Én még nem, de azt tudom hogy benne van a return funkció a gépben és én egyszer már utaztam így. Nálam minden rendben ment.
[Re:] Volán - náloV, avagy a menettérti jegy - BLOGOUT fórum
hozzászólások
alibaba78
(őstag)
"hogy az bizony el van rontva és hogy az automatát üzemeltetőknél reklamáljak"
Tudom, hogy nem ez a temaja a blognak, de az mitol logikus, hogy az automata uzemeltetojenel kell neked reklamalni, ha egy jegy nem ervenyes? Az automata az o uzleti erdekuket szolgalja, nyilvan nem az automata uzemeltetoje helyezte ki a gepeket, csak mert unatkozott.
tehát az automatába uszkve az odavissza utat fizetted?
btw. a zsámbéki buszos kft minden, csak nem európai, barátnőmnek többször adtak jegyet úgy bérlet mellé, hogy a teljes útvonalat fizettették ki vele. (20 km vs. 35)
a papírbuszaikat össze kéne tolni egy halomba, és a sofőrök lopott gázolajával felgyújtani
Jogos. Ez egyébként jellemző itthon. Lásd parkolóautomaták. Össze-vissza dobálják a felelősséget a hivatalok és cégek egymás közt.
Sokszor külön cég a gyártó, az üzembentartó, meg a megrendelő. Ami már önmagában nevetséges. És ha valami gond van, akkor ők így hármasban ping-pongoztatják az embereket ide-oda.
Egyébként is, mi köze van a gyártónak a Volán automatájához? Nyilván legyártottak egy gépet, annak megfelelően, ahogyan azt a Volán kérte. És kirakták. Ha valami nem jó, - nem műszakilag, hanem tartalmilag - akkor azért nem a gyártó a felelős.
Elég röhejes is lenne, ha legyártanánk egy reklámtáblát a Tesconak hogy 500 Ft kilója a sertéscombnak, majd mikor az ügyfél ráeszmél hogy mégiscsak 1800 Ft kilója, akkor elhajtanák a "kovácspista" reklámstúdióba reklamálni, mert ők készítették a táblát.
Eszerint mar 2008 ota nincs: Nincs többé retúrjegy, de jó ez a Volánnak?
Persze ez nem hivatalos info.
Amugy szerintem ha irnal egy emailt nekik, osszefoglalva a tortenetet, biztos kapnal rendes valaszt.
[ Szerkesztve ]
Én is ezt a cikket olvastam, viszont hivatalos oldalon nem írtak ilyenről.
Ha lesz egy kis időm, akkor írok a volánnak és megkérdezem, hogy mi igaz és mit lehet tenni.
Egyébként volt ennek valamilyen haszna? Mármint olcsóbb, mint sofőrnél jegyet váltani? Vagy csupán a felszálláskori kellemetlenséget akartátok elkerülni?
Sok végállomáson nem adnak jegyet a sofőrök, tehát eleve fel sem szállhatsz ha nincs jegyed. Ez akkor gáz ha épp elkapod a buszt és nincs időd az automatával szerencsétlenkedni. Amúgy meg jah, kényelmesebb meg nem tartod fel a sort.
[ Szerkesztve ]