[Re:] [Realradical:] IPON –avagy legombolásom története- - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Peter Kiss
(senior tag)
Blog

A helyedben sürgősen levenném a bolt nevét. Ez így veszélyes!

(#2) ksasa


    ksasa
    (tag)

    Tudom láma kérdés, de mi a gránátot tud egy ilyen 33000 ft-os egér?


    Tomaaasz
    (aktív tag)
    Blog

    Mert miért is?

    Szerintem ne hagyd ennyibe a dolgot! Hajrá!

    (#4) JanR ksasa (#2)


      JanR
      (addikt)
      Blog

      "Január elején vásároltam maganak egy Logitech MX 5500 billentyűzet/egér csomagot ..."

      Amugy a nevet en is levennem, inkabb csak celozz ra.:U


      SystemRoot
      (őstag)
      Blog

      Hát ez elég erős story. Abszolút neked adok igazat, ez nem is kérdés. Egyébként az IPON jelen van a fórumon. Szerintem hatalmas pofont adsz nekik ezzel, mivel elég jól megy a vállalkozásuk, és ugye a PH szerintem jelentős részét teszi ki a vásárló erőnek. Nagyon jól tetted hogy megírtad. Most majd elgondolkoznak a dolgon.

      Én ezidáig elégedett voltam velük áraik miatt, és relatíve gyors rendelhetőség miatt, gariztatni még nem voltam náluk, mondjuk. Ezek után remélem nem is kell majd.
      Mindenesetre ha ez velem történik akkor sztem idegbajt kaptam volna azonnal, és szétüvöltöttem volna magamat.

      szerk:

      NE vedd le a nevet. Jogod van megnevezni, hogy hol vásároltál és leírni azt ami történt.
      Név nélkül nem ér semmit az egész.

      Üdv.

      [ Szerkesztve ]


      Realradical
      (őstag)
      Blog

      Miért veszélyes? Filóztam a hitelrontáson, hogy büntethető-e, de elvileg szólásszabadság van arra jutottam.


      RexpecT
      (addikt)

      Azt,hogy van hozzá billentyűzet is. :DDD


      ^Clown
      (veterán)
      Blog

      Eddig nem hallottam rosszat az IPON-ról, már vásároltam párszor náluk, eddig szinte teljesen elégedetten (köszönni néha elfelejtenek de annyi baj legyen). Gariztatni még szerencsére nem kellett semmit, remélem nem is kell majd. Ez a történet mellbevágott, ilyet nem gondoltam volna az IPON-ról. Várom a fejleményeket!


      adalbert1
      (veterán)
      Blog

      Kis keresés után kiderül hogy van már logoutos írás is róla.

      Realradical : a fáradt gőzben van iponos fórum is (talán tapasztalatok az ipon computerrel a neve).
      Amúgy lehet hogy jobban jártál volna ha egyből a Logitech-hez viszed, de ez csak tipp.

      [ Szerkesztve ]


      fekeandras
      (őstag)

      Nyugodtan fordulj a fogyasztóvédőkhöz. :K És a bolt nevét se vedd le.Ha valóban így volt akkor vállalják a kötelességet az alkalmazottaikért.Valószínűleg az alkalmazottak "ügyeskednek" minden féle módon a vezetés háta mögött és tudta nélkül.Láttam már ilyet igaz nem az IPON -nál.


      sniper elite
      (senior tag)

      Az ipon tényleg egy határ.... engem 2008ban vertek át, egy totál rossz gépet adtak el nekem ami tönkre vágta még a saját vinyoimat is, a történet az ipon topicban olvasható!


      Realradical
      (őstag)
      Blog

      Igen az nagyon valószínű, hogy ott nem lett volna gond.
      Rendszeres vásárló vagyok más helyeken, de ilyen eljárást még sosem tapasztaltam, lehet szerencsés vagyok.

      Nem kerestem topicot, lehet kellett volna. Eléggé fel vagyok/voltam dúlva ahhoz, hogy címlapon lássam a dolgot. Amíg Racecam nem szól rám addig itt hagyom hátha elfér.

      [ Szerkesztve ]


      Sandormaster
      (aktív tag)

      Nincs annál bosszantóbb mikor egy frissen vásárolt cucc rossz :(
      A név mindenképp maradjon, de ez sztem nem is kérdés!


