üzenetek

hozzászólások


#56573440
(nagyúr)
Blog

Egy top gear részben volt valami családi egyterű, amiben hátul is volt rádióvezérlés a karfában :D Jeremy kifejezetten jó ötletnek találta ;]


hNp88
(aktív tag)
Blog


Feketelaszlo
(senior tag)

-150 kilóval könnybben, nem crossoverként kéne
-Ebben a formában hidróval kéne
-Így pont nem kell

(#20) Cifu: +Kutyatulajok is díjazni fogják szerintem (legalábbis ott nagyobb a kiugrás veszélye).


Stauffenberg
(nagyúr)
Blog

Nem kenyerem a meg nem értett művészek pátyolgatása, de meg kell védenem a C4 Cactus formatervező csapatát, mert ez az autó egy korszakos design ikon.

A feszültséget az okozza, hogy a többség az orvosi steril szobánál is unalmasabb VW-konszern formaterveknél bonyolultabbtól rosszul van és az ipari formatervezéssel kapcsolatos alapvető ismeretek is erősen hiányosak.

A C4 Cactus egy remekül megkomponált tanulmányautó, amit végül kiengedtek az utcára is. Nem azoknak készült, akiknek egy Volkswagen (hasonlóan unalmas másik márka insert here) a non plus ultra, nem azoknak készült, akik kapuzárási pánikot kompenzálva akarnak feltűnősködni (random olasz szupersportkocsi márka insert here), nem azoknak készült, akik el akarnak vegyülni a forgalom szürkeségében. A C4 Cactust azok vásárolják, akik nyitottak a nem hétköznapi formákra.

Egyébként a C4 Cactusból készült egy szörfös-tengerpartos kivitel is, ami a szintén idővel ikonná vált Méhari leszármazottja, slaggal kimosható belsővel, meg ilyenekkel:

A Méhari innen lehet ismerős a legtöbb magyarnak:

Nem gyártottak belőle sokat, de azért Saint Tropez környékén még most is sok szaladgál belőle és imádják a gyűjtők.

Apropó hétköznapi formák: A Citroen a 2017-ben érkező C3-at is hasonló elvek mentén rajzolta meg, de már emészthetőbb csomagolásban. Szóval a most fintorgást kiváltó megoldások is idővel beleolvadnak a katyvaszba, akár a Nissan Juke vagy jó pár ős-Citroen.


Ghoosty
(őstag)

1. tényleg létező probléma, ez nem ugrott be elsőre (Köszönöm)
2. újat szerintem ezzel is be lehet csípni
3. ez csak elektromos ablakemelős probléma, tekerős még lehetne ettől
4. Némileg eltúlzott a probléma főleg régi autókat érint és nagyobbrészt USA probléma
4.1 EU-ban 10-ből 8 autó már 2004-ben tartalmazott automata visszahúzó technológiát, (USA 10 ből 1-2)
4.2 Ezekkel együtt is ezres nagyságrendű sérüléssel járó baleset történt 1990 óta az USA több milliónyi autójában
4.3 Ma már a Dacia is a biztonságosnak mondott süllyesztett kapcsolókat használja
4.4 Már a Daciaban is olyan verzió van, amivel a vezető ülésről tilthatod, hogy piszkálja a gyerek az ablakot


QG
(tag)

Óriási hibának tartom a hangerő- és hőmérséklet-szabályzó dedikált gombok hiányát. Ezeket sokszor kell állítgatni vezetés közben is, jobb ha egy mozdulattal megvan, mintha Menü -> Beállítások -> Környezet -> Hőmérséklet -> Fel megoldással érhető el.

Az egyszerű kezelőfelelület nem egyenlő az egyszerű kezeléssel:


Stauffenberg
(nagyúr)
Blog

"ez csak elektromos ablakemelős probléma, tekerős még lehetne ettől"

A fő célcsoport, olyan fiatalok, akik még nem éltek a billenthető ablakok korában. Nekik ez nem hiányosság, hanem kúl fícsör.


Kolondrum
(félisten)
Blog

Újabban kölcsön adnak autókat embereknek akik írnak egy cikket 10km-es karika után és bekúszik ide mint "reklám" bocsi címlapos írás. :DD


pomorski
(őstag)

Egyszer egy bölcs ember nekem azt mondta, amikor új kocsit akartam venni: "A francia autók jók, sőt kur**jók, de nem a magyar utakra, ugyanis a magyar utakon egyszerűen széthullanak." Én ezen jótanácsát megfogadtam és német autót vettem. A közeljövőben sem veszek mást. Ennek ellenére a teszt tetszett, köszi!

[ Szerkesztve ]


Cifu
(nagyúr)
Blog

Pro és kontra lehetne sorolni az érveket, de van a japán autós, van a német autós, van a francia autós, van az olasz autós és így tovább. Megingatni őket a hitükben nem lehet, és mindig van ellenérvük minden felhozott érvedre. :)

Én minden estre a húgom fél éves VW Passat-al való kanosszája után inkább nem a nemzetiségét nézem a kocsinak, hanem azt, hogy mik az általános tapasztalatok vele...

[ Szerkesztve ]


Ghoosty
(őstag)

Én mindig jót mosolygok, mikor az autók nemzetisége előjön. Az autókban manapság mindenféle országból kerül bele mindenféle alkatrész. Sok esetben a motort már akár másik márka gyártja, vagy mástól licencelik. A legritkább esetben gyártják abban az országban ahol tervezik és valamikor a tulajdonos egy negyedik országbéli.

Pl Opel

Amerikai tulajdon
Német tervező központ
Magyar motor + nemzetközi alkatrészek
Több gyára van a világban


norbert29
(tag)

Az autó formájával semmi baj nincs.
Csak azokkal a csúnya barna betétekkel az ajtón.


gyenesmartin
(őstag)
Blog

Belülről még viszonylag jól is néz ki, de a külseje....


UnA
(Korrektor)
Blog

+1. A környéken van több is, nekem tetszik.


sdd2
(veterán)
Blog

A reklám témát már a múltkori cikknél kiveséztük, hogy nem az, a másik fele pedig az, hogy minden autó 1 teljes hétig van nálam, illetve nem 10 km-et megyek velük, hanem kb 400-600km-et minimum. Az én hitelességem és becsületem ócsárolását pedig kikérem magamnak, én ezt hobbyként csinálom, nekem ebben pénzem van (minimum annyi, hogy elmegyek az autóért, elhozom, visszaviszem és onnan eljövök haza). Szeretném ha ezt te is és mindenki tiszteletben tartaná és nem az irigység beszélne mindenkiből!


TTTotya
(senior tag)

Sztem elfogadható a külseje és amire szánták arra megfelel, más kérdés a francia minőség. Itt Angliában egy olcsó alternatíva a többi márkával összehasonlítva.

[ Szerkesztve ]


BoB
(veterán)
Blog

Nekem is tetszik a Cactus. Élőben tök jól néz ki, ha lenne pénzem ilyenre cserélném a Golf-om.


Retekegér
(HARDVERAPRÓD)

Nekem kifejezetten tetszik. A bűnronda kategória nálam a Ssangyong Rodius. :DDD


arelim
(tag)

sárgában láttam egyet a környékünkön, úgy igen tetszetősen nézett ki.

(a kép illusztráció)

[ Szerkesztve ]


pomorski
(őstag)

Akkor további jó mosolygást kívánok! :K

üzenetek