Kidühöngtem magamat, csak az a kérdés, ha holnap megállít a rendőr és kéri a kötelező biztosításom díjfizetési igazolását... akkor meséljem el neki ezt a sztorit ?
[Re:] [localhost:] Biztosítás = biztonság ??? - BLOGOUT fórum
hozzászólások
lakóhelynek írd be a 1053 bp. kossuth tér 2-4-et, a csekket címezze ide.
Ha lehívásos díjfizetési módot választott:
ellenőrizze, hogy az Allianz biztosítási díj lehívására felhatalmazó csoportos beszedési megbízást befogadta-e a bankja
ellenőrizze, hogy a megfelelő fedezet rendelkezésre áll-e számláján
Felhívjuk figyelmét, hogy sikertelen lehívás esetén Önnek kell gondoskodni a díj befizetéséről!
Arról szó sincs, hogy bocsánat, MI NEM KÉRTÜK AZ ÖN BANKJÁTÓL a pénzt, de ezért is Ön a felelős!
De szép AVATÁR! CSIMZI!
[ Szerkesztve ]
Vagy csak meglepte őket a félév-váltás?
Tényleg elég hamar eljött a július elseje, az is igaz, hogy már elég régóta tudni lehetett, hogy jönni fog.
Nekem ugyanez az E-KGFB van de nekem éves(mármint egyben húzta le a számlámról). Én jan 4-én kötöttem meg(tulajdonképpen évköziként). Január 10-e után küldtek egy ideiglenes igazolást, majd március végén levonták a teljes éves díjat, és csak ezután kaptam meg az éves igazolást, amin az áll, hogy január 4-től vissszavonásig(köv. év jan. 4-ig) érvényes. A vicc az egészben, hogy az előzetes igazolás(ami miatt persze levontak 4 ezer forintot - persze ezt az összeg bele volt számítva az éves díjamba, szerencséjükre) január 4-től február 4-ig szólt, azaz volt majd másfél hónap amire nem volt igazolásom. Mikor ezt jeleztem nekik telefonon, akkor csak annyit közöltek, hogy ne izguljak, mert ha igazoltatnak, akkor a rend őre utánna tud kérdezni a központba, hogy van e a kocsimra biztosítás. Nem tudom, hogy létezik- e ilyen, de kétlem, hogy egy vidéki rendőr venné e a fáradtságot arra, hogy ilyet tegyen. a nagyobbik része szerintem csontra elsőre a csekket töltené.
Abban 200%-ig biztos vagyok, hogy ha rendőrtől emiatt kapok csekket vagy külföldön a zöldkártyám hiánya miatt kellemetlenség vagy kár érne, akkor a biztosító nyakába varrom az összes összeget, beleértve a telefonhívásaim költségét is!
Kamatostul!
Tényleg nem dolgozik ott egyetlen ember sem, aki értene a dolgokhoz, vagy legalább értené a dolgát?
Szerintem dolgozik ott olyan ember, csak nem az ügyfélszolgálaton .
Hát az Online ügyfélkiszolgáló rendszer is hemzseg a hibáktól!
A hibaüzenet értemezése:
"váratlan belső hiba történt" - Miért van VÁRT HIBA is ?
Abból vannak az ilyen kavarodások, hogy ezeket az értesítéseket általában csak számítógépek vezérlik. Ha az ügyintéző késik a személyes kezelést igénylő csoportos beszedéssel a banknál, akkor nem feltétlen viszik be a programba is ezt, és az meg csak azt érzékeli, hogy nincs befizetve.
Amúgy énmi így "mondtuk le" a lakásbiztosítást. Elkezdtük nem fizetni. Elvileg 3 hónap után lekapcsolnak a rendszerről.
[ Szerkesztve ]
Ha van rá időd/energiád/erőd, akkor kinyomtatni az összes levelezést, és besétálni a fogyasztó védelemhez. Ha ott megkapod az ügy hivatkozási számát, akkor írni még egy szívhez szóló levelet a biztosítónak, ahol megírod, hogy ezért és ezért az okok miatt úgy érzed, hogy nem jártak el veled szemben tisztességesen, és az ügy teljes kivizsgálását kérted a fogyasztóvédelmi főfelügyelőségtől. Megírni nekik a hivatkozási számot. Mindenképpen legyen az esetnek nyoma egy harmadik félnél is, mert ha valami baleset van, és bíróságra kerül az ügy, akkor a biztosító pillanat alatt el fogja tusolni az ilyen hibákat.
üdv, föccer
Pszáf az illetékes, most olvasgatom a honlapjukat.[link]
Crystalheart Kötelező biztosítást a csillagjósok szerint nem jó ómen "díjnemfizetés" miatt megszüntetni.