      Retro11
      (senior tag)
      Blog

      Nem irigyellek, mert ez mocskos egy szituáció, de... ezen "Ekkor jött szervizes 2.0" nagyon nevettem:DDD.

      Szaros egér miatt így cigánykodni... Természetesen ő részükről értettem. Miért kell ilyeneknek megtörténnie?

      P.S: Miért ne lehetne feltüntetve a cég neve, illetve miért ne lehetne címlapon? Nem lejárató kampányról van szá, hanem egy történetről.

      [ Szerkesztve ]


      ^Clown
      (veterán)
      Blog

      Mi lett végül a géped sorsa?


      fekeandras
      (őstag)

      Dobj egy linket nincs kedvem keresgélni. ;)


      sniper elite
      (senior tag)

      Garancia semmi!!!!! Letagadtak mindent és vádaskodni kezdtek, a legmocskosabb banda amit valaha is láttam! Ők adtak el nekem egy hibás gépet ami anno mindent tönkretett, garanciát meg nem vállaltak rá, így még mindig fogyasztó védelmis ügy van belőle!


      sniper elite
      (senior tag)

      Akit érdekel itt a történet : [link]


      Realradical
      (őstag)
      Blog

      Hát köszönöm, kicsit megnyugodva dőlök le, hogy nem velem van a baj. Persze nyilván én sem voltam egy pont után matyóhímzés, de azt hiszem érthető.


      ^Clown
      (veterán)
      Blog

      Ja hogy még mindig tart a sztori? Nem semmi... (Elolvasva a történetet, remélem tanultál az esetből: az adataidat archiváld, és új gépet először tesztelünk, utána teszünk bele fontos dolgokat. Persze ettől még durva egy sztori! Remélem kártalanítanak majd.)

      Realradical: jól tetted, hogy leírtad. Ez egy fórum, azért (is) vagyunk itt, hogy segítsünk egymásnak, legalább azzal, hogy figyelmeztetjük a másikat. És ez egy elég jó figyelmeztetés. Az pedig, hogy kiírtad a nevet, szerintem alap!

      [ Szerkesztve ]


      Realradical
      (őstag)
      Blog

      Uhh, hát ez jóval durvább , mint az én storym. :Y


      ^Clown
      (veterán)
      Blog

      Mondjuk azért az se semmi, hogy amit be akartak neked adni: Te csak ne akarjál itt a görgővel kattintgatni, az nem arra való. No comment :W

      (#23) naot


        naot
        (tag)

        Az Iponnak régebben még volt egy mocskos húzása az Aliencomputers-szel szemben is. Részleteket cég oldalán a céginfó alatt találni, vagy nézzétek meg a következő képet.

        Most már nincs a címen semmi, de egy időben átirányított az Ipon oldalára.

        [ Szerkesztve ]


        Realradical
        (őstag)
        Blog

        A szakszöveg úgy hangzott amúgy, hogy végképp ne legyen igazam, hogy mivel programozható a középső gomb, azért az tulajdonképpen nem gomb hanem csak egy scriptet meghívő görgő. :)) (tekintsünk el attól, hogy minden része konfigurálható az egérnek)

        [ Szerkesztve ]


        Jim Tonic
        (nagyúr)
        Blog

        Érdemes. Hajrá! :(
        Nevet ne vedd le, ez a logout. Nem sajtótermék abban az értelemben, szerintem.

        [ Szerkesztve ]


        Realradical
        (őstag)
        Blog

        Ez igen...


        Preda
        (aktív tag)
        Blog

        Hát ezt nem gondoltam volna, de én tuti nem fogok ezen túl náluk vásárolni.


        Jim Tonic
        (nagyúr)
        Blog

        Aztak.rvaaa!! :Y :F


        Ndruu
        (MODERÁTOR)
        Blog

        Csak úgy OFF-ként: Érdemesebb lett volna otthagyni őket már az elős percben, amikor azt mondták, hogy "hűű hát ööö izé...". Hónod alá csapod a cuccot, hazaviszed, felhívod a Logitech-et és 1-1,5 héten belül kapod is a csereterméket. Készségesen segítenek.

