üzenetek

hozzászólások


Prevent
(aktív tag)
Blog

:R Köszi

A rendszerhibákat, laggolásokat és egyéb szoftveres problémákat(voltak) kicsit hosszabb lenne kifejteni és erősen felosztaná a fórumot három részre :D

Igen valóban nem azt mondtam, hogy minden telefon hibás. De sokan észre sem veszik vagy nem törődnek vele. Nagyon jó példa erre az ismeretségi körömben lévő két Alcatel (POP C3 és C7). Ugye a cikkben is írtam a C3 kijelzője és az üvege között beporosodott.A tulajdonosát egyáltalán nem érdekli. A C7-es kijelzőjén sok-sok pixelhiba lett de a tulajdonosa minimálisan látássérült és azt mondja ő nem látja őket.


legiaap
(nagyúr)
Blog

Így is megosztottad a fórumot rendesen.
:DDD


Prevent
(aktív tag)
Blog

Ez csak az elmúlt 3 hónap és van Alcatel, LG, Samsung, Nokia, Apple...
Ugye van még a Sony amivel nagyon sokat szívtam (térerőprobléma, kijelzőproblémák).
Van a Huawei amivel még soha semmi bajom nem volt..Pedig volt Y200, Y210, G300, G510, G525, RBM2)

A jobb kínai telefonokról egyenlőre nem tudok nyilatkozni :)

[ Szerkesztve ]


legiaap
(nagyúr)
Blog

Na akkor a minimum öregem, hogy lesz ennek a cikknek folytatása.
:D


adequate_cou
(senior tag)

Nem tudom írták-e már, de ha az S5-el tényleg ilyen probléma volt, akkor házhoz jövő prémium szerviz kijött volna személyesen és szó nélkül cserélték volna garanciában a képernyőt.


petipetya
(nagyúr)
Blog

Remek cikk. :C Ezen az S5 előlapi kamera elcsúszáson lehidaltam. Mit meg nem engednek maguknak...


Prevent
(aktív tag)
Blog

72 órán belűl voltam:

Telenor álláspontja: 15-30 napos bevizsgálásra küldik, hogy jogos-e a cserekérelem.

Samsung: Próbál meggyőzni, hogy győzzem meg a telenort, hogy cseréljék a telefont.

A véleményemet inkább most nem írnám le ide az S5-ről. Sokan nagyon megutálták mikor megvették(fórum).

Hetedik nap kértem a szervizelést és fel is raktam eladásra. Előbb megvették, minthogy jött a szervizes. Persze a vevőt tájékoztattam hogysmint de nem érdekelték a fekete foltok. Nálam csak a kijelző volt "bajos" szerencsére ripp-ropp nem volt :)


KillHates
(nagyúr)
Blog

Jó, gondolatébresztő írás volt. Köszi :R

Egyébként próbáltad már kivetetni a rádióaktív implantátumot a fejedből, ami tönkreteszi a kijelzőket? :D :DDD


Prevent
(aktív tag)
Blog

Köszi :R

"rádióaktív implantátumot"- Ez kimondottan fájt :D


gghrtz
(őstag)
Blog

Nekem van pixelhiba a tabletemben, a telefonomban, a tévémben, a monitoromban stb. Szóval jó lenne, ha most már megpróbálnák normálisan legyártani pixelhibamentesre a kurva kijelzőket bevilágítás nélkül, mert engem is mocskosul zavar.... :U Ja és az illesztési hibák egy külön történet...

[ Szerkesztve ]


balu333
(tag)

A cikk remek lett ,szerintem nem te vagy a szerencsétlen, hanem azt is észreveszed amit más nem ennyi....... Rengeteg hibás készülék van felső kategóriában is nem csak az alsóban. Ha ellehet adni így is akkor miért ne tennék meg, legtöbb ember nem is veszi észre vagy beletörődik. Nem beszélve rengeteg az utánajárás, hetekig nem kapod vissza a telefont, ha mégis visszakapod, akkor hogyan karcos kijelzővel esetleg jobban recseg ropog, más egyéb hibával jön vissza stb lehetne sorolni....
Addig mindig kedvesek amíg elkel adni valamit, a probléma akkor kezdődik, ha visszaviszed ;)


WinPho
(senior tag)
Blog

Nálam is vicces kicsit a helyzet ilyen téren. :D Alapból olyan ember vagyok, akinek ha valami a kezébe kerül, az halálra van ítélve. Most például a fülesemnek az egyik fele nagyon halkan szólt, kicserélték egyből, no problem.

