nyíljálmeg.
[Re:] [Ringman:] Ezért volt minősíthetetlen színvonalú a BKV - eddig [mikroposzt] - BLOGOUT fórum
hozzászólások
#51736960
(őstag)
lehet, hogy csak én vagyok igénytelen, de nekem megfelel a bkv.
bár én csak villamost és metrót használok, ezek szerintem tök rendben vannak, akár külföldhöz viszonyítva is.
az átfestés pedig hülyeség, úgy ahogy van.
gondolom valamelyik képviselő felesége hozzájutott egy fényezőüzemhez, oszt felfuttatják kicsit
Talán az új festék jobban összetartja majd a busz karosszériát.
Meg feldobja a kallerek napját, amiért soha nem büntetnek majd meg. Juhééé!
[ Szerkesztve ]
Engem nem érdekel mi van a bkv-val, 3 évente ha egyszer megyek Pestre, közben meg az én adómat is erre pocsékolják. Nem hiszem, hogy csak az utasokból nem lehet fenntartani. A legtöbb járat mindig zsúfolt. Több ellenőr, és felszállás csak az első ajtókon, mint vidéken.
lehet hogy nem fogok több csuklós buszt két darabban látni?
Nem, sőt a 120 régetű Dulux, amit hamarosan rákennek egyben tartja még az 1940-es évjáratú buszokat is, ezeket is elindítják, a 105-ös, 178-as és a 16-os vonalán.
[ Szerkesztve ]
. "A színe égkék és nem bugyikék, mint ahogy az egyes tudósításokban megjelent" – pontosított a BKK. epic.
amúgy a sok tirpákot kéne kitenni inkább, meg az aktuálpolitka, ami ugye tilos
#51736960
(őstag)
az igaz, hogy a vidék nagyban hozzájárul a bkv fenntartásához, másfelő viszont a vidék is rengeteg lóvét kap a pestiek adójából, hiszen a GDP kábé 40%-át pesten termelik meg, és ennek a jelentős része vidékre megy, önkormányzatokhoz, szociális juttatásra, stb...
úgyhogy szerintem összességében nem járnak rosszul a vidékiek
és egyébként is, a vidék és pest nem egymás ellen kell, hogy működjön, hanem egymást kiegészítve, másképp nem műxik az ország...
sok országos/multicégnek Bp-en van a székhelye, ez torzítja az adatokat, plusz sokan járnak agglomerációból dolgozni.
és egyébként is, a vidék és pest nem egymás ellen kell, hogy működjön, hanem egymást kiegészítve, másképp nem műxik az ország...
tömegközlekedés szempontjából viszont abszolút rosszul jár a vidék.
...a városi közösségi közlekedések állami támogatása mely évente kb. 35 milliárdot emészt fel. Ennek az összegnek 92 százaléka Budapestre (BKV) kerül, a maradék 8 százalékon 105 másik város osztozik.
ezt azért egy hangyafaxnyit igazságtalannak érzem.
[ Szerkesztve ]
lehet hogy Pesten termelik meg a GDP nagy részét, bár ez sem feltétlenül áll meg, mert attól, hogy az összes cég ide van bejelentve, a nagy része nem itt végez termelő munkát.
viszont az amire Te gondolsz, (legalábbis amire hiszem hogy gondolsz) amit effektív segélyként fizetnek ki, az GDP mindössze 0.6 százaléka.
[ Szerkesztve ]
nincsisbéla
(aktív tag)
Reméljük a legjobbakat!
Amúgy meg nem rossz ötlet, ez az újrafestés, csak az a baj, hogy máshol jobb helye lenne ennek a pénznek... (bkv-n belül is!!!)
"csak az a baj, hogy máshol jobb helye lenne ennek a pénznek..."
Mondjuk egy Nokiás dobozban?
po1son
(addikt)
A metró neked rendben van?!
Egy BKVés karbantartó leveléből!
A 3-as metró alagútjaiban a vágányok több szakaszon is életveszélyesek, így a Népligetihez hasonló baleset (a múlt héten leszakadt a mennyezet burkoló lemezének két darabja) bármelyik állomáson bármikor előfordulhat – írta drámai hangú levelében egy karbantartó.
Érdemes elolvasni. Én személy szerint, ha tehetem, akkor más megoldást választok metró helyet, ha lehet utazásnál. Nem értem, hogy miért kell megvárni míg megtörténik egy tragédia...
[ Szerkesztve ]
#51736960
(őstag)
én csak annyit tudok mondani, hogy alattam még egyszer sem állt meg bkv jármű, és ez nekem épp elég
Bugyikék az a gyári Trabant szín, szerintem.
A BKV buszokat pedig belül kellene felújítani először. Ahogy körülnézek minden nap, nem érzem, hogy megér 320.- Ft-ot az utazás. Jó lenne, ha valamelyik fejes takarítócéget alakítana inkább. ...és ha már be van kamerázva néhány busz, következetesen el kellene kapni a firkálókat. Ha már ez a kettő rendben, lehetne az egységes külső színen gondolkodni.
A Budapesten kívül, vidéken élő hozzászólóknak pedig - az adóforintjaikat említve - teljesen igazuk van.
Ha jól megnézitek amúgy, ennek a trabantnak a színének százszor több köze van az éghez, mint a fenti hupikék busznak.
(Szerintem ízléstelen. Igen, egy eklektikus belvárosba pont ez a szín passzol.)
...de mint tudjuk a törpök élete nem csak játék és mese. Ez van.
Mind rosszul tudjátok, ez ugyanis Starndkorlátkék™.
Crystalheart: nem beilleszkedőnek kell lennie, hanem könnyen beazonosíthatónak.
[ Szerkesztve ]
Az biztos, hogy egy kilométerről is észre lehet majd venni őket, mert jó ízlésű ember nem vesz ilyen színű gépjárművet.
A BKV már régóta ilyen,most kaptak új trolikat/buszokat,már járnak itt is.
Förtelmes ez az új szín. A régi sokkal jobb.
De azért jó látni, hogy a BKV mégis nyereséges. Van pénz újrafesteni a járműveket...
"..mert attól, hogy az összes cég ide van bejelentve, a nagy része nem itt végez termelő munkát. .."
A cég szempontjából nincs olyan, hogy termelő és nem termelő munka.
Kis János karbantartó, fizikai munkás, de termelő munkát még soha sem végzett, mióta a cégnél dolgozik. A TMK-ba vették fel annak idején. Akkor végzi jól a munkáját, ha a munkaidejének jó részében csak a lábát lógatja. Nincs meghibásodott gép, amit javítani kellene. A tervszerű gépfelújításokkal terv szerint halad.
Ugyan így szükség van irodában dolgozó alkalmazottakra, üzletkötőkre, .. minden tevékenységre szükség van, a termeléshez.