        Ha esetleg nem oldódna meg az ügy a bolttal, akkor fordulj a gyártóhoz bátran. Ha a dobozon nincs is rajta már a címke, de a számla megvan és a sorozatszám is rajta van az egéren/billentyűzeten.


        speedyx86
        (tag)

        Phishing on Orfű :DD
        Az anyjába az ilyennel...


        sniper elite
        (senior tag)

        Hát ez van igen, szerintem a táp volt a hibás, amit ő rakta bele, elvileg teljesen új tápot... bár nem tudom ki és hogyan rakta össze a gépet! Sajnos sose fog kiderülni, de senki se vásároljon tőlük mert egy ritka szar banda!


        3.Aragorn
        (addikt)

        Ne vedd le a nevet, hadd tudja mindenki!


        SystemRoot
        (őstag)
        Blog

        Igen ezt én is láttam anno. Hát ellégé undorító egy férgek.
        Az a szomorú hogy más boltok sem sokkal jobbak. Itt nálunk ez a színvonal. És akkor teszünk a legjobban ha keményen fellépünk, és erős pofonokat osztunk ki.


        ^Clown
        (veterán)
        Blog

        Biztos, hogy ki lehet hagyni a boltot a gariztatásból? Csak azért, mert én is nemrég vettem egy Logitech egeret az ominózus üzletben, és a garanciapapíron az szerepel, hogy "bolti garancia". Ez most mit jelent? Azt, hogy csak a boltba vihetem vissza, ha elromlik, vagy a boltba is vihetem, de lerendezhetem a logitech-el is a gariztatást?


        3.Aragorn
        (addikt)

        Ez durva.


        3.Aragorn
        (addikt)

        Erről hallottam. Az Alien Computers-ről annyit, hogy nagyon korrektek. Gariztattam náluk videókártyát - alaplapra cseréltem végül, ráfizetéssel - azon kívül, hogy kicsit sokat kellett várni az új lapra, semmi panaszom nem lehet.


        Dany007
        (veterán)
        Blog

        Eléggé meredek a dolog!
        Szerintem se hagyjad annyiban! Ugyan már mitől félne? Sőt miért kéne félnie?
        Elmennek azt agyonütik egy billentyűzet miatt?
        Meg ha már amúgy is van Ipon-os topic, akkor az húzza le a hitelüket amúgy, ahogy olvasom.

        Engem rohadtul dühítenek az ilyen dolgok! Főleg az ilyen! Mert ha az ember vesz egy 1000 Ft.- os noname egeret akkor legyen szar... kit érdekel, ilyennél előfordul. Az ember eleve nem számít minőségre.
        De ha már 33 ezer Ft.-ot költesz egy ilyen cuccra, akkor az a minimum, hogy hibátlanul működik minden!
        És 3 napon belül kötelességük visszacserélni minden műszaki cikket, még akkor is ha nem tetszik a színe! És semmi kérdés, vagy magyarázat nem szükséges hozzá!

        Szerintem nyugodtan rohadjon meg az összes ilyen kis köcsög nagyképű eladó/szervizes!
        Az Ipon hitelét pedig nem a cikkíró rontja, hanem az ilyen senkiházi szervizesek!

        Nekem is volt már ilyen problémám 22 ezer Ft.-os Plextor DvD íróval.. Nem szoktam hagyni magam... Persze mondani könnyebb.

        És illő lenne az Iponnak is reagálni valamit, mivel azért szép ez a cikk, mert ha valaki netán rákeres a google-ben az Iponra, ezt a cikket igen sűrűn kifogja dobni :)


        3.Aragorn
        (addikt)

        Szerintem mehetsz egyből a gyártóhoz, max kicsit morognak a bajszuk alatt, de sztem meg kell oldják a problémádat.


        3.Aragorn
        (addikt)

        Teljesen igazad van.
        Én még nem vásároltam az iponnál, de nem is fogok biztos, még ha fele annyiért árulnak mindent, akkor se! Nem hiányzik nekem az ilyen kálvária!
        Amúgy ez a szar, hogy a tudatlan vevő, aki elkezd googlizni valami termék után, mindjárt az iponba botlik, mert ott a legolcsóbb. És azért árulják ennyiért, mert különben senki, még a kutya sem vásárolna náluk. Szerintem ez a cég a balekok átbaszásán él! (Nem akarok megsérteni senkit...) Semelyik másik boltról nem hallottam még annyi szarságot, mint róluk. Kerüljük el nagy ívben.

