[Re:] [crey:] Így parkolj magyar - mert mindenkivel megesik - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


bambano
(titán)
Blog

szeretném jelezni, hogy az ország zömében nem a "belső kerületek".


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

A tulajdonhoz való jog a birtoklásához, a szabad mozgáshoz való jog pedig a használatához ad jogot...


asdf_
(veterán)

Szeretném jelezni, hogya belső kerületek említéséből egyértelműen következik, hogy Budapestről beszéltem és a #215-ösben is -aminek folytatása a #220- Budapestre mondtam a feles időt (vidékre pedig többet). A nem budapesti tömegközlekedésre pedig írtam (vagyis inkább nem, mert olyan hatalmas a különbség) a munkábajárásom autós vs. tömegközlekedéses verzióját (szintén #215). Valamint mivel parkolási problémákról volt szó, szintén evidens, hogy a nagyfaluról van szó.
(valamint ezt nem láthattad, de a 220-as hsz-ben a tömegkölekedés szó eredetileg BKV volt, utólag írtam át tömegközlekedésre, úgy néz ki azon isteni sugallatra, hogy ebbe is bele tudjál kötni, még valami? Inkább a januári e-postakönyvet mondd meg, hol olvastad, mert a postán még nem hallottak róla)

[ Szerkesztve ]


Scroll Lock
(tag)
Blog

Úgy látom kissé elszabadultak az indulatok a témában. :DDD


updog
(senior tag)
Blog

A KRESZ pedig ezeket a jogokat korlátozza :D Meg a parkolási társaságok, illetve a helyi rendeletek... (meg a pénztárca).

Míg ha valaki azt mondja hogy pl. az egészséghez való jogomat akarja korlátozni, arra nagyon csúnyán fogok nézni (mint ahogy nézek is sokakra most az aktuális helyzetben, de az már nagyon off az offban).


hcl
(félisten)
Blog

A KRESZ nem korlátoz; az keret ahhoz, hogy mindenki ugyanolyan szabályok mentén gyakorolja a szabad mozgáshoz való jogát. Ugyanakkor ezeket a lakosságnak kéne alakítania.


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Nem beszéltem erről.... :N ;)
Annyit mondtam, (kvázi) hogy, az alaptörvény a lélegzéshez való jogot sem tartalmazza nevesítettebben, mint az autózáshoz....


Hieronymus
(addikt)
Blog

"Ugyanakkor ezeket a lakosságnak kéne alakítania."

Szép gondolat, csak nagyon sok ellenérdekeltség van a lakosságon belül.
Ha tehetném én korlátoznám a nagyon fiatalok és nagyon idősek elektromos járműhasználatát.
Sokan az idősek közül úgy kerékpároznak, mintha 20 évesek lennének. A reakció idő azonban sokszorosa a fiatalkorinak, ha egyáltalán észreveszik a veszélyforrást. Kereszteződésen áthaladás, mintha ott sem lenne.
A maximális sebesség az a sebesség lehet, amit fél órán keresztül önerejéből képes tartani a kerékpározó.

A kerékpárosok ebben a jogaik csorbítást fogják megélni.

Németországban egy időben nem volt sebességkorlátozás a városi forgalomban. Nem jött be.
Ma komoly viták folynak az autópályák sebességkorlátozásról. Minden körben 60.40% között ingadozik a korlátozást támogatók aránya.

A parkolás szabályzásában komoly ellentét van az adott helyen lakók és az odalátogatók érdekei között. Mind a két oldal a saját parkolási lehetőségeit fogja előtérbe helyezni.
Azt gondolom, hogy a biztonsági szabályokról nem lehet sokat vitatkozni. A piros maradjon tilos.

A közlekedési környezet kialakításában mindenképpen be kell vonni azt ott lakókat. Korrekt módon, nem csak az előnyüket, a hátrányokat is el kell mondani. (Megtörtént eset Az új, biztonságos kerékpárút kialakítását az utcában lévő üzletek tulajdonosai is támogatták. Azt azért nem mondták el nekik, hogy még kerékpárral sem tudnak majd az üzlet közelében parkolni. Autóval nem. De még az áruszállítás is ellehetetlenül majd.)


dabadab
(titán)
Blog

Ha tehetném én korlátoznám a nagyon fiatalok és nagyon idősek elektromos járműhasználatát.

Most akkor a nyugdíjasok ne szállhassanak fel se trolira, se villamosra?


hcl
(félisten)
Blog

A lakosság nagy része nem érti, hogy a demokrácia arról szól, hogy a többség mit akar / megtalálni a legjobb kompromisszumot. Mondjuk utóbbit itthon még kevesebben értik, de mindegy, általában úgyis mindenkinek az az egy szempont létezik, ami az övé.


Hieronymus
(addikt)
Blog

Azt nem kell önerejükből meghajtani vagy ha igen akkor nagy a baj.

Pontosítok. Önerejéből hajtott, motoros rásegítésű vagy segéd motoros.Jjogosítvány nélkül vezethetető közúti közlekedésre alkalmas, kerekes közlekedési eszköz használatára gondoltam.

Remélem nem hagytam ki valamit a pontos meghatározásból. :D


hcl
(félisten)
Blog

Ilyen képem van nekem is - az a címe, hogy "kéne valamit tolni multiban" :D


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Nem a rásegítős kerékpárokkal van a baj, hanem a kvázi segédmotoros kerékpárnak tekinthető Tornádó és társairól. Ráadásul nemcsak idősek érintettek ebben. Sokan közlekednek ilyennel mindenféle KRESZ ismeret nélkül.


Hieronymus
(addikt)
Blog

Ez már a következő szint. Ilyen "kerékpárok" nincsenek nálunk.
A megengedett maximális sebesség is némileg alacsonyabb felénk, mint Magyarországon.
Ahogy nézem a zártabb kialakítás nagyobb biztonságérzetet ad. Ezzel már közveszélyes módon lehet kamikazét játszani.


philoxenia
(MODERÁTOR)
Blog

Nálunk szinte csak ilyenek vannak, olcsóbbak, mint az igazi pedelecek, meg ha már valaki elérte a 150 kilót, csak jobb ilyennel közlekednie, nehogy valódi kerékpárral még fogyjon valamit..... ;]


tvamos
(nagyúr)
Blog

Nem, nincs igy. En 3x is elcseszerintettem az adobevallast, ok meg szoltak, hogy nem ugy van. Tudomasul vettem, es ezzel el voltunk intezve. Nem ertetlenkedtem, ok meg kedvesek es megertoek voltak. Nem tudom miert olyan nagy dolog ez, de szerintem lehetne ez igy is. (Es mindannyian sokkal kevesebbet stresszeltunk.)


user26
(aktív tag)

Szisztok!
Kicsit értetlenkedek, kipóbáltam a VoxPay alklamzást, paroklás céljából.
Le vonta a kezdő 100 Ft-t, megkerestem a parkolót, kiválaszottam, rá böktem a parkolásra, minden rendben volt vele, majd parkolás leállítására mentem.
Nézem a számlám egyszer van 100 Ft minusz, és egyszer van 860Ft minusz.
Nem értem, hogy miért. Emailban és az appban is az összesen levont összeg 130 ft.
220ft/óra +75 Ft A zóna ára. kb 5 percet álltambent még ki próbáltam az appot. :/

üzenetek