[Re:] [Mr X:] Bömbi-blog, az új saga - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


#90088192
(senior tag)
Blog

Kína gagyirátor, volt vele érdekes kalandom, ha meghúzták az összefogató csavarokat beleért a forgórész az állórészbe, ha lazán hagytad akkor fütyült. :DDD


HussarF
(addikt)
Blog

Az olasz vonal nem jött be?


Mr X
(veterán)
Blog

Az a poén, hogy AutoDoc is árulja, oda van írva, Rotovis generátor, a képen meg ott vigyorog a Bosch logo rajta. :D

autodoc.de

HussarF:

Dehogynem, a 156-os már nincs meg, de a 147 még ott áll a ház előtt. :) Van, amiben egyik jobb, van, amiben a másik. A 147-es például jobban megy, rugalmasabb.

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Ne polírozd a lámpát, nem éri meg a vesződést- cseréld le és a langyos vizelet meg fog indulni a lábad szárán a különbség láttán :K


Mr X
(veterán)
Blog

Egy óra munka, csak polírpasztát kellett vennem, az új búraszett pedig 25k. Elsőre elég jó lett az eredmény. :)

De itt az a lényeg, hogy elpepecselhettem vele, ez amolyan kikapcsolódás nekem.


bitpork
(veterán)
Blog

Semmi baj vele csináld meg, csak ne rakd vissza :) Fel kellene gőzölni még uv védelemmel ami még egy 15k plusz alsó hangon és akkor szép és tartós is lenne, de így örülhetsz ha pár hónapig látni fogsz vele :B


Mr X
(veterán)
Blog

Lakkoztam, így azért tovább kitart. De ha mégsem, megrendelem a búrákat, 20 perc cserélni. 🙂


eldiablo
(addikt)
Blog

Grat. hozzá. M54-nél ellenőriztesd alkalomadtán az olajpumpát, mert az az achilles sarka ezeknek a motoroknak, ill az E46-nál a hátsó felfüggesztés szered kiszakadni/rohadni a helyéről.

A DSC szépen elveszi a nyomatékot, nehogy megcsússz vele, illetve a szívó motornál nincs az a hirtelen hátba vágó érzés mint bármelyik turbósnál.

Én is nézegettem az E46-ot, de túl sok fut belőle. Ha végig sétálok kb bármelyik nagyobb utcán, tuti parkol vagy 2-3 darab.


Mr X
(veterán)
Blog

30D után tényleg gyengének érződik, pörgetni kell, hogy haladjon. Bár többnyire nyugis vezető vagyok, így nem nagyon zavar. A típusbetegségeit ismerem, figyelek rájuk.


alkatraz3000
(senior tag)
Blog

esetleg még a DISA szelepet lehet érdemes megnézned. szeret leszakadni a tengely, aztán a lapát elindul felfedezni a motor belsejét. alin pl lehet kapni olyan felújító szettet, ami fémből van. nem olcsó, de végtelenségig jó lesz az egész és egyszerű megcsinálni. nekem is volt m54b22 szerettem. 210-et ment pályán, de egy tartós vágtatás után azért kelepelni kezdett, pedig motul 5w30-al jártam.

nem tudom a VANOS-od milyen állapotú lehet, de esetleg azt is érdemes felújítani. ha kiveszed a csapágyat belőle, akkor kb 5000 ft-ért bármelyik csapágy boltban lerendelik neked a 4-et minta alapján. Koyo/SKF minimum. A rattle ring szett tömítésekkel meg szintúgy aliexpress 5000-ért és patika lesz.


Mr X
(veterán)
Blog

Disa rendben van, azt már csekkoltam, a vanosnak utánanézek. Nem szoktam rettenet gyorsan menni, a 30D-nek sem tudom, mennyi volt a vége. 🙂 Alkatrészre van forrásom, a generátor felújítás is olcsón megvolt.

üzenetek