Egy GeForce4MX440- el voltam hasonlóan, akitől kaptam, azt mondta soha nem volt rajta borda sem, nemhogy még ventillátor. Na én tettem rá és működik is
[Re:] [Mokó:] PowerVR Kyro...Istenkáromlás & vegyes érzelmek - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Szia DS!
Nem akarok hülyeséget mondani de talán creative(?) volt vmi gf2 amin valóban nem volt még hűtőborda sem hehe...amúgy ha jól értesültem ezek ilyen ~5 W körül fogyasztanak.
Te jó ég mikor lett fél2?11:31kor néztem az időt és elkezdtem kipucolni a G15-öt.Hát kész,előjött nem egy karc amit eddig nem láttam de annyi baj legyen.
elvesztettem az időérzékem-nagyon ritka nálam az ilyesmi...
"Imádom" az ilyen idegesítő hibákat.
X-Games Pro Boarderben egyik pálya adott részén van egy bug, ha átugrottad ment tovább, ha beleesel fagyás.
Interstate 76-ban a parkolós pályán van egy láthatatlan gödör, ha beleesel, respawn.
The Crewban minden kilépés előtt Windowed módra kell állítani, különben Alt+Enterre is 30fps capes a játék.
V-sync ki/be kapcsolás csak felbontás váltással megy.
Régebben GTA V-ben a letálcázás kapcsolta be a Triple bufferinget.
Volt anno egy AMD-s konfigom amin az összes órajelnek oszthatónak kellett lennie 12-vel, akkor volt tuti, stabil.
Az aktuális Asus lapom UEFI-jében ha túl sokáig variálom a ház hűtését, fagy.
Tudnám még sorolni.
Régebben GTA V-ben a letálcázás kapcsolta be a Triple bufferinget.
Volt anno egy AMD-s konfigom amin az összes órajelnek oszthatónak kellett lennie 12-vel, akkor volt tuti, stabil.
, ez a 2 a legjobb
A GTA5- höz - egyébként az ilyen az objektum-orientált programozás+kódlapátolás eredménye. Valamelyik programozó rossz objektumba tette/örököltette a buffering metódusát, egy másik aki a keretrendszert írta, azt használta a tálcázást leíró rutinhoz, ekkor futott le az a kódrész - tipp, ha nem, akkoris valami hasonló alapú a bug.