Csatoljuk a Tiszán innen lévő részt is Ukrajnához vagy a románokhoz! Az megold mindent
[Re:] [ldave:] Találós kérdés, MÁV témakör - BLOGOUT fórum
hozzászólások
szipipeti
(csendes tag)
Egy éve körül volt, hogy valami vasuti "szakit" megkérdeztek, hogy hogy van az, hogy 1846-ban átadott Budapest - Vác vonalon a menetidő (10 perc pihenővel) 59 perc volt...
Ma mennyi?
Mocskosul sokat fejlődött a "királyimáv"...
Egyébként a válasz az volt, hogy "ma is ugyan annyi a távolság a két város közt mint 1846-ban"
Egy ici-picit több megálló van azon a vonalon azóta.
Esetleg érdemes megnézni a zónázó menetidejét
Tikakukac
(titán)
Meg egy ici-picit több budai villa pár embernek
Ez az irreleváns dolog nem változtat azon a tényen, amire már ketten is próbáltunk rávilágítani
Tikakukac
(titán)
Áh, irreleváns. Az. Mi lenne annál irrelevánsabb esetünkben, mint a pénzek kitalicskázása ipari szinten és az emiatt elmaradt fejlesztések?
Nekem meg az irreleváns, hogy lett kétszer annyi megálló. Vagy háromszor. Felnőtt 2 generáció ennyi idő alatt ember, az ultra ciki ha nem ez, akkor semmi. Qrvára nem azért nem érek haza vonattal, mert sok a megálló, hanem, mert nonstop késik, elromlik, leszakad, bevár, eltéved, felrobban, elrepül akármit csinál az akármi. Mindegy mit lehet kitalálni vagy mekkora a képzelőerőd, a MÁV megoldja.
Szerintem kb felfoghatatlan az az összeg ,amivel kikecmeregne a MÁV a lekvárból...
Kb újra kellene indítani az 1958-1980 közötti nagy programot.Nem vicc nem lesz itt 3-5 éves ciklusba semmi komoly előrelépés,vagy csak kis távon
A megoldás hosszútávú..
Struccpolitika van most ,nem tudom nem fáj...
Olcsóbb venni pár modern szerelvényt,pár mozdonyt,betárazunk IC+ból,és egy pár évig csend lesz...
[ Szerkesztve ]
Tikakukac
(titán)
Az az összeg, ami eltűnik is felfoghatatlan...
Itt a kövi 50 évben sem lesz semmi. 3 napja árkot csinálnak előttünk. 24 óra nem kellett neki és már egyes pontokon be van szakadva a perem és 10cm-el tűnt el a betonszegély. Ilyen minőségben készül el minden. Minden.
Ezt mi nem láthatjuk...mármint a pénzt....
Valószínűleg a modern magyar vasutat se fogjuk...
Háttéripar 0
Kohászat ahol megbízható sinszál készül nincs
Bányarendszer ágyazatolási kabicsoláshoz nincs
Emberi forrás (amit anno a honvédség is adott) nincsen
Pályaépítő modern gép ( nem 30 éves Presser Pneumat) nincs
Nem szívesen írom le de az az 50 év nem is olyan barokkos túlzás.
Hidd el nem a MÁV-ot akarom védeni, 10 éve "pajtim" nekem is a vonatos közlekedés, de az eredeti felvetéshez továbbra sem tesznek hozzá ezek az ide nem vágó dolgok.
Tikakukac
(titán)
Okay, akkor ez patt. Szerinted nem, szerintem igen.
Na igen, a Southern. Mindig ra kell hagyni 10-15 percet, mert sosem lehet tudni, hogy fog-e kesni vagy sem. A Thameslink-el az elmult evben nem volt sok gond, legalabbis reggelente. Csak 4-5 alkalommal volt keses, de akkor tudtam menni massal.
Most epp Tokioban vagyok, es itt 6 perc is soknak szamit. Altalaban annyira ki lehet szamolni, hogy ha 45-re beerek egy allomasra, akkor kenyelmesen at tudok szallni a 48-as vonatra egy masik peronol. Tanulhatnanak toluk az Angolok.