Kezdeném is a családi kocsival.
Renault Clio, 1149 ccm, 2003-as, ~30.000 km
[ Szerkesztve ]
Renault Twingo 16V Cinetic (2001) és Ford Focus Turnier 1.6 Ti-VCT Ghia (2007) - az utóbbi céges, a kisautó meg már lassan 9 éve szolgál minket.
[ Szerkesztve ]
Gyártmány: FORD
Típus: ESCORT 1.6
Szin: SÖTÉTSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
asszem 1994-es.
punto II 1.2 16v - de néha a f6sz kivan vele
[ Szerkesztve ]
nem is olyan régen még megvoltak:
opel vivaro 1.9dti; 260.000km, 2003
suzuki swift II; 105.000km, 2005
Úgysem lehetne vele annyival repeszteni Amúgy érdekes, egy száguldó hintó, előtte két egytonnás nóniusz lóval elég brutál, a népek mégis az utca közepén flangáltak száz éve.
[ Szerkesztve ]
de akkor még nem találták fel a gyalogosvédelmet
Frenk: látom népszerű itten a rönó... remélem nem hiába
[ Szerkesztve ]
Renault Megane II Limousine Voyage Limited Edition 1.4 16 98Le@110Le 29000Km Bazaltszürke
Saját autó álmom: Audi S8 4.2 Quattro
[ Szerkesztve ]
én ha most vehetnék autót (mármint lenne újra heller) akkor az új MAzda 3-ast venném szedánban, 1,6os motorral beérném. cask egészségesen vagyok nagyravágyó
Citroen C4 1.4 16V 2005-ös ~52000 km.
[KÉP] (ami a logoutnak túl nagy)
Van három is.
Ford Focus kombi, 1.6 TDCI, 90 LE, ~120000km, ~2 éves, apumé, taxiautónak van használva.
Ford Fiesta S, háromajtós 1.4, 75 LE, <20000 km, ~2 éves, nővéremé, ritkán használja, mivel külföldön, hajón dolgozik.
Suzuki Swift 5 ajtós, 1.3, 92 LE, ~80000 km, ~3 éves, bátyámé, mindennap ezzel jár be dolgozni.
[ Szerkesztve ]
Van egy Suzuki Ignis, adriakék, 2004-es, ezzel apám jár.
Én meg egy 19 éves Golf II GL-t hajtok, és nyárra belépünk a 400.000. km-be.
Én a környezetkímélésért cserébe feladnám a berregést. Egy autó nekem gyönyörű legyen és még haladni is tudjon, a többi mind mellékes. Úgy kell fölfogni, ahogyan valójából lennie is kéne: nem egy veterán autóba szerelnek elektromotort, hanem elektromos autó köré építenek egy új, veterán (lehetőleg luxus) stílusú kasznit.
Nekem egy 1990es négyütemű Trabant 1.1 N Limusin, világossárga, inkább vajszínű.
A családi pedig egy 1996os Mazda 323 1.5, sötétzöld gyöngyház szín.
Trabanton szállni élvezet... Bátyámnak is volt egy 1990-es négyüteműje, limusin, fehér.
Asszem ebben nem fogunk egyetérteni. Egy veterán (vagy akár egy youngtimer) autó eredeti valójában teljes. Kisebb manufaktúrákban gyártanak modern technikával, de régi köntösben autókat, de azért mégiscsak más egy eredeti, patinás gépezet. Nem ugyanaz a hangulat, na.
Az mondjuk más dolog, hogy az elektromotoré lesz a jövő.
[ Szerkesztve ]
opel asta h caravan (2005)
suzuki swift 3 ajtós sport kupé (1997)
mtz 82 (1995)
mtz 952.3 (2009)
[ Szerkesztve ]
E36 323i ( BMW )
2494ccm, 170LE (125kW), 1996 vége
[ Szerkesztve ]
40-es típusú Lábbusz kiegészítőkkel. 32 éves.
Megtett Km : kb 1000-2000 km
Hajtóanyag : Tojás+szalonna/bableves. (kipufogás megoldott)
Típushibák : Gomba, Tyúkszem, Pállás miatti irritáció, burkolóanyag rendszeres mosása elhasználódás miatt.
Becsült hátralévő élettartam : N.A.
Annyira manapság talán nem is számít nagyravágyónak egy ilyen kocsi, olyan középkategóriás ez a Mazda 3 a maga 5milkás árával, nem?
#10: igen, francia létük ellenére egész megbízható autók, a mienkkel se volt eddig semmi probléma. kopp-kopp
#21, #29
És a környezetvédelemért cserébe eltűnik a motorhang, idővel meg vezetni sem kell majd őket, csak megadod a célállomást aztán odanavigál a kocsi magától. Szép, új világ...
Ford Fiesta 2006, 1.4 benzines, fullos, ~50000 km.
@ #33: Szerintem ilyen ne legyen, azért egy jó autót vezetni mindig élmény, most gondolj bele, beülsz a Ferraridba, és nem vezetheted, mert ő majd vezet magától. Tök szar lenne szvsz...
[ Szerkesztve ]
Jelenleg még egy közel egy éves Volvo-val járok.
Cserélném nemsokára valami kisebbre.
2005-ös Suzuki WagonR+ 1.3VVT GLX Grafitmetál.(93le/118nm) Egyedi extrái, az első szélvédőn, egy SYMA matrica.
miért akarod cserélni?
négyajtós, családi egyterű. szerintem a legjobb kiszerelés
Pedig várható, hogy az egyre kiterjedtebb automatizálásé a jövő. Racionalizálni kell a közlekedést, túl sok erőforrás megy el például arra, hogy megpróbálják biztonságossá tenni az autókat, és még így is mennyi áldozat van az utakon...
94-es metálszürke (jelenleg is fényezés/festés alatt áll) Honda Prelude. Iszonyatjóóóó ótóóó.
Jah, és egy asszem' 2008-as Citroen Xsara Picasso.
Biztosan, sosem vezettem én semmilyen autót eleddig Épp ezért mondtam, hogy nekem mindegy, csak menjen - nem vagyok még hozzászokva a belsőégésűhöz. Szerintem nem is leszek.
Ideiglenesen egy 94-es Ibiza 1.9D (64le )
Meg van egy játszós autó project ami úgy tűnik anyagiak hiányában idén sem készül el.
Apámnak: Ford Ranger (2006. év végi) 2.5 TDi 143 LE @ ~160 körül (tuningbox...). Ezüstszürke, utángyártott puttonnyal szerk: ...és elképesztően jól megy
Anyámnak: piros 1993-as 3-as Golf, 1.4-es benzines motorral, nemsok lóerővel
Nővéremnek: Nem tudom mikori kék Fiat Punto 1.2-es benzines motorral
És ha minden jól alakul, néhány hónap múlva veszek egy 1994-es Audi 100-ast Kétliteres motor, 137 LE...
[ Szerkesztve ]
van ebben annyi hely, hogy a gyerek lekösse magát.
egy játszósarok a végébe, a babakocsi tárolóhelyére 1 asztal, rajta számítógéppel, és síri csend lesz az út végéig
Típus: Opel Astra H 1.4 Easytronic Enjoy+
Szín: Pannacotta
Évjárat: 2007