Csak igazság van benne.
[Re:] [gamek!ller:] Egy nagyon jó kis cikk "rólunk"... - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Engem a 130-140-nel a belső sávhoz ragaszkodó idióták borítanak ki. Mész mögöttük: semmi. Indexelsz: semmi. Villogsz, dudálsz: semmi. Aztán ha végül jobbról megelőzöd ő villog meg dudál. Ugathatnak, hogy 130 a sebességhatár, de jobbra tartani épp annyira kötelező.
130-140-el külső sávban megyünk mindig, kivéve ha valaki előttünk lassan megy akkor előzés céljából átmegyünk a belsőbe
a belső sávot inkább meghagyjuk a 160+-os vezetőknek...
Avicularia
(veterán)
ja egy igazi barom volt ,aki ezt az előzési tilalmat kitalálta
nekem mindegy sose volt még bajom az előző kamionokkal
egy alkalmat kivéve... mikor bevág elém az idiótája, nem nézi a tükrét hogy tán bele kellene nézni.
ugyancsak idióta baromarcu szemétláda :
pótkocsis kamion középső sávban, jobbra tartást betartva szélső sávban megyek (ez nem előzés hanem párhozamos közlekedés kihasználása-és amúgy is mindig a külsőben megyek mert az a leggyorsabb) erre mikor a kamion közepénél vagyok, kiteszi az indexet és húzza rám a több tonnás szarját. Mellettem betonfal... vagy zajvédő fal. padlófék... kézifék minden.
Szerintem az egész kamionozást be kellene tiltani visszamenni a hajózásra, vonattal történő teherszállításra. biztonságosabb, kevesebb légszennyezés, nem forgalom akadályozó. Kevesebb az olyan baleset, hogy a szemétláda felelősségteljes sofőrke elalszik vonaton.
Nem?
Akkor azt mondjátok meg, hogy miért különösen életveszélyes az autópályán a leállósáv? Leálló sáv, érted? Arra való! És miért az az elsődleges szabály, hogy a kis mackósajtot tedd ki a kocsidtól több száz méterrel előrrébb te meg takarodj el minél messzebb a szalagkorláton belülre?
[ Szerkesztve ]
Avicularia
(veterán)
Gondolom aki a kamionok be illetve utakról történő kitiltását követeli,az verné a leghangosabban a pultot a tesco-ban,ha nem lenne ott az áru időben.
utálom a tescot.
és persze kell a kamion, hiszen nem lehet minden bolt mellé tenni egy vonatállomást
Egyébként meg a magyar utak a szarok. Máshol a 2x1 sávos úton is simán békésen elfér egymás mellett egy IFA köztük egy személyautó. pl szlovákiai szerpentinek. És azért az még nem autópálya
[ Szerkesztve ]
Elolvastam az egészet, van benne egy rész amin felháborodtam: "Kivel van tehát kibaszarintva, sokadszor? És akit nem érdekel az egész: a munkáltatóját." Ez azért nem egészen így van, tudnék mesélni a munkáltatói oldalról. Nem kamionozás, hanem mixerezés, de akkoris.
Carlo009
(tag)
Egyetértek a KRESZ szabálymódosítással Magyarországon. Azóta rendesebb a közlekedés, amióta megtiltották az előzést azoknak a tehergépjárműveknek abban az időszakban.
Avicularia
(veterán)
te mint nagy kamionos mondod ezt
és mit csinálsz ha a fent említett szituba keveredsz és rajkánál kifogsz egy lomis zsukot?
megelőződ szabálytalanul vagy ballagsz utána akár pestig?
Szerinted mit jelent, hogy dont feed the troll?
Avicularia
(veterán)
pontosan tudom mit jelent,de legalább nem fullad unalomba a topik,lesz min röhögni
Inkább fulladjon unalomba. Ha elkezditek megint a Carlo témát, törlöm a topikot.
Carlo009
(tag)
Ilyen nincs, hogy 60-nal haladó Zsuk a határtól Pestig. Ha véletlenül lenne, akkor úgyis rá lenne kényszerítve arra, hogy bemenjen a legelső parkolóba vagy akár leálljon a leállósávba.
Feltórlódna mögötte a kamionsor az biztos, valamit tennie kellene a Zsuk vezetőjének.
Jót tett ez a szabálymódosítás, azóta rendesen, biztonságosabban lehet közlekedni vegyük pl. az M0-s utat. Megszünt az a rengeteg szabálytalanul előző kamion. Sok balesetet megelőztek ezzel és sok emberéletet megmentettek.
Jómagam is jártam ezeken az utakon és pl. az M1-esre rátérve simán lehet egymás mögött közlekedni 85-90 km/h között a határig.
Csak igazság van benne.
Hogy ne lenne.
Az M1-es pályán számtalanszor fordul(t), hogy a 90,1 km/óra sebességgel közlekedő kamiont előzi egy másik 90,8 km/h sebességgel. Igen ez alig 2 perc, csak nincs hova visszatérnie, mert utolértek két kamiont, ami csak 89,8 km/óra sebességgel vágtat konvojban.
Ez így már nem másfél perc, inkább 5-6. Amikor a harmadik ilyen elefántviadallal találkozol rövid időn belül, akkor kezd nagyon bosszantó lenni a dolog.
