[Re:] [Realradical:] IPON –avagy legombolásom története- - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Sanyo77
(tag)

Szerintem menj vele a homar.blog.hu - ra.

Ott nagyobb visszhangja lesz, és nem érdekli őket a hitelrontás.
Ezért szeretem a nagyobb boltokat. Azoknak nem tétel az ilyesmi, van ahol meg se nézik, úgy cserélik.


Realradical
(őstag)
Blog

Az aquanál nagyon jó tapasztalataim vannak. Maximálisak korrektek voltak velem mindig a Pólusban és a dohány u.-ban is srácok.


Realradical
(őstag)
Blog

Azt a párom bevállalta a mai napra, ő szeret ott olvasgatni. A fogyasztóvédelemmel is felveszi a kapcsolatot.
Nem is a pénz miatt, ez már inkább a sértett egónkról szól.


Mr.Csizmás
(félisten)
Blog

A központ szervizük is rendes. DDR Samsung 512-n fogtam 1-2 hibát memtest-el, bevittem, kicserélték szó nélkül egy teszt után. ~ 10 perc :K

mephi666: közben megtaláltam a m*stralos topicot ;]


cizoe
(őstag)
Blog

OFF: Gamepodról levehetnéd, tudom fontos a széleskörű publicitás, de szvsz nem oda való. ;) Csak mielőtt más venné le, semmi rossz szándék. :R

[ Szerkesztve ]


mephi666
(nagyúr)
Blog

a sok negatív példa után mondok ellenpéldát is... :) a bolt neve legyen egy feladvány :D

kecskeméten általában 1 adott boltban szeretek vásárolni, mert aránylag a legolcsóbbak és messze a legkorrektebbek... egyik haveromnak vittem onnan anno egy 50x körüli lg cd-olvasót még pár éve, amiben felrobbant egy újságos cd-melléklet... de olyan szinten, hogy ha megráztam a meghajtót olyan hangja volt, mintha 2 marék rizst öntöttek volna bele... visszavittem gariidőn belül, ott kapásból megnézték, mondtam mi történt... erre válaszolták, hogy elvileg erre nem vonatkozna a gari, mert a lemez hibája lehetett, de megnézik mit tehetnek: srác 1perc alatt szétkapta, kitakarította, aztán megnézték, hogy müxik-e? valami lett a tálcájával, mert folyamatosan kiadta... erre mondták, hogy: na ez már elég indok egy cserére... felküldték pestre és pár napon belül mehettem az újért... de volt olyan is, amikor még nem a városban laktam, hogy egy 15"os crt-t vettem náluk még vagy 8éve, aztán kb 1km séta lett volna a buszváróig... ahogy kijöttem tőlük, kb 50m-t mentem és a szervizeskocsijukkal az egyik ott dolgozó utolért és elvitt a buszváróig, mert arra volt épp munkája... harmadik példa meg: kb 2 éve vettem náluk 1db ddr2 800-as 1gigás samsung modult és pár héttel később akartam egy párját, de nem volt készleten... goodram volt csak... visszavették a samsungot aktuális áron (ami több volt, mint a vételár) és 2db goodramot vittem el helyette... de rengeteg pozitív példát tudnék mondani, ami velem vagy ismerőseimmel esett meg ott... :) mi lehet a bolt neve? :D

mod: szerintem ezek a boltok csinálják jól, mert hosszú távon odaszokik az ügyfél a korrektség miatt és nem azzal számolnak, hogy most vesz mondjuk 50ért egy vga-t a vásárló, hanem azzal, hogy elérik, hogy 1év múlva és 5év múlva is ott vásároljon :) másik dolog: felesleges szívózni, mert végső soron úgyis az ügyfélnek lesz igaza, hacsak nem nyeli le töketlenül a békát :(

[ Szerkesztve ]


Realradical
(őstag)
Blog

Jaa, azt hittem az csak a kereséshez kulcsszavak, le is szedem menten.

szerk: megtörtént

[ Szerkesztve ]


Petike1007
(tag)

fogyasztóvédelem mindenképpen....vásárlók könyvének szem előtt kell lennie,vagy legalábbis első köhintésre át kell adni. Meg a 3 napos gari...miazhogy nem adnak egyből cserét?
Meg én felhívnám vagy megkeresném a főnöküket is és megmondanám,h büdös a munka a szervizes fiúknak...már ha csak elbeszélget velük későbbiekben lehet jó lesz...meg mondd meg neki,h másodjára se azt kaptad teljesen amiért fizettél...
Ez egyéni vélemény...lehet belekötni,de nem az IPONOS szervizes fiúknak akik itt bóklásznak:D


