidd vissza... :((( Mármint a szervizbe. :R

[ Szerkesztve ]


darál0w
(Jómunkásember)
Blog

vissza és asztalcsapkodás.

üzenetek