A L620-ammal is vicces a helyzet. Először a halkítógombbal volt a para, mert nem érzékelt, csak ha (most figyelj) benyomom a kijelzőt! A helyzet rosszabbodott, csak akkor halkított, ha egy bizonyos helyen nyomtam a kijelzőt!!! OK, szervíz. 10 nap... Visszaadták ugyanúgy (ekkor a bajszom alatt valamelyik embernek meg mertem tippelni az édesanyja foglalkozását). OK, vissza, de most határozottan ki lett emelve a probléma. Következő 10 körömrágós nap után visszakaptam, repdestem az örömtől.

Aztán továbbra sem kíméltem, kapott az tőlem mindent, betonkőre esést, nagy esést, betonon végighúzást, mindent, szinte semmi. Bezzeg, amikor haverom meglökött és kiejtettem a kezemből, egyből betört mindene... Még azelőtt a sajnálatos esemény előtt telelett karccal, nomeg miután kipróbáltam a fent említett fülest, akkor vettem észre, hogy a jack csatlakózóval valami iszonyat nagy szar van. ha egy 180°-os fordulattal erőszakolom a jacket, akkor csak a hangok fele hallatszik. Aranyos (osztálytársam úgy nevezte, vízcsap). Nomeg, ha mozog benne a csati, akkor recseg össze-vissza. A zsebem átalakult egy mobil DJ pulttá, ami neméppen hasznos.

Egyéb hibák még a kijelző ritka gyakorlatilag meghalása, az álló hangyafoci, és a jobb-alsó sarokban lévő por(?). Nameg, most a hangosítógomb mondta be az unalmast...

Még egyszer nem viszem szervízbe, mert még 10 napot holmi cseretelefonnnal (Azalatt a 20 nap alatt Galaxy Gio-t használtam... No az még rosszabb volt, minden tekintetben!)

[ Szerkesztve ]


sys25
(aktív tag)

Előre leszögezem nem vagyok apple fan,volt már mindenféle telóm,most is egy Samut nyúzok (remélhetőleg már nem sokáig),de az összes közül az i4S-em volt a legminőségibb,se szoftveresen,se hardveresen nem volt vele gond.A mai napig verem a fejem a falba hogy eladtam,de sose tudok elülni a seggemen és cserélgetem a telókat ha kell,ha nem. :D
Egy valamiben viszont nem jó,mégpedig az ár/érték arányban,de szerintem használtan 60k körül még mindig jó és gyors teló,megállja ma is a helyét.


legiaap
(nagyúr)
Blog

Ár érték arányban miért nem jó? Drága de jól tartja az árát. Ergó bukás nélkül tudsz venni másik komolyabb telefont akár.


Prevent
(aktív tag)
Blog

Mindenre van logikus magyarázat! :)

Az első két Lumia vásárlása között 5 hónap telt el. Ok mindkettő kijelzője hibás volt. Gondoltam megemberelik magukat és a sok panasz/szervizelés miatt majd tesznek bele jobb kijelzőt. Hát nemígy lett. Általában utánanézek a dolgoknak fórumokon mielőtt megvenném de annyira dícsérték az 520-at, hogy gondoltam felesleges. Akkor voltam "kretén" mikor ötödik alkalommal is ezt a hulladékkijelzős típust választottam.

Nem eladtam a 4S-t hanem visszavittem oda ahol vettem, lecseréltem az 520-ra és a különbözetet visszaadták. Iphone 2G és az 5-ös között nem volt más típusom így hát kipróbáltam a 4S-t. Ennyi, más bonyolult oka nincsen. És bár igen jó telefon de 99-ért sok volt így utólag.

Xperia S valóban egy jó telefon. 2012 Szeptemberében még nem voltam ennyire fórumorientált, elején azt se tudtam, hogy hiba de ha tudtam volna se érdekel mert csak a telefon funkcióját használtam, néha keveset böngésztem. A cikmben csak megemlítettem, hogy igen volt régen is hibás telefonom.

Telenor: Galaxy S5 , Lumia 520, Trend Plus. Ezeket vettem ott... Mindhárom típusra szép számmal van panasz a saját topikjában(a függetlenekre is).

"Nem veszünk olcsó gagyit 30-40e". Ebben az árban már mindenképp olcsó gagyi? Már tudatosan számolni kell a hibákkal ha az ember egy 30.000 Ft-os telefon vásárlásra adja a fejét? Ez a kreténség a mai világban szerintem. És csak úgy megemlíteném 50 fölött több volt a hibás telefon mint alatta...

üzenetek