üzenetek

hozzászólások


sto1911
(veterán)
Blog

Koszonjuk szepen ezt a sorozatot! Nekem EX-em van, szekrenyben, de az ilyen cikkek utan mindig eloszedem, es megyek par kort :)


Cyberpunk
(félisten)
Blog

Köszi a tippeket a gumi labdás trükköt kipróbálom :R


neilszab
(őstag)
Blog

A cikk alján hozzáadásra került egy ajánló egy épp induló bajnokságról és annak a nyílt bemelegítő futamáról... :B


pointer4
(tag)
Blog

Szabad ilyet? :N
Jó lett a cikk! :C


Fortissimus
(őstag)

gumilabda :C
besz@rok....


drachos
(tag)

Szép és hasznos cikk a témában érdeklődőknek, köszönjük.

Valakinek amúgy van valami tapasztalata a force ex /driving ex /drivefx pedálok "gumilabdatuningolása" terén?:) Mert jól hangzik, csak elég kicsi a hely a műanyag talp meg a pedál között:( Mondjuk nem tudom mekkora egy ilyen squash labda, de a kutyám gumilabdája tuti nem fér bele :DD


basic69
(csendes tag)

nagyon hazsnosakat írtál, köszönöm szépen!
Real Feel plugin-t találni GTR- Evo-hoz?


whiz
(aktív tag)
Blog

Nekem az FFB lyukkal kapcsolatban lenne kérdésem: a logitech profilerben engedélyezni kell az "Allow game to adjust settings" opciót?


neilszab
(őstag)
Blog

Bevallom gőzöm sincs, hogy ez a funkció egészen pontosan mit csinál, de az FFB lyukhoz nincs köze :)

[ Szerkesztve ]


whiz
(aktív tag)
Blog

Csak azé' kérdezem, mert ugye az van a cikkben, hogy a játékban vegyük vissza kicsit, driverben meg erősítsünk az FFB-n. Nekem eddig nem sikerült GTR2-ben eltalálnom a megfelelő kombinációt, gondoltam hátha ezzel kell varázsolni valamit (alapértelmezettként bekapcsolva hagytam eddig).
Egyébként jó a cikk, ahogy az előző is. Sok hasznos infót találtam benne. :R


neilszab
(őstag)
Blog

Belekerült a cikkbe három nagyon komoly kézikönyv a setup készítésről és a beállítások műszaki/technikai hátteréről...


neilszab
(őstag)
Blog

Írtam pár sort a load szenzoros (nyomásérzékeny) fékpedálokról, melyet ti is elolvashattok a cikkben...


goyo206
(aktív tag)

Köszi és gratula a cikkért!
Egy dolog érdekelne, h. ezt a 20-as arány értéket, hogyan számoljam ki (pontosabban oda hogyan lehetne átvetíteni?) Richard Burns Rallynál? Ott 360 és 792 fok között tudom meghatározni a Max. Steering Lock értékét... Kormány G27... Eddig 792-re volt lőve a lock, a kormányelfordulást az utóbbi időben vettem föl 250 körüliről 306-ra...


neilszab
(őstag)
Blog

Szia,

Igazából nem tudom már fejből, ritkán játszamom (megjegyzem méltatlanul) a Richard Burns Rally-val és most nincs is fent a gépemen. De arra emkékszem, hogy beállítottam valahogy azt is, szóval biztosan be lehet... ;)

Igazábol nagyon egyszerű a képlet, be kell állítani, hogy összesen mennyit foroghasson a kormány (ezt a driverben) és hogy mennyit fordulhasson el a kerék maximálisan (ezt a játékban, valahol... :B ) és ebből a kettőből áll össze, hogy mekkora a kormányzásod áttétele, amiből meg kell találnod a számodra optimálisat. Ha mindkét értéket egyfomra arányban növeled, akkor nem változik semmi az áttételen, csak még nagyobbakat tudsz fordulni, ha tovább tekered a kormányt...ennyi. Remélem tudtam azért segíteni.

[ Szerkesztve ]


goyo206
(aktív tag)

Szia!

