Ez az első cikkem, csak azért írtam mert feladat volt írni egy cikket, de gondoltam felrakom, nekem ez a véleményem az idei repülőnapról!
hozzászólások
Szerintem kicsit tördelhetnéd, így nem túl jól olvasható
Igen, így már jobb
Akik az árpádsávos zászlókkal voltak, azoknak milyen autójuk volt? Csak mert a solymári majálison sikerült megfigyelnem, hogy az ''elnyomott'' szélsőjobb ML mercedesekkel képviseltette magát...
Minden ilyen nyílt program az ilyen szemetet áruló árusokkal van tele, ez nem mostanába lett csak divat.
Sajnos ezt nem figyeltem meg, de feltűnően sok Audi lézengett...
Kokó: Az a problémám az egésszel hogy a repülők csak úgy mellékesen voltak megemlítve, vegyél minél több vackot. Azt már bele se írtam hogy a kommentátor 5 percenként ismételte azt hogy mikor, mennyiért, kivel, mivel lehet majd sétarepülni.
Azért másvalaki véleményére is kíváncsi lennék aki kiment a rendezvényre!
Ez hozza a pénzt. Csak azt nem értem, hogy ezek az árusok miből élnek meg?
Lefizetik a helypénzt, odautaznak stb., de én egyszer sem tapasztaltam, hogy akkora hatalmas forgalmuk lenne. Bár az biztos, hogy a haszonkulcsuk szép nagy, szerintetek mi kerül egy szelet kenyérben 40 Forintba?
mz/x
amint látom fogalmad sincs, hogy mi a lényege egy ilyen repülőnapnak.
először is azért rendezik, hogy profitáljanak belőle. - mily meglepő -
a kommentátornak ezért kell ezt népszerűsíteni. eleve az emberek többsége csak azért megy ki, hogy lásson repülőt, holott az lenne a lényeg, hogy aki kimegy repüljön is ,ezzel támogatva az igencsak kevés pénzből éldegélő magyar sportrepülést.
a tavalyi, Dunakeszin megrendezett ugyanilyen repülőnapon 200 000 forint nyereség volt, a szponzorok, repülések, egyéb bevételekkel együtt. igaz hogy sok fölösleges vackot árusítanak, de valamiből meg kell élniük, és kell hogy népszerásítsék a repülést, nehogy kihaljon a pilótatársadalom.
igazából ezeken a napokon az a legnagobb siker, hogy van kb 100-150 kölyök, aki eldönti, hogy pilóta lesz, és érdeklődik a tanfolyamok iránt, majd lesz közöttük 30, aki komolyan úgyis gondolja, hogy megér a tanfolyam félmilliót, majd abból kb 7-8an el is kezdik a tanfolyamot, és abból lesz kb 4 pilóta.
és ne gondold hogy a szervezők és lebonyolítók pénzt kapnak. még a pilóták sem. Bessenyei és Veres esetleg kap egy 20-ast, de akik tologatják a gépeket, meg végzik a munkát, azok kapnak 5600 forintnyi lerepülhető összeget a számlájukra. és a rendezvény csekély nyereménye jellemzően annyira elég, hogy kifizessék a gépek biztosítását.
Bevallom, a kommentek keltették fel az érdeklődésemet.
Túl sokat foglalkozol az odaérkezéssel, ráadásul nem is elég érdekes a leírás. Több időt szentelhettél volna inkább a repülőgépek leírására, vagy a kommentátor bírálása helyett te magad írhattad volna ide , hogy ki milyen figurákat csinált, és hogyan hatott rád a látvány. Az Árpád-sávos zászlót például meg se kellett volna említeni! Olyat láthatsz Madridban is, és akkor mi van?
"Lefizetik a helypénzt, odautaznak stb.," Ezért 40Ft egy szelet kenyér.
[ Szerkesztve ]