[Re:] [joghurt:] Minőség - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Hieronymus
(addikt)
Blog

Ez életveszélyesnek tűnik.
Ilyet még nem láttam, :Y


Kisgépkezelő
(senior tag)

Az aluvázak alkalmanként szoktak repedezni anyagfáradás miatt. Akár márkásabbak is. A anyagból legyen a biciklim váza jellegű cikkekben általában ezt hozzák fel az aluvázak hátrányaként. Élőben mondjuk ilyet még nem láttam, de a google azért bőven dob rá találatot.


twollah1976
(őstag)
Blog

Meg az a szerencse, hogy nem hullott szet alattad a bringa.
Elkepzelni is rossz, hogy akar fel is nyarsalhatott volna a vaz.


CounterBoci
(senior tag)
Blog

Az alu fárad ahogy írod, viszont az az alucső brutál erős ilyen igénybevételre. Más lehetett a hiba oka. Bizonyos alakváltozás alatt nem is szoktak foglalkozni az alu fáradásával, mert gyakorlatilag "örökké tart".


Feruendios
(aktív tag)
Blog

Nyilvan :D Egy 10 eves vazrol beszelunk, nehany auto hamarabb elrohad.

[ Szerkesztve ]


joghurt
(addikt)
Blog

A Thököly bringasávján vicces lett volna egy 7E elé dőlni...


twollah1976
(őstag)
Blog

Tok mindegy, hogy mi ele dol ki az ember ha a masik nem szamit a dologra.
Eleg ha egy masik bringas eluti az embert.


Kisgépkezelő
(senior tag)

Mind a magyar, mind a nemzetközi kerékpáros sajtó úgy tartja, hogy az aluváz hajlamos a törni hosszú igénybevétel után. (Egyébként a karbon is.) A gyártók próbálnak valahogy kompromisszumot kötni, hogy azért erős is, legyen egy váz, de ne legyen túl nehéz, úgyhogy nincsenek ám ezek örök életre tervezve.


CounterBoci
(senior tag)
Blog

Az igaz, hogy fáradásra nehéz tervezni. Lehet spórolnak az anyagminőségen is. Szoktam méretezni alkatrészeket, ezért nem értem.
Gondolj csak bele egy autó alufelnijébe. Ahogy forog, folyamatosan összelapul, majd vissza. Mégsem törik, mert olyan kicsi az alakváltozás ha jól van tervezve, hogy nem fárad tőle, pedig élete során pár milliószor összenyomták.

Tudomásom szerint viszont a karbon sosem fárad el, ez az egyik nagy előnye, azt mondják nálunk a kompozitmérnökök. Ráadásul a rezgést is kioltja. Például helikopter "lapátot" alias forgószárny aluból cserélni kell x üzemóra után, karbon viszont tényleg örök élet, +1 nap.


Kisgépkezelő
(senior tag)

Belegondolhatok. De ugye itt jön a kérdés, hogy négy felni vastagabb e annyival egy bicikliváznál, mint amennyivel a biciklis könnyebb egy autónál, meg még ez-az, úgyhogy azt mondanám, hogy tippem sincs hogy az alufelni nem fárad el, azt jelenti e, hogy a bicikliváz sem fáradhat el. :D


Somatom
(veterán)
Blog

Na, ezután mondhatják nekem a tudorok, hogy Budapestre, utcai használatra fölösleges volt fully -t vennem, 120 -as rugóutakkal.


Fall-N
(veterán)

Hát nem tudom. A karbonra azt szokták mondani, hogy kötőanyag (ragasztó), ami tud öregedni, így az sem örök élet. Egyáltalán van konzumer piacon olyan?


Csupingo
(veterán)

Minden van, csak előbb pár vesét kell szerezni.


MineFox54
(őstag)
Blog

[link]

van hát

(Modiknak: nem hirdetés, csak ennél értelmesebb találat nem jött a karbonváz szóra, bocsi)


Eastman
(őstag)
Blog

Acél GT-k voltak ilyen törősek régen. Báár, nekem szerencsém volt velük; 16 éven át használtam egy használtat, hiba nélkül. Brutális a fotó. :(((
Legallyaznám ma és hétfőn öt lépésről beb@$#nám az udvarra/üzletbe, oda ahol anno vettem. Brutális. Elképesztő nagy szerencséd van!

[ Szerkesztve ]


Eastman
(őstag)
Blog

Ne haragudj, ide teszem a képet is, mer' a'szondják majd, hogy húúú, mennyire bárdolatlan vagyok.

[ Szerkesztve ]


csibe1
(addikt)

Szerintem jól tetted, mert a pesti utaknál vacakabbat Európában nehéz találni.
Anno volt is róla egy teszt, egy Golfot szereltek fel érzékelőkkel; csúnya értékek jöttek ki a pesti utakon.

üzenetek