A bruce lee egy időben ingyenes volt badára... hatalmas játék és úgy látom egy az egyben ugyanaz. Azt biztosan ajánlom.
Megfogadtam 1 hónapja idén nem veszek több játékot erre 200 huf-ért mass effect... ej..
[ Szerkesztve ]
A bruce lee egy időben ingyenes volt badára... hatalmas játék és úgy látom egy az egyben ugyanaz. Azt biztosan ajánlom.
Megfogadtam 1 hónapja idén nem veszek több játékot erre 200 huf-ért mass effect... ej..
[ Szerkesztve ]
Nagyon jó játékok pár meg is van(nfs, me, mp, dead space, dungeon hunter stb), az az egy bajom van hogy mindent a telo belső memóriájába ment és lassan betelik az sgs 6 gigája, nem tudja valaki, hogy lehet meggyőzni a játékokat, hogy az sd kártyára települjenek ?
Az a helyzet, hogy a note-n a belső tárhelyet a telefon SD kártyaként látja és az SD kártya external SD-ként fut a rendszerben, gondolom sgs-n is így van.
Sajnos még megoldást nem találtam rá, hiszen amit SD-re teszel az a belső memóriába kerül, de minden progi örül, hogy hehe sd-ről futok...
[ Szerkesztve ]
Igen, az sgs-en is így van.
Igazából a cikkírótól számítottam valami okosságra, ugyanis gondolom a neo belső memóriája nincs több mint az sgs-é, így lehetséges hogy találkozott a problémával...
vagy mindig letörölt valamit ha újat telepített?
Nagyon nagy cikk , köszönjük! Lesz miből mazsolázgatni!
Amit még ajánlani tudok, és elmegy régebbi telefonokon is
[Free Heroes 2]. Ha megvan az eredeti akkor, egy teljes értékű Heroes 2 (amúgy egy heroes 2 demónak felel meg)
A Neo V-nek 1GB belső memóriája van, amiből 320MB-ot kap a felhasználó. Maguk a programok a belső memóriába települnek, de a cache data alapból az SD kártyára töltődik le.
Akit zavar, hogy a belső memóriába szedi le a cache-t, az esetleg megpróbálhatja rootolás után azt, hogy a Move2SD Enabler programmal átrakja a programot, ezután hátha oda kezdi leszedni a cache-t is.
[ Szerkesztve ]
Basszus, hogy ilyenek miért nincsenek WP-re
en dosboxal probaltam az egyet, egerrel teljesen jo lehet
Nagyon klassz írás!
Valaki nem tudja, hogy a motorola defy/ defy+ gpu-ja mennyivel gyengébb (gyengébb?) az adreno 205-ösnél?
Diablo 1-hez en egy PS emulatort vettem es egy PS verzios diablot szereztem be hozza. Az az elonye megvan, hogy az mar controllerre irodott es nem bill + eger kombora. Szinproblemak se voltak, bar a hang akkor meg nem jol mukodott (SGS2)
Köszönjük a cikket, én most ledöbbentem, hogy mi minden van már Anroidra Igazán bevehetted volna még, mint MMO-t a Pocket Legends-et, Star Legends-et, Infinity Blacket, valamint személyes kedvenc game-em, a Galcont.
Wikirol:
205: 40M triangles/second, 432M pixels/second, @200MHz
SGX530: 14? M triangles/second, 500? M pixels/second, @200MHz
Adreno 200-as gépekkel miként alakulnának ezek a játékok?
[ Szerkesztve ]
Él még az IG2 kulcsos dolog? Ha igen, letenném a voksom az aszteroidaelpusztításos válaszra, jól jönne egy IG2 iPadre
Mass Effect Infiltrator -nál nálam xtab-70-en (mali-400mp gpu) csak akkor nincs fekete textura, ha chainfire3d -ben PowerVR plugint használ és eléggé le kell "butítani" a grafikát hogy hibátlan legyen (Reduce texture size és Unroll textures).
Kár, mert ShadowGun elég jól ment rajta chainfire3d nélkül is, ez meg csak úgy, ahogy fent írtam.
Amúgy végre nem gáncsoskodott a letöltés SD-re az EA szerveréről, mint a Dead Space-nél tette.
Max Payne régen nagyon tetszett, itt viszontlátva ... hát elég érdekes élmény. Olyan mint ha aimbottal végig pörgetném zsebtv-n.
[ Szerkesztve ]
Köszi, de nekem ebből csak az jön le, hogy az első érték sokkal kisebb az 530-as gpu-n... :-D
pontosan azt is jelenti
Magas poligonszamu jatekoknal johet elo nagy kulonbseg, "baltaval faragottaknal" elofordulhat, hogy meg sem erzodik.
A nyulfarknyival magasabb pixel fillrate meg magasabb felbontason valo kisebb lassulast vetithet elore.
Csak apro erdekessegkent:
Xbox 360 - 500 Million Triangles/sec
PS3 - 250 Million Triangles/s
Xbox 360 - 16 000 - 24 000 Million Pixels/sec
PS3 - 16 000 Million Pixels/sec
[ Szerkesztve ]