Ismerős a helyzet...
Néha magam is úgy vagyok, mint te ebben a cikkben, néha úgy érzem, mintha magamban beszélnénk és kihallatszik
de ilyenek az emberek. nem az Ön készülékében van a hiba
[Re:] [ViZion:] Napi horror: A hallássérült - BLOGOUT fórum
hozzászólások
A kész munka két fajta lehet:
1. Neked is tetszik és az ügyfélnek is.
2. Neked nem tetszik de az ügyfélnek igen.
Az elsővel nincs gond, a másodikat próbálhatod elkerülni azzal hogy terelgeted az ügyfelet hogy "mit akarjon", ha sikerül akkor az első variáció lép életbe ha nem akkor a második.
Végül is az ügyfél legyen elégedett Neked "csak" a pénze kell az elvégzett munkáért, Te max. nem adod hozzá a nevedet.
jogos, igaz ez a mondás...
Cégünk három félképpen tud dolgozni:
jól, gyorsan olcsón. Ön ebből kettőt választhat
[ Szerkesztve ]
nem süket ez, csak tudja, hogy kifutott a határidőből és elkapja az első szembejövőt.
Jah, lelkes olvasójuk vagyok, megnyugtat...
Tetszett neki, durván sokat is fizetett, dupláját, mint amit kértem... Mondta is, hogy neki ennyit megér, hogy valaki foglalkozott vele hétvégén, ilyen határidőre. Szal. nem hülye ember, korrekt is, csak én nem érzem azt, hogy kész a munka, ill. tudom, hogy lehetett volna jobb is... Mindegy, nem egy országos reklámkampány, vagy ilyesmi, szal. később is módosítható, ha neki mégsem tetszene valami.
M.Úr
(tag)
De nincs időm, nem csinálok ilyesmit... Nem is hallja meg.
Látod, mégis neki lett igaza. Lett időd és meg is csináltad
ott a pont
de a Mester ilyen nagy lelkű Úriember féleség
Dhampir
(félisten)
Nincsen nagylelkűbb a The Strain Mesterénél.
ha te mondod, bizonyára így van
a Mester a The Big Boss, csak meg ne hallja, mert még elhiszi
Dhampir
(félisten)
Akkor nem szóltam semmit.
Egyébként Az én vezérem bensőmből vezérel!.
Nah, srácok
Elég a feltétel nélküli rajongásból, ehhez túl szerény vagyok
Uram, itt senki sem rajong vagy rajongó, szerény személyed iránt...!
ezek a tények
[ Szerkesztve ]
Az ügyfelek gyakran jönnek ezzel, hogy "sürgős nagyon, holnap elutazunk és jó lenne azonnal!" kb azért, mert előtte lusták vele foglalkozni... Mennyiszer hallottam én is ezt, csak nevetek rajta Sőt a legjobb az, amikor olyan dolgot kellene javítani, ami alapból drága és egy helyettesítő termék már kijönne az árából, de nem, mert neki az övét kell megjavítani! Furcsák
Igen, tudom, ez egy régi post.
Az ilyen ügyfélen lehet mosolyogni, meg bele lehet menni a játékába, de - csak a tévedések elkerülése végett - nevezzük nevén az ügyfelet: erőszakos köcsög. A második mondat után mondtam volna, hogy vagy hívjon vissza, ha megjavult a hallása, vagy ott nála megcsinálom, 20.000.- Ft + ÁFA / óra + kiszállás díjért, és szerződünk.
Ha csak egy KICSIT is belemész a játékba, vesztettél.