        Amúgy meg nem fognak reagálni semmit, mert ahhoz gerinc kellene, de mint a mellékelt ábra mutatja, nekik nincs...


        renato
        (aktív tag)

        Osztom a véleményed én is elégedett voltam eddig velük.
        Mellesleg az azért tény, hogy minden boltról el lehet mondani ezt/azt.
        Azonban ez nem csökkenti a döbbeneti faktort. Én is úgy felb*sztam volna magam már azon, hogy hülyének néznek... hogy kész.
        Aztán még Te vagy a hibás. LOL. Még jóhogy nem mondták, hogy kérj elnézést.
        A story vége pedig no comment. Kemény. A nevet hagyd kinn szerintem is...
        Ebből tanulhat mindenki. Legalábbis reméljük.
        Köszönjük, hogy leírtad.


        ^Clown
        (veterán)
        Blog

        Hát mondjuk azért ne úgy fessük le az ipon-t, mint a poklot. Szerintem nincs egy szinten a Mistral-lal. Igen, elég sok negatív kritika érkezett az ipon-nal szemben, de azért pozitív vélemények is akadnak szép számmal.
        Mindenesetre egy ilyen cikk elgondolkodtatja az embert, hogy inkább fizessen más, megbízhatóbb helyen 1-2K-val többet, vagy kockáztasson: hogyha garanciális ügye lesz, akkor nem biztos, hogy minden simán fog menni.


        marcias
        (őstag)
        Blog

        Én eddig csak egy KVM switchet vásároltam náluk, és nem igazán működik faszán a cucc, csak az a baj, hogy viszonylag nehéz reprodukálni a problémát. Ettől függetlenül előjön, és egy idő után egyáltalán nem működik, szóval nem is használom. Ezek után 2x is meggondolom, hogy vidékiként nekiálljak-e gariztatni... :F

        Amúgy, egy időben nagyon ment nálam, hogy mindent Pesten vettem, de az utóbbi időben visszaszoktam egy local üzlethez, ahol már van nevem, ismernek, készségesen kiszolgálnak, elmondják, hogy mikor mi fog jönni, mit érdemes megvenni. Nekem ez megéri azt az 5-10% felárat. És ha baja van, akkor azonnal cserélik. :K

        Pl. egy bizonyos monitor 52 helyett 55-be fájt, de a gyártó által nem szavatolt subpixelhibát is azonnal cserélték! Kiváncsi lettem volna, az IPON kicserélte volna? :P

        [ Szerkesztve ]


        3.Aragorn
        (addikt)

        Nem úgy festem le, mint a poklot, de ami szar, az szar, és nem fogom azt mondani, hogy "szar, de azért vannak jó vélemények is..." Legyünk már kicsit szélsőségesek! ;]


        3.Aragorn
        (addikt)

        Tudsz jobbat? Mondjuk ha a vonatjegyek árát nézed, hááát... lehet hogy én is hagynám a f@szba...


        Jim Tonic
        (nagyúr)
        Blog

        Ne vegyél rá mérget! Találkoztam már HDD gyilkos alaplappal.

        [ Szerkesztve ]


        Dany007
        (veterán)
        Blog

        igen, valamilyen szinten egyet értek ^Clown-al.
        Azért nem kell a halálba küldeni őket, de ami tény az tény.

        Én is mocskosul utálom az ilyet... Iszonyúan fel tud húzni, ahogy ez a story is tette.

        Láttam már én is sok helyen az ipont. Depo is ki szokta őket dobni. De ezek után én is inkább fizetek többet, csak biztos legyen a dolog.
        Mégha 1-2 ezer Ft.-on nyafogna a vásárló, de ez 33 ezer... valakinek a fél havi fizetése! De legalábbis nekünk egy havi fűtésszámla...