Karma
(félisten)
Blog

Esetleg Lingvin? :DDD Nekem mindig szimpatikusak voltak, sokáig az ár szempontjából is, csak mostanában Pesten vásárolok, ha kell valami :B


mephi666
(nagyúr)
Blog

nyert :) de tényleg korrektek, nem? nem szokott általában problémám lenni az ott vásárolt dolgokkal, de ha mégis akármi lenne, mindig segítőkészek... és szerintem ez nagyon fontos a kereskedelemben/vendéglátásban... mert elég általában 1szer hibázni és oda nem megy vissza többet az ember... és akkor cseszheti a cég, hogy 1szer lehúzta az ügyfelet... legközelebb már nem oda viszi a pénzét, hanem máshova... a legjobb ügyfelek azok, akik folyamatosan visszatérnek... étteremben az a legcikibb, ha nem tetszik a kiszolgálás/étel/stb, hogyha jó nagy borravalót adsz és megmondod a véleményed és azt, hogy többet nem fognak ott látni... elgondolkodhatnak és aki látja a jelenetet, az is el fog gondolkodni... boltban viszont cserét/pénzvisszafizetést el lehet intézni minden esetben... nem pártízezrükbe kerülne, ha a fogyasztóvádelem szállna rájuk és százezrekre büntetnék őket... :)


manu75
(aktív tag)

Úgy gondolom érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulni. Nem te vagy az első és valószínű az utolsó sem akit semmibe vesznek miután rád sóznak valami hibás terméket. Mivel 3 napon belül vitted vissza kötelessége kicserélni a hibás terméket, nem tesztelni meg stb. A hozzáértés hiánya meg nem mentesíti őket. A vásárlók könyve pedig az üzletben mindenki számára elérhető helyen kint kell legyen ellenben vaskos büntit kapnak a fogyasztóvédelemtől. Máshol is olvasni, hogy az iponnál a garanciás ügyintézés kész kínszenvedés.

[ Szerkesztve ]


Reset Elek
(aktív tag)

Mistral II.


iPon-Paradi
(újonc)

Kedves Forumozok,

Elegge meglepodve es erdeklodve olvastam ezt a temat es a hozzaszolasokat, mivel pont a garancia az, ami az utobbi idoben a legnagyobb figyelmet kapja, hogy minden rendben legyen.

Az elmult evek soran sikerult elegge megnonunk, szerintem koszonhetoen a jo arainknak es a jo szolgaltatasnak /gyors szallitas, tesztek, hirek, aktiv forum elet, stb./, sajnos ezzel egyutt jar a garancialis termekek novekedese is. Mivel mar tobb panaszt is olvastunk, ezert tavaly mar lecsereltuk az egesz garancias csapatot, plusz identol bevezettuk, hogy a 3 naposokat 3 napon belul, a tobbi garanciat pedig maximum 15 napon belul intezzuk /csere-penzvisszafizetes/. Hangsulyozom a maximumot, torekszunk ra, hogy ezen belul el legyen minden intezve. Mivel foleg webshop vagyunk, ezert sajnos azonnal nem tudunk semmit cserelni, a termekeket nekunk is ellenorizni kell, melyet meg utana a nagykerben is ellenoriznek. Sajnos-nem sajnos, a visszahozott termekek 50%-a nem hibas, csak a vasarlonak nem sikerult jol beuzemelnie. Ilyenkor a garancia dolga persze, hogy segitokeszen es kedvesen oldja meg a problemat. Altalaban ha valami nem kompatibilis, akkor ki is csereljuk /ha megvan az eredeti csomagolas/.

A 15 napnal kevesebbet sajnos nem tudjuk bevallalni, mert ennel meg hosszabb is az atfutasa /nem nalunk, hanem a nagykernel, bar tobb teljes konfig tesztelese sem egy nap/. Igy is jelentos veszteseggel mukodik, de ezt meg be tudjuk vallalni. Szerintem ez vallalhato ido, cserebe az alacsony arakhoz kepest, es persze ahhoz, hogy az eladott termekek nagyon kis resze hibasodik csak meg, es a legtobbet joval 15 napon belul cserelni tudjuk.

A garancias csapatnal bevezetjuk a nevkartyakat es kulon forumot nyitok ra, ahol mindenki leirhatja a problemajat, amit 3 napon belul kivizsgalunk, ugyanitt lehet jelezni, ha valakinek 15 napon tul csuszik a garanciaja, ott is megtesszuk a lepeseket. Itt erheto el a forum: http://ipon.hu/forum/index.php?showtopic=6701

Mivel mindig is a legjobb arakra es a korrekt kiszolgalasra torekedtunk, ezert a konkurenciatol eleg sok tamadas er minket, amit szerintem a mostani valsagos idokben meg tobb fog kovetni, szerencsere mar eleg biztos talpakon allunk. A mistral es a bluefish trukkos tevekenysegehez /garancia, adocsalas, etc./, azert ne hasonlitsuk az iPon-t, nalunk is vannak persze hibak, de torekszunk ezek kijavitasara minel elobb, csak mivel mi nem adocsalasbol elunk, ezert oda kell figyelni, hogy a koltsegek ne nagyon szalljanak el, megis korrekten intezzuk az ugyeinket. Ilyen egyebkent a telefonos is, mivel mi elsosorban webshop vagyunk, a rendeleseket es az egyeb ugyeket elektronikus utra probaljuk terelni, emailben valaszolunk mindenre. A garancia nyitvatartasi idoben 1 oran belul megvalaszol minden emailt /ezt is ujonan vezettuk be/. 4 vonalunk van, ennel tobb vonalat nem tudunk fenttartani es kiszolgalni.

