[Re:] [Petyyyyy:] Opel kalandok - belém csapott a villám UPDATE 20 - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Emlékszem az Opelos topicban mikor Szada85 kollégával erről az autóról volt szó , majd a végén meg is vetted.

Jó látni ahogyan foglalkozol az autóval és erről be is számolsz . Mindemellett neked is egy feljegyzés mikor mi történt az autóval .

Várom tovább a történet folytatását . :)


rover45
(senior tag)
Blog

Szia, hadd kérdezzem meg, pontosan melyik CTK-t tettétek a dobbetétre?


Petyyyyy
(addikt)
Blog

Nagy unszolásra nem volt szükség, a tesztkör nagyon meghatározó élmény volt.

Igen, részben egy saját célú szerviznapló is.

rover45 - CTK Dominator


bambano
(titán)
Blog

az enyémet nem akarod kipucolni? :)


Petyyyyy
(addikt)
Blog

Lehet róla szó, de pontosítsunk kérem - mégis micsodát? :D


bambano
(titán)
Blog

ha jól látom és ha jó az emlékezetem, ugyanolyan autónk (is) van.
az enyémre is ráférne olyan pucoválás, amit a szervizben nem fognak megcsinálni.


rover45
(senior tag)
Blog

Köszönöm szépen!


DEJVID
(őstag)
Blog

Az OPC nyereg 1 dugós? :U


Petyyyyy
(addikt)
Blog

Bizony. :K


bambano
(titán)
Blog

egyébként a gts féknyereghez képest minek opc féknyereg?


Petyyyyy
(addikt)
Blog

GTS féknyereg mint olyan nincs, az csak egy felépítmény. :))

Ahogy írtam is - fékből sosincs túl nagy. Nagyon ritka hogy sietek, de olyankor sokkal gyorsabban haladok, mint azt a tehetségem indokolná. Ezért van egy jobb gumi és most ez a bazi fék.
Nem véd meg semmitől, de javítja az esélyeimet.


bambano
(titán)
Blog

mit értesz felépítmény alatt?
egyébként van gts féknyereg. az igazi gts vectra sokban különbözik a sima meg az opcline meg a gtsline vectráktól.


Petyyyyy
(addikt)
Blog

Amennyire tudom, az 5 ajtós csapott bódét hívják GTS-nek. Persze jön még hozzá pár optikai dolog, de ez volna a lényeg.

Van GTS-Line? Nekem OPC-Line van csak meg a fogalomtárban.
Milyen a GTS nyereg?


bambano
(titán)
Blog

rosszul tudod.
az igazi gts vectrákban alacsonyabb a padlólemez, más a felfüggesztés, más a váltó, sokkal erősebb a fék, gyorsabb az esp és az abs. gyakorlatilag minden más, mint a sima vectrákban, ami a sportosabb haladáshoz kell.
később csináltak olyan vectrákat, hogy úgy nézett ki, mint az igazi gts, de se rendes motor, se rendes futómű nem volt alatta, viszont a szürke hátterű lámpákat átvették, mert az fontos ám....

a gts-ben levő féknyereg egy nagy bumszli a sima vectrák féknyergéhez képest. legalábbis az első biztosan.


bambano
(titán)
Blog

visszakerestem a blogjaidat, fényképeidet.
az én vectrámon gyárilag pont ugyanolyan féknyereg van, amit te most raktál fel opc nyereg néven. amit láttam a fotókon, régi féknyerget, olyanom nekem nem volt, nem is láttam még.


Petyyyyy
(addikt)
Blog

A felsorolás valid lehet. GTS mivolta miatt 1, a süllyesztett sport alváz (így hívják katalógusban) még 2 centivel ül lejjebb. A váltó nem tudom mennyiben lehet más, mint bármelyik F35.

Láttam már GTS-t 290-es első nyereggel is, talán ebben is lehet valami. Nem tudom melyik motortól / milyen teljesítménytől jár a 314-es fék. V6 dízeleken is ez van pl, meg nyilván a 3.2-n is, 2.0T kérdéses.

Milyen motor hajtja a masinádat sir?

[ Szerkesztve ]


bambano
(titán)
Blog

"a süllyesztett sport alváz (így hívják katalógusban)": ja, süllyesztett sport alváznak hívják, ami azért vicces, mert alváz egyáltalán nincs az autóban, lévén önhordó.
az egy igaz motor: z32se


Petyyyyy
(addikt)
Blog

Nahát, ilyet még nem láttam hogy 345-tel gurul le egy 3.2.

Találkoztam egy klubtaggal, akinek a gyártás legelején készült az autója (2002), szintén 3.2 és azon "csak" 300-as fék volt elöl. Valami sunyi frissítés során lett 314 a standard ehhez a motorhoz.

üzenetek