        Itt veszprémben van egy cég. Eléggé nagyképű faszok ott is az eladók, viszont rendesek. Legalábbis az egyik. Egyszer még egy régi Gef 5600-ast vittem vissza. Elég ratyi volt a teljesítménye, én meg noob azt hittem, hogy azért mert v.mi baja van. Azt mondta az eladó, így nem fogják kicserélni gariba, mert amíg ad képet, addig az jónak minősül. De azt mondta, hogy majd "elrontja" nekem és akkor tuti kicserélik! És jééé egy vadiúj bontatlan kártyát kaptam :) Persze a teljesítmény nem javult... De ez már hozzáállás kérem szépen!


        marcias
        (őstag)
        Blog

        Elvileg él náluk a garanciafutár, szóval hozzák-viszik a rossz, illetőleg a csere készüléket. A most olvasott sztorik után viszont félek, hogy visszaküldenék azzal, hogy "Jó ez!" (arra alapozom ezt ugyebár, hogy nem kaputt egészen, csak van hibája), és téves riasztás miatt fizessem ki utólag a futárt? :(

        Azt azért itt jegyzem meg - mielőtt elharapózna az alaptalan ócsárólás - hogy csupán spekuláció ez, az is elképzelhető, hogy gond nélkül cserélnék nekem! Csupán a fentiekből kiindultakat ültettem át az én esetembe!

        Danny007: A jó kereskedő tisztában van vele, hogy sokszor ha lenyel egy-egy kisebb pénzügyi veszteséget (teszem azt, kicserél valamit, amit zsebből kell fizetnie), de ezzel megnyer magának egy vásárlót, sokkal többet nyer pénzügyileg később (hiszen elégedett lesz, és a későbbiekben is nagyobb eséllyel fog ott vásárolni). Arról már nem is beszélve, hogyha korrekt, nem akarja rásózni a tudatlanra a 4GB-os DDR2-es kártyát, és nem a törött dobozost adja el elsőnek, meg hasonlók, az ugyanúgy hoz a konyhára utólag kamatostul. Csak egy nagykereskedőnél, vagy webáruháznál ezek a dolgok kevésbé jelentkeznek.

        [ Szerkesztve ]


        ^Clown
        (veterán)
        Blog

        Egyértelmű a válasz: maradj a local shopnál :)

        marcias: mi a hibája a switch-nek?

        [ Szerkesztve ]

        (#49) moma


          moma
          (őstag)
          Blog

          teljesen egyetértek. az ipon addig jó míg nem kell gariztatni. nagyon gázok azok a fickók akik ott vannak.

          nekem scannerrel volt tök hasonló sztori. bevittem három napon belül, hogy cseréljék. de mivel nincs raktárkészlet, majd telefonálnak, ha mejött. amikor telefonálnak kiderül nem is intéztek semmit mert ők nem tudják reprodukálni a hibát, jó a cucc. bemegyek hitetlenkedve elhozom, otthon kideül, hogy ugyanúgy nincs rendben. eközben végig sacc az jön le, hogy biztos én bénázok valamit és már olyanra kérdeznek rá, hogy eredeti e win-t használok-e, mert lehet attól van, meg hasonlók. meg, hogy már lejárt a három nap és ezért nem is cserélhetik(holott eredetileg 3 napon belül vittem be). valahogy megpróbálnak lekoptatni, hogy nekik ne kelljen cserélni. aztán egy ponton amikor vittem volna be, útbaejtettem az epson szervízt és ott simán mondták, hogy rossz a cucc és cserélik is a belsejét és pár nap múlva mehetek is érte(nagyon korrekt az a szervíz). És ezek miatt szerencsétlen iponosok miatt szoptam egy csomót járkáltam ide oda stb... miközben egy nem jó termékről nem voltak hajlandók elismerni, hogy nem jó.

          egyébként amíg ott voltam bent és láttam, hogy hogy foglalkoznak másokkal is szépen lejött amiről írsz. hogy addig amíg nem üvölt az ember, addig megpróbálják lekoptatni. ha már kiborult és látszik, hogy nem megy el. akkor felajánlanak valamit.


          #72042496
          (félisten)

          Uhh, a mindenit, nagyon durva történet, a vége igencsak kicsapta a biztosítékot! :((

          Amúgy a hol működik, hol nem típusú kontakthibákra egy kis WD-40 megoldás lehet. Ilyen esetben mondjuk nyilván nem áll neki mókerolni az ember, de azért leírtam, hátha valakinek jól jön. :)

          üzenetek