Remelem sikerul a bizalmat helyreallitani, kernem ha problema lenne, az iPon forumaba irjatok, ott valaszolunk mindenre, azt olvassuk rendszeresen. Koszonjuk, hogy felhivtatok a problemakra a figyelmet.

Udvozlettel,
Paradi Andras
iPon Computer Kft.


westcoastog
(veterán)

már az iponban is csalódnom kell? eddig rendeltem pár cuccot semmi gond nemvolt velük eddig csak jót mondtam a boltról , nade hogy ezis ide jusson! :W
Balassagyarmaton volt egy kellemetlen ügyem a spuri-comp ban , a kiszolgálás az valami kegyetlen :W két kis fiatal gyere egyik hátul gépezik a másik assasins creedet tol stb,
az eset az volt hogy vittem az inno 8600gt-met gariztatni mer 20nappal a gari lejárta előtt bedöglöttek a mem-ek rajta, 1jó hónapig cserélték de nem is ez volt a baj, hanem az állandó hazudozás amit levágtak(volt ez 2008 nyár elején) mondják jövöhéten már lehet érte menni, megyünk de semi mer nemkaptak meg stb stb, menyünk holnap mert ma mennek fel pestre, megyünk másnap megint semmi, és ez így ment pár héten keresztül , aztán amikikor már eljuttotam oda aztmondták ma meglesz kiviszem őrhalomba ugyis megyek szécsénybe, + rákérdeztem mért nem hozták és azt mondták az ipmortőr vagy ki nyaralni volt valamejik szigeteken.. és persze ők minden nap pestre mentek de azért nemtudták hozni....(persze nem jött :W és még aznap a boltban látam egy gigabyte 8600gt-t) ezután emgkaptam azt a karit amit a boltban láttam szép.. remélem érthető bocs hogy hoszu lett :R


Realradical
(őstag)
Blog

Köszönöm a korrekt hangvételű hozzászólást. Esetleg az én ügyemben lesz valami fejlemény? Mindent megértek, hogy égnek a vonalak, hogy túlterheltek az emberek, hogy sok a vevő.

Azt viszont nem hiszem, hogy a békéltető testület előtt egy ilyen magyarázat megállja majd a helyét.


Brumi˘
(addikt)
Blog

IPON nálam se favorit... Rendeléssel semmi baj, a házhoz szállítás is megérkezik időbe, de személyesen bemenni nem ajánlom senkinek. Olyanok az emberek mint a környék... És szerintem ezzel mindent elárultam. Elég sokat vásárlok számtech "boltokban", de ilyen bunkó, pökhendi brigádot még nem láttam.


^Clown
(veterán)
Blog

Örülök, hogy javítani szeretnétek a garanciális ügyintézés színvonalán. Ebben a konkrét esetben mit fogtok lépni? A fórumozók jó részét érdekelné, hogy a vevő miért nem cseréltethette ki elsőre az egeret (3 napon belül erre jogszabály kötelez), illetve a cseretermék miért olyan, amilyen. Várjuk a választ!

Üdv
egy iPon vásárló

[ Szerkesztve ]


mephi666
(nagyúr)
Blog

én is örülök, mert ez a mostani hozzáállás máris sokkal korrektebb, mint a korábbi... csak hát szerintem nem kellett volna ennyit sem várni a lépésekkel, mert aki elveszítette az iponba fektetett bizalmát, azokat az ügyfeleket visszaszerezni elég kemény...

én is kíváncsi vagyok a fejleményekre és érdekelne, hogy a #18-ban linkelt kb 1éves eset hogy zajlott le végső soron...


^Clown
(veterán)
Blog

Ez így van. Amíg megnyugtató válaszokat nem kapok erre a két konkrét ügyre vonatkozóan, addig bizony kétszer is meggondolom, hogy az iPonban vásároljak... De szerintem nemsokára megkapjuk a választ, és mindenki megnyugszik, a bizalom pedig helyreáll :R


Dany007
(veterán)
Blog

Szerintem már lehet egy jó pont, hogy itt van, és reagált valamit.
Bár én nagyon kíváncsi vagyok a fejlemények végére. Mert még mindig úgy áll a dolog, hogy inkább nem vásárlok ott. De meglátjuk ez az eset hogy alakul.

üzenetek