[Re:] [plömplöm:] a ködlámpa és az egyszerű emberek - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


kételkedem
(addikt)
Blog

Erre a mostani időjárás a legjobb, délután 4 órakor a városban. Utólagos megvakulokxenon, utólagos led nappalifény, ködlámpa. Hátul ködlámpa és áll a féken a pirosnál. Kész foton ágyú, mindegy honnan nézed! A nedves úttest és a szitáló köd biztosítja a tökéletes összhatást.


aero.
(veterán)
Blog

nee, pont ez jutott eszembe reggel mikor egy szar 20 éves "rönó"-n nyomatta az öreg a ködlámpát, mert azt KÖDBE kell bekapcsolni, ész megáll.

tökéletesen megfogalmaztad :C


nyunyu
(félisten)

Menj egyszer esos idoben az M1-en, mondjuk Gyor tersegeben.

10-bol 9 osztrak rendszamu auton eg az elso+hatso kodlampa, maradek egynek csak azert nem, mert nincs.

Ez naluk valami szabaly lenne, hogy esoben kodlampa ON?


mephi666
(nagyúr)
Blog

tegnap mentem be a városba haverral találkozni a főtéren... bringával mentem a kijelölt úton... kb fél 5 volt, de már rendesen sötétedett meg a köd is szállt szépen lefelé... egyik helyen majdnem megvakultam... sz@ros terepjáró állt az út szélén velem szemben, mentem el mellette... senki nem ült benne (talán a gazdája beszélgetett valakivel épp a kocsi mellett), de csumára fel volt nyomva azért a fényszóró... ennek aztán tényleg rohadt sok értelme van a nagyzoláson kívül... :W


dabadab
(titán)
Blog

Nincs rá szabály, csak a józan ész meg a tapasztalat: esős időben pont ugyanolyan jól szolgál a hátsó ködlámpa, mint ködben. Az első meg szerintem azért ég, mert elég sok autóban csak úgy lehet felkapcsolni a hátsót, ha ég az első is.


ABE
(őstag)

Ezt kifejtenéd bővebben, hogy esőben ugyan miért szolgál jól a ködlámpa? :U


dabadab
(titán)
Blog

Mert amikor tényleg esik az eső, akkor egyrészt maga az eső, másrészt az autók által felvert víz miatt ugyanúgy lecsökken a látótávolság, mint ködben és a ködlámpás autókat messzebről észre lehet venni, így kisebb az esélye, hogy valaki beléjük rohanjon.


ABE
(őstag)

Saját tapasztalatom szerint annak már inkább igen komoly felhőszakadásnak kell lennie, hogy tényleg hasznos legyen a cucc (azt nem tartom valódi előnynek, ha már 300 méterről tudom, hogy a majom karácsonyfásdit játszik). Vagy csak az én szemem nagyon jó...

[ Szerkesztve ]


dabadab
(titán)
Blog

Kis esoben nem is kapcsoljak be, a ma reggeli esoben se lattam kodlampat az osztrak autopalyakon.


tibi666
(senior tag)

én azt utálom, ha köd nélkül használják.
az első nem zavar, azt égetheti, de a hátsó nagyon.

tegnap is találkoztam vagy 2 ilyen barommal sötétedés után. megelőzött, aztán beállt elém, természetesen a ködlámpa vakít mint a franc. feltolom a refit, villogok, semmi. padló, mentem vagy 1-2 percig 200-al, visszaálltam a megszokott nyugis 140-es tempóra, néhány perc múlva újra megelőzött a hülye. viszont utána persze nem távolodna, hanem beáll annyira, amennyivel én megyek. megint levillogtam vagy ötször, megint nem kapcsolt a majom.... utána letértem a pályáról.


DEJVID
(őstag)
Blog

Normális autóban mondjuk nem feláras a ködlámpa.

üzenetek