Utánaolvasva sajnos már nem kérdés, hanem tény
[ Szerkesztve ]
Utánaolvasva sajnos már nem kérdés, hanem tény
[ Szerkesztve ]
Épp a napokban láttam egy ilyen versenyt, ahol hallottam a nevét.
RIP
Szintén. Azt hiszem pont Olaszországban volt a verseny.
Isten nyugosztalja!
A BO információi szerint a 22 éves tulajdonos vezette a gépet...
Tapasztalat, élettapasztalat az ilyen "veszélyes üzemhez" elengedhetetlen. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Pff... most néztem a videókat. Nem szeretnék így meghalni.
Remenykedtem, hogy nem O lesz, a hirportalok elegge titokzatosan irtak a balesetben elhunytakrol.
Nyugodjek bekeben!
A leirasok alapjan dugohuzo tipikus esete. ( vitorlazogepeknel ezt kulon tanitjak is , en imadtam, de megfelelo magassag kell hozza ( kedvencem volt az, mikor dugozni mentunk) . Sajnos a vitorlas balesetek egy resze is kovetkezett mar be ilyenbol , alacsony magassagban alacsony sebesseg, majd bedugozas. Talan emlekeztek, par eve kotelszakadaskor akart egy oktato meg a novendek visszaszallast csinalni , ott is meghaltak, se sebesseg se magassag )
Amugy RIP.
[ Szerkesztve ]
A BO információi szerint a 22 éves tulajdonos vezette a gépet...
..aki tudomásom szerint a csapatfőnök is volt egyben... meg még egy fotós volt a gépen...
R.I.P. Balázs...tehetséges pilóta volt..
A tapasztalt pilóták sok esetben felelőtlenebbek is, olyan szinten magabiztosak. Ebből következik be a legtöbb légi összeütközés. Például 2001. 04. 12-én a két Mi-24-est bőven több mint 1000 repült órával rendelkező oktatók vezették, mégis összeütköztek.
Ellenpélda: Besenyei Péter 26 évesen már nemzetközi versenyeken indult, Veres Zoltán 24 éves korában vált a műrepülő válogatott tagjává. Nyilván azért, mert tapasztalatlanok voltak.
az indexen le van írva a cikkben hogy tényleg bravúrozgattak, ha jól látom lakott területen.
én annyira nem sajnálom azokat az embereket akik mások életével játszanak, ha csak a saját magukéval az más. mindenesetre örülök hogy nem lett több áldozata a balesetnek.
R.I.P.