Nem volt ezzel igazából gond, csak tudod, amikor már küzd az ember a tizedekért és a minél megbízhatóbb versenyzésért, akkor minden apróságot kipróbál a cél érdekében! Köszönöm a segítségedet, a bogár már dolgozik, uh. lesz v.mi a dologból...
Szakértői írásnak érzem a cikket gondoltam ez tuti hatásos lesz, csak a nagy fok lehetősége bekavart... Mind1, most kigondoltam egy sémát, hagyom maxon (792-n) a game-ben, a Profilerben pedig 400-ról indulva megyek lefelé. A 900 autózhatatlan volt számomra, túl gyorsan kell reagálni dolgokra, sokat kell ahhoz "gépészkedni" akkora kormányelfordulással. Aztán 720 szintén, így megyek a linkelt autók kormányelfordulásai alapján...


neilszab
(őstag)
Blog

Ne aggódj, nincs tökéletes fix érték ebben a dologban, próbálgatni kell, ahogy mondod. :K

Én magam is minden egyes új autóba, amibe "beleülök" mindig finomítgatom egy kicsit dolgot, megyek pár kört, aztán utánaállítok, megyek még pár kört...aztán megint, amíg azt nem érzem, hogy a következő állítás többet ront, mint használ. :DDD

Szóval ezzel csak annyit akarok mondani, hogy azén fejemben sem létezik egy fix érték amit mindig használok, hanem csak egy körülbelüli kiinduló pont, amiről aztán finomígatom a kocsi.... és esetleg a pálya függvényében a dolgokat.

Persze azért érdemes a kihasználni a legnagyobb elfordulási tartományt, amit a program még elbír az számodra ideális áttétel/arány megtartásával.

A GT Legends-ben például a legnagyobb állítható steering lock 34°, így a kormány beállításom se lépheti túl a 760-800°-ot, mert nem tudnám tartani a számomra ideális arányt.

[ Szerkesztve ]


goyo206
(aktív tag)

Értem!! Tehát kiindulópontként úgy ok., h. veszem a játékban a legnagyobb lehetségeset és ahhoz a kormány... (ja, végül is így írtam az előbb is...) :C
Meg amit még megfigyeltem, h. murván abszolút lejjebb kell majd venni a dolgot, mert ott sokat kell "melózni" a kormánnyal, még ha a kormány alacsony fokon is van... Tehát ott szerintem a 300 körüli érték fölött nem fogok tudni biztonságosan autózni.


neilszab
(őstag)
Blog

Belekerült a cikkbe egy új link, melyben Wéber Gábor beállítási tanácsairól olvashattok...


neilszab
(őstag)
Blog

Nagyszerű és tartalmas cikksorozat a futómű beállításáról:
Tapadásrealizálás 1. rész – azaz alapkérdések a futómű körül
Tapadásrealizálás 2. rész – Még négy témakör
Tapadásrealizálás 3. rész – Az ördög a geometriában rejlik

(ez valódi kocsikhoz van, de ma már szerencsére pont olyan jó nekünk is ;) )

[ Szerkesztve ]


boypapa
(csendes tag)

Köszi a tippeket :K


neilszab
(őstag)
Blog

Írtam egy kis szösszenet a cikk végére a telemetriáról, de különösen nem akartam belemenni, hanem csak elhúznia mézesmadzagot az arra fogékonyak előtt... :)


[CS]Blade2
(addikt)

rFactor-nál hol lehet átírni, hogy a kocsi setup-nál milyen tartományban engedje az értékeket megváltoztatni?
Egy mod-nál a kormányzási szögre a legkisebb érték 12, nekem viszont csak 180°-ot fordul a kormány, így kb 8-ra vagy 9-re kellene állítanom.


N0rb1
(csendes tag)

Szia,

A labdás trükközős résznél írtad hogy:

"Érdemes utána részletesebben bekalibrálni a fékpedált, amiről majd később esik szó"

de nem találom ezt a részt. Én vagyok vak vagy tényleg kimaradt?:)


neilszab
(őstag)
Blog

DXTweak2 nevü progival lehet játszadozni a kalibrációval, illetve az alapvető beállítások és kalibráció a másik cikkben olvasható (kormány kalauz). ;)


neilszab
(őstag)
Blog

A setup guide részhez hozzátettem még egy két igen komoly útmutatót, illetve újratöltöttem a hiányzó anyagokat...


Zippair
(aktív tag)

Sziasztok . Sajnos a cikkben már nem müködik az a link ahol a Load Sensor házilag lenne elkészíthető . Tud valaki segiteni ebben?


Kamikazeman
(aktív tag)

Visszataláló

üzenetek