Pontosan mit is nyer az előző kamionos? Óránként 1 teljes kilométert? Ha 500 kilométert teker le magyar pályán, mennyi percet nyerhet vele? És ez kihúzza a késés kakijából?
nekem mindegy sose volt még bajom az előző kamionokkal
Mert még sosem vezettél Romániában .
adyz.
(aktív tag)
oszinten, mikor lattal utoljara mukodokepes es megpakolt zsuk-ot?
[ Szerkesztve ]
Avicularia
(veterán)
tökmindegy,írhattam volna ifát is,vagy 80 éves skodás tattert
Pár napja mentünk Szlovákiába Édesapámmal. Egyszer (hátulról) közel került hozzánk egy kamion (talán dudált is egy pillanatra, nem rémlik pontosan), ekkor természetesen gyorsítottunk egy kicsit, szóval nem zavartuk a szállítást, később kicsit le is maradt a 'vas'. Az autó egy Wartburg, nagyjából 80-ról 90-re történt a gyorsítás.
Szvsz is sok a túl lassú autós, talán a kamionok sebesség-korlátozását is magasabbra lenne jó tenni, esetleg a minimális sebességet sem ártana bevezetni...
mp
Akkor lehet barátom nekiállni csatornát ásni a boltotok elé. Az idióta, meg hasonló jelzőket meg kikérem magamnak, mert csak egyszer kellene beülni egy ilyen autóba neked, és megdöbbennél, mennyi nagy arcú öngyilkosjelölt szaladgál az utakon, akik elfelejtik, hogy a 40 tonna az 40 tonna, és ezerrel szlalomoznak a kamionok között. Tudod, mi ebből élünk, és naponta x száz kilométert megyünk, tehát talán van egy kis rutinunk. És nem hobbiból sietünk, hanem hogy pl. neked legyen áru a boltban, amit megvehetsz, még akkor is, ha nincs hajóút a közeletekben...vagy vasút....Már ne haragudj, baromságokat írtál.
szerintem fektessünk mindenhova síneket, és vigyünk mindent vonattal/villamossal
jó is lenne, egy kis tolatómozdony becibálna ide a tescohoz 2 vagont, sajttal, szalámival meg mindennel
komoly: a közúti szállítás eléggé megterhelő, mind a környezetnek (30 liter 100-on, lehet bármilyen eco motor...), utaknak, zajszint, ha nem autópálya, hanem városjáró út akkor hatványozódik.
szerintem olyasmit kellene, mint ami pl A-ban van a Tauern hágónál, vagy SLO-ban ööö....nemtudomhol, ott is egy hágónál
a lényeg az, hogy óránként, kétóránként mennek olyan vonatok, amik 10-20 autószállító kocsiból állnak, és 1-2 személyvagon hozzá van csapva. megveszed a jegyet, felhajtasz a rámpán, átülsz a személyvagonba, és uccu.
igaz, ott csak egy-egy nagy hegyi kacskaringót váltanak ki, de hosszabb távon reális lehetne, a rola mellett is akár.
[ Szerkesztve ]
Áh, de azzal, ha a vasút - vagy bármi más - pótolná a kamionokat, akkor a fuvaros cégek tulajdonosai sok huncut garastól esnének el, és az annyira nem jó. Vannak dolgok, amiket véleményem szerint igenis ki lehetne váltani vasúttal - vagy bármi mással -, de belátom vannak olyan termékek is, amiket nem, mert mondjuk romlandóak és gyorsabban oda kellene érniük. Ha a kettő között meglenne az összhang, már előrelépés lenne. Ja, hát igen, az meg bevételkiesés az említett tulajoknak.
(#25) Agostino de nem kellene napokkal előre becsekkolni, meg fél napot várni, mint a rolánál....hanem odagurulsz, jegyet veszel (vagy intéz a cég előre) felgurulsz a vonatra, és megy 1 órán belül - mintha simán mennél.
úgy lenne érdemes ezt a hálózatot kialakítani, hogy a frekventált pontoknál, pl. budapest, hegyeshalom, letenye, miskolc, nagyobb kamionos határátkelők...
mellesleg amíg vonaton van a verda, addig sem eszik üzemanyagot, és lehet hogy még gyorsabban is odaér....a vonat mehet többet mint 90-et
közben találtam képeket:
Tauern
kis leírás térkép + képek érthető
szlovén verzió
itthon használható lenne a túlterhelt útvonalak kiváltására....
btw. amúgy senkinek nincs igaza, és mindenkinek igaza van ebben a topicban.....
[ Szerkesztve ]
Yeffy
(veterán)
Érdekes, nem nagyon tudtam erről, köszi az infót!
norbee2244
(senior tag)
Kikérjük magunknak bringások..Nem tudom tekersz e,de ha ment már el melletted autó meg edzés közben ütöttek el és toltak már le útról akkor mond azt,hogy abszurdum
A kamionos előzés meg tényleg hülyeség..Sajnálom őket annyit levezetni egy huzamban és közben még menni is kell,mert ugye a pénz idő..
Ui.: bár a kerékpáros témán nem dob a dolog..az 50es korlát is egy "vicc"..
[ Szerkesztve ]