[Re:] [rdt89:] Peugeot 206 GTI fejlesztési lista - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Victoryus
(addikt)
Blog

A klímát néha a téli szezonban is be kéne kapcsolni, mert ha hónapokig nem megy nem tesz jót a rendszernek.


rdt89
(addikt)
Blog

A kocsi 2-3 naponta beindításkor magától átállítja és bekapcsolja a klímát, így erre még csak figyelnem se kell, csak mindig visszakapcsolni ECO-ba, mert néha elég aljas ez az automatika :)


Victoryus
(addikt)
Blog

Ja, ha automata úgy könnyű :)


rdt89
(addikt)
Blog

De néha elég idegesítő, hogy szabályozza magától. :D


N€T0X|N
(őstag)
Blog

Négyleömlő nettó pénzkidobás, ha teljesítményt is vársz tőle (ha valami gagyit veszel, akkor még meló is lesz vele), hacsak nincs gyárilag nagyon-nagyon elbaszott leömlője. Egy sportkatalizátorral jobban jártál volna, ha már úgyis cserélni kellett a gyárit, bár annak is inkább teljes rendszerben van értelme.

[ Szerkesztve ]


rdt89
(addikt)
Blog

Teljes rendszerbe lett cserélve sportkatalizátorra és a leömlő látványelem a szépen felizzó kis csavar :D


N€T0X|N
(őstag)
Blog

Ja, ezt nem írtad. :) Hozzá is lett progizva?


rdt89
(addikt)
Blog

Persze, minden módosítás után kapott egy optimalizációs programozást Rigotech-nél. :)


N€T0X|N
(őstag)
Blog

Uh, akkor az nem volt olcsó. De gondolom tuti lett. :C


rdt89
(addikt)
Blog

Mindennel együtt 180-200le körül van, durrog, tüzel csattog. A komplett rendszer és a chip 180 volt. Kicsit túl költekeztem, a 306ra egy évben nem költöttem 30nal többet sose. De itt befejeződtek a tuningok most már csak kárpit es kasztnielem rendben tartás renoválás lesz. :) De azt hiszem megérte a rá fordított összeget. A többlet erő és hang kárpótol mindenért :)

üzenetek