[ Szerkesztve ]
Az összes ismerősöm panaszkodik, hogy későn kapott csekket, nem jött meg az igazolás, stb... Mintha mindenhol megbolondultak volna a rendszerek - volt valami jogszabályi változás, ami elkerülte a figyelmem (és aminek egyetlen biztosító sem tudott megfelelni időben)?
AE
Akkor hozzájuk. A lényeg az, hogy minél hamarabb add le valami "hivatalos" szervnél a teljes doksit. Sajnos a biztosító 100%-ban el fogja tüntetni ezeket a problémákat, ha éppen úgy tartja érdeke. Onnantól kedve pedig az egy állítás, egy ellenállítás esete fog fenn forogni, ami nem elég a bíróságnak, hogy neked ítéljen. Ha te be tudod jelenteni, hogy ezen problémákat már előre jelezted x hivatalnál, akkor nyert ügyed van.
üdv, föccer
Az ügyben annyi a változás, hogy tizenkettedikén levonták a díjat, így ma reggel a díjfizetési igazolást már ki tudtam nyomtatni az online felületről és eltűnt a nyitó oldalról a fenyegetőző üzenetük díjhátralékra hivatkozva megszüntetéssel.
De a Zöldkártya-igénylés továbbra is HIBAÜZENETET dob.
Írtam nekik, on-line, hogy remélem a futár még itthon talál utazásom előtt!
ArchElf: mondom én. váratlanul jött a félév-forduló, hiszen nem ilyenkor szokott július elseje lenni
[ Szerkesztve ]
allianz rajta van a "tőlük soha, semmit" listámon. velem egyszer lehet kibaszni, ők megtették.
Olyan körülményes az éves visszamondás, és olyannyira csak egy évben egyszer lehet, hogy a halál sem akart azzal szórakozni.
volt akkor két autóm, mindkettőn allianzos kötelező. egyiket eladtam, azt, amelyiken a nagyobbik bónuszú kötelezőm volt (B10), amikor bevittem az adásvételit, megkérdeztem, hogy fel lehet-e cserélni a két autón a bonusmalus kategóriát, hogy amíg megint veszek egy másodikat, addig a megmaradton az eladott autó nagyobbik bonusa legyen, kicsit töprengett a hölgyemény, aztán püfölni kezdte a billentyűzetét és a nagyobbik bonus rákerült a megmaradt autómra. pár hónap múlva vettem megint egy autót, bemegyek allianzhoz hogy erre kérem azt a parkoló kisebbik bonus-t. olyan szemeket te még nem láttál, amikkel néztek rám . lényeg a lényeg, ezt így nem lehet, az a kisebbik bonusom, ami asszem B7 volt, az elment a levesbe. nem rokkantam bele az anyagi kárba, de ekkor kerültek fel a listára.
nyunyu
(félisten)
PSZAFfal kitorolheted.
Anyam esete a zallianzcal
HAPPY END:
Természetesen a biztosító megküldte a zöldkártyát, postai úton.
Meg is kaptam HÁROM példányban - három borítékban mindegyiket a hazaérkezésem után.
Más, teljesen más:
Kérdőmondatot tettem fel egy partnercégnek hogy ha A-nál is van biztosításom, és B-nél is, Ő melyiknek partnere?
Erre azt válaszolta, hogy Ő C-nevű partnercég, és hogy hogy "Önnek hol van a biztosítása azt én nem tudhatom".
Jaj!
Ebben az üzletágban mindenki ilyen ?
Fugyu!
Amerikában,a Vadnyugat Korában voltak *csodadoktotrok*aki a hiszékeny,ostoba,tanulatlan makiknak gyógyszert árultak MINDEN betegségre!
Azóta változtak az idők.Most nem csodadoktoroknak,hanem biztositóknak hívják őket!
Bementem egy ilyen peep-showba,hogy otthonbiztosítást kössek a frissen vásárolt kis kulipintyómra /szerény kis családi ház!/
Közölte a *törzs varázslója*,hogy vályogházra NEM kötnek biztosítást.
Hát mit kötnek? csomót,masnit?vagy ...fogadást?
No jó!
Megkérdeztem,hogy melyik biztosító köt biztosítást a kis vityillómra /ha netán lekapná a vihar a tetőmet?
A könnye potyogott,olyan jót nevetett...
Azt mondta:-Drága Uram! Magarországon egy biztosító sem köt biztosítást vályogépítésű családi házra!
Meg tudná valaki lassan,érthetően magyarázni nekem,hogy...MI A BIZTOSÍTÁS?
/Tán csak nem az,amikor a kuncsaftok csak fizetik a biztosítást,de ahol felmerül a kár lehetősége,hogy a biztosítónak fizetni kell----arra NEM kötnek biztosítást!
/Hát ez nagyobb ötlet,mint az *amerikai csodagyógyszer*!
Ha Valakinek mégis van ötlete /azon kívül,hogy kivándorolnék/...az világosítson fel l.sz.!