[Re:] [Rover623:] Használtautó kálvária... - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Rover623
(félisten)
Blog

Amúgy nem kötekedésképpen, de mi a szösznek kell ekkora motor munkába járáshoz, évi 20k-s futásteljesítményhez?

Mert megérdemlem! :P

Komolyra fordítva: szeretem, ha van tartalék a jobb lábam alatt! :DDD
5 éve nem kaptam gyorshajtásért bírságot, szóval nem vagyok az a notórius száguldozós fajta...már csak a koromból kifolyólag sem! :DD
De ha olyanom van, kikerülöm a tötymörgőket...sávot váltok, ha a másikat jobbnak látom...és annó az MHSZ-es oktatóm azt mondta, a sávváltást lehetőleg minél hamarabb zavarjuk le...ne tartsunk fel senkit, ne kényszerítsük fékezésre! :DDD
No meg autópályán és országúton se hátrány, ha nem forogja szénné magát a motor! :C

P.S.:
Német utálatot nem értem...enyémet brazilok rakták össze amcsiknak meg kanadaiaknak! :P


Fr0z3n
(őstag)
Blog

Ez nem német utálat, de tény, hogy hamarabb vennék alfát mint fosvagent vagy kopelt :DDD
Amúgy engem se fotóztak még le, mindig a német autópálya felé kerülök hazafelé ha kicsit mehetnékem van ;]

[ Szerkesztve ]


Simi87
(senior tag)
Blog

az én vasamban 750.000 Km van, és az alap gondozáson kívül kapott 350.000-nél, meg most nem rég egy új kormányművet. (csak mert tipushiba. ;] ) Meg beletetettem egy automata váltót, amikor hozzám került.
És ez egy xar német autó.


Fr0z3n
(őstag)
Blog

Milyen kamionod van? :DDD


Simi87
(senior tag)
Blog

92-es 2.5-ös szívó 190-es. most egyedül van, de tervbe van véve még valami mellé, csak most nagyon kiköltekeztem magam. Ha 20 évnél fiatalabb lesz a jövevény, akkor egyértelmű, hogy japówagen lesz. Amúgy külső-belső állapotra szerintem azt mondaná bárki, hogy 150,000 van benne.
Na jó, a belsejére is költöttem, de az nem volt létszükség.


neduddki
(nagyúr)

HI!

mennyi annak a dugatyu kozepsebesseg eleri a 12m/s-t? meg jo hog y bija;- )))

udv

neduddki


Simi87
(senior tag)
Blog

2,5 literes motorból 94 lóerőt hoztak ki, persze hogy tartós. természetesen normál használatra elég is, a 130-as utazót és simán bírja. az 5 hengeres dízel járásáról, és hangjáról ódákat tudnék zengeni. :) Volt már Abarth fiatom, sor hatos BMW-m, új SX4 Suzuki-m, stb... de ő a kedvenc.


Fr0z3n
(őstag)
Blog

Egyik volt kollégámnak is 190-es mercije van 1.9es dízellel. Valami kegyetlen amit kibír és alig eszik.


kmisi99
(addikt)

Nekünk 13 éves VW polo 60 000km ment patent állapotú. :K


neduddki
(nagyúr)

HI!

w201ban 2, 2.2 es 2.5[l] dizelmotor vot

udv

neduddki


Simi87
(senior tag)
Blog

1983, vagy 1997 az.meg a 2.5 (2497) szivó, vagy turbo
A 2,2-es nem volt benne szerencsére.

[ Szerkesztve ]


neduddki
(nagyúr)

HI!

nezz utanna 83-85ig bizonyos piacokon

udv

neduddki


Fr0z3n
(őstag)
Blog

Akkor nen 190es, de 1.9D tuti. Nekem egyformák ezek a régi mercik :D


Rover623
(félisten)
Blog

Kérdésed nyomán feltámadt bennem a kíváncsiság: vajh' minő evolúciót jártam be az elmúlt tizenvalahány évben?
És az alábbi táblázat jött össze:


dabadab
(titán)
Blog

"ha a kínálat alját nézegeted (mármint egy kategórián belül az árat tekintve), akkor úgy látszik, manapság ezzel kell szembesülni."

Mondjuk az szerintem nem meglepo, hogy a kinalat aljaban a problemas autok vannak.
Mondjuk a korejuk szott nepmesek viszont bosszantoak, de a jelek szerint erre van igeny, mert hat te se torott meg lelakott autokat kerestel, hanem tipp-topp allapotban levoket, az atlagosnal olcsobban.


neduddki
(nagyúr)

HI!

enmost jarok a legyenegebbel az elmult 23 evben:- )

udv

neduddki


FehérHolló
(veterán)
Blog

Ugye vigyázol rám gepárd bácsi, hogy ne kelljen ilyeneket írnom? :)

Rover: Köszi a cikket, hasznosnak találtam.

[ Szerkesztve ]


Rover623
(félisten)
Blog

hanem tipp-topp allapotban levoket, az atlagosnal olcsobban.
Ez nem tudom, neked miből jött le? :U
Szerintem olyat kerestem, amiről a megvétele előtt megtudhattam, nagyjából mennyit kell ráköltenem, ha megvettem.
A szervizbe csábított A6-os arcnak is megmondtam: nem azért nézetem át a szerelővel, hogy aztán minden megtalált hiba után kaján vigyorral faragjam lefelé az árat súlyos tízezrekkel! :(
Azt szeretném tudni, hogy az egész hóbelevanc belefér-e a keretembe.
Speciel nagyjából 1.5M HUF keretem volt. Nekem igazából majdnem mindegy volt, ez 900e vételárból és 600e javítási költségből, vagy 1.3M+0.2M változatból jön össze.
Ha a végösszeg jóval túllépi a keretemet (vagyis nem enged annyit az árból hogy beleférjek), akkor egyszerűen nem veszem meg! Ő nem veszít semmit, mert ingyen kapott egy állapotfelmérést, a vasat meg eladja majd vmi baleknak annyiért amennyiért nem szégyelli! :DDD
Hiszed vagy sem, pl. a két BMW árát már az én megvizslatásom után azonnal komolyan csökkentették az eladók a hahu-n! :B
A gond ott van, hogy a legtöbben mereven elzárkóztak az én szervizemben való átvizsgálástól! :(
Esetleg azzal jöttek, hogy majd ők választanak szervízt, mert az enyém tutira ellenük fog dolgozni, nekem fognak kedvezni... :F
Hiába magyaráztam:
- ha sok hibát találnak, magas a tervezett javítási költség, nem veszem meg az autót, ergo nem ők javítják, nem keresnek pénzt!
- ha kevés hibát találnak, és megveszem az autót, ha utána kiderül hogy vmit benéztek (gyk. elqurták) és jóval többe kerül(ne) nekem, lehet hogy azonnal máshova viszem az autót, de minimum a javítás után elválunk egymástól...vagyis (hosszú távon) megint csak veszítenek a dolgon!


neduddki
(nagyúr)

HI!

ha ram hallgaxx gyuvo heten mar egy hardtop mx5be tolod magad az osztrak szerpentinek fele:- )))

uvc

neduddki


FehérHolló
(veterán)
Blog

Ne csábogassál már. :)

Előre leszögezem, hogy szerintem valami bűzlik a Hondával, de az első olyan autó, amire aszondom, hogy megnézném.

[ Szerkesztve ]

üzenetek