üzenetek

hozzászólások


Vamp
(senior tag)
Blog

Lássuk csak őőő.... Eddig bármikor, amikor az új Volvokon utaztam, és melegebb volt a kelleténél, ment a légkondi:D


sh4d0w
(félisten)
Blog

Errefelé meg sorozatban nem, nyilván azért született erről írás...


cizoe
(őstag)
Blog

Ez nem jármű/volvo függő. Azt/azokat jellemzi aki/akik nincs/nincsenek tekintettel az utasokra, és 45-50 fokot generálnak a buszona légkondi kikapcsolva hagyásával. :o

Mávon legalább süvít a szél... Minden ajtó ablak nyitva. :D Tisztára mintha egy cabrio vonattal utaznál. :)

[ Szerkesztve ]


Vamp
(senior tag)
Blog

Persze, jól tudni hogy ennyire más cégen belül a hozzáállás:D Egyébként melyik vonal? Én az Árpád-híd - Esztergom vonalon utazok sokat.


Thunderzolee
(addikt)
Blog

Sh4d0w, én szólnék, ha nem menne a légkondi.
Simán belekötök bármelyik sofőrbe ha muszáj.
Télen a fűtetlen buszok miatt ha kell, nyáron meg a meleg miatt.
Szoktam szólni kiégett égőkért is (vagy villógó neonért), gyanús zajok miatt, nem értek abszolút a technikához, de volt már sofőr aki megköszönte, h ha végez a nappal majd kideríti mi zörgött, mit hallhattam, és valóban legközelebb felismerve (elégé feltűnő vagyok), mondta, h ez- és ez a kábel rögzítője kiesett/kilazult a helyéről, és azt hallottam, mikor fékezett kanyarokban, nekiütődött a burkolat alatt valaminek.

Vamp, én is szoktam az Esztergom - Árpád-híd viszonylaton utazni.
Szerintem is rendben van a klíma, engem inkább a lassú sofőrök zavarnak. :((


hcl
(félisten)
Blog

Hehe. 1999, Pécs felé éste, télen, busszal. Kabát alatt majd' megfagyunk. Valaki előremászik hogy ugyan a sofőr nyomja már be a fűtést. Válasz : maxon megy!
Jó volt...

A régebbi Ikaruson pl. dieselkályha volt, és sokszor nem kapcsolták be a sofőrök, mert ugye ami nem lett elfűtve azt szépen el lehetett csórni... Gondolom ez igaz a klíma többletfogyasztására is... :(((


sh4d0w
(félisten)
Blog

Érd felé...

Thunderzolee: én is szóvá tenném, de nem én utazom ezen a vonalon, hanem az asszony. Már sokszor panaszkodott a fenti jelenségre (nemcsak idén) és most megkért, hogy tegyem már szóvá mások által is gyakran látogatott oldalon...

[ Szerkesztve ]


Viszlát
(addikt)
Blog

Papa,

rendszám, járat és időpont bediktálásával fel kell nyomni a sofőrt a BKV-nál. Ugyanis nyáron pontosan a légkondi használat miatt megemelik az üzemanyagnormáikat a többletfogyasztás miatt.

[ Szerkesztve ]


hcl
(félisten)
Blog

Pont ezt mondtam. A többlet a sofőr autójában / esetleg az ára a pénztárcájában landolt ha eladta.


sh4d0w
(félisten)
Blog

Köszi a jótanácsot, továbbítottam asszony felé.


#06658560
(félisten)
Blog

Hmm. idekinn németéknek van egy olyn dilije, hogy nincs szükség nyitható ablakfelületre a buszokon. Mert minek. Azaz egy szóló járművön összesen van maximum négy, de inkább kető billenthető kis felületecske, meg y tetőszellőzők, amik mondjuk szintén kb kettő per jármű. Csuklós szerelvényen ezek megnőnek, 4/6 illetve 3/4 darabra. De légkondi nincs. Ellenben este este tízkor még világos van, lehet szépen napközben napsütéskor főni a buszon. És a oskáig napsütés miatt este is.

Veszprémben láttam, utaztam oylan bucson, amelyiken csuklós létére és Ikarusz mivolta ellenére összesen volt kettő nyitható ablakfelület.

Az is hülye volt, aki ezeket a konstrukciókat kitalálta.


NoLF
(addikt)
Blog

én is sltam nemrég egy volánosnak, budapest kecskemét vonalon hogy ugyan kapcsolja már be mert megdüglik a nép, olyan tele volt a busz hogy csak állni tudtak jópáran (én is)

válasz: azt nem számolja el a volán... :Y


tiv83us
(veterán)
Blog

Nem tudom mi faj nekik ebben a legkondiban /illetve tudom, az uzemanyag, de ezzel az erovel sofor se legyen, majd vezet az utas/. Itt nyaron 35C-ben felulok egy buszra vagy egy trolira es szabalyosan befagy a seggem. Ami szinten nem egeszseges, de legalabb megvan az opciom, hogyha fazok, feloltozok...:U

[ Szerkesztve ]


#06658560
(félisten)
Blog

Felétek még él a tömegközlekedés? Nem midnenki saját ülepe alá növesztett benzintemetővel jár? ;]


hcl
(félisten)
Blog

Akinek van esze az csak akkor megy autóval ha muszáj :)


#06658560
(félisten)
Blog

ha jól tudom tivus USÁban él, ott meg csak a legszegényebbek járnak tömegközlekedve.


hcl
(félisten)
Blog

USA... monnyonle... Birkák.


Zewa
(senior tag)

Teljesen igazad van. Igaz, én csak a városban tömegközlekedek. Télen az Ikaruszokon a fém fogoszkodok olyan hidegek hogy kesztyű nélkül szinte nem lehet megfogni... :W
Nyáron az Ikarusokon az ablakok kb 40-50%-a nyitható ki az is csak erővel...
Merci buszokon nyáron pedig szintén kurv@ meleg van mert a kis 20cm magas ablakokon nem igazán gyün' be elég levegő.

Vicc az egész. Csodálkoznak miért nem akarják az emberek a tömegközlekedést választani.


sekli
(addikt)

Nem allok be a Volant szidok hosszu soraba, csak az irast szeretnem elismero szavakkal illetni. Nagyon tetszett. :)


sh4d0w
(félisten)
Blog

Köszi :)


Cathfaern
(nagyúr)
Blog

Igen, azokon nagyon kellemes utazni már tavasszal is, nem hogy nyáron. Ráadásul mivel azok a legnagyobb veszprémi buszok, a legforgalmasabb vonalakon pont azok mennek, így azokon is van a legnagyobb tömeg... hatást el lehet képzelni. Én csak mobil szaunának szoktam hívni amúgy :D


t1
(addikt)
Blog

ne is mond, mikor meglátom, hogy az a busz jön, mérlegelek mennyire messze is akartam menni és inkább a gyaloglást választom, vagy várok egy másikat, undorítóak azok a buszok


sztyui2
(őstag)

Mi vízilabdások, amikor idegenbe megyünk játszani, akkor általában az általunk "Sárga csodának" nevezett eszközzel(busznak csak jóindulattal nevezhető) utazunk. Namost tudniillik télen nincs fűtés vagy megy a légkondi, nyáron meg nem lehet kikapcsolni a fűtést. Ne kérdezzétek hogy van ez, de télen amikor utazunk mindig a kabátra vesszük még pluszba a fürdőköpenyt is, nyáron meg 1 szál fürdőgatyába jövünk haza, mert ilyen jól meg van oldva a klíma.

[ Szerkesztve